 |
|
| |
| Autor |
Mesaj |
T3RR4TR0N Pasionat

Data înscrierii: 16/Apr/2007 Mesaje: 118 Locație: Above The Law
|
Trimis: Mie Dec 22, 2010 12:37 pm Titlul subiectului: |
|
|
in momentu` de fata am eliminat toate variabilele ... problema este din amplificator ... (am skimbat si siguranta pana la urma)
_________________ Am avut o Dacie cu suflet de BMW !!! |
|
| Sus |
|
 |
T3RR4TR0N Pasionat

Data înscrierii: 16/Apr/2007 Mesaje: 118 Locație: Above The Law
|
Trimis: Dum Ian 09, 2011 3:02 pm Titlul subiectului: |
|
|
imi retrag cuvintele cu privire la amplificator ... problema nu a fost din amplificator ... o sa va povestesc totusi cum am rezolvat problema ... sper ca va fi util cuiva ...
dupa ce am dat jos amp`ul si sub`ul si am refacut toate legaturile si contactele am masurat ce tensiune imi vine pe + si pe masa ... 12,2 V cu motorul oprit si 14,4 V cu motorul pornit ... toate bune si frumoase ... cand conectam amp`ul si remasuram pe bornele amp`ului primeam 0,25 V ... foarte ciudat mi`am zis la inceput ... apoi dupa cateva zile in care n`am mai avut timp sa lucrez mi`am dat seama de ceva ... cand nu aveam conectat nimic pe cabluri primeam tensiune corect , cand intra un consumator nu mai primeam decat 0,25 ... concluzia : in sarcina , ceva de pe traseu nu trimitea curent suficient ... dar numai in sarcina ... contactele fiind proaspat refacute mi`am indreptat atentia catre siguranta de pe cablul de + ... aceasta siguranta a fost primul lucru pe care l`am verificat okiometric ... nu era arsa , nu era crapata , nu era afumata , trecea curent prin ea (dar numai atunci cand nu avea vreun consumator pe fir) arata exact ca in prima zi cand a fost facuta de DIETZ ... am zis totusi sa o skimb si am skimbat`o cu o kinezarie de 5 RON ... acum totul merge perfect de vreo saptamana incoace
voi reveni cu cateva poze cu siguranta ca sa vedeti ca arata perfect , nu este arsa dar este ... defecta ...
inca o data imi cer scuze pt. ultimu` post in care am acuzat amp`ul JBL pe nedrept ...
multumesc celor care mi`au oferit sugestii in solutionarea problemei (kiar daca nu m`au ajutat) , si baietilor de la Be-Loud care s`au oferit sa`mi ofere un consult gratuit pt. solutionarea problemei (kiar daca nu am putut sa le onorez invitatia)
_________________ Am avut o Dacie cu suflet de BMW !!! |
|
| Sus |
|
 |
T3RR4TR0N Pasionat

Data înscrierii: 16/Apr/2007 Mesaje: 118 Locație: Above The Law
|
|
| Sus |
|
 |
eVo_Lazu Priceput
Data înscrierii: 01/Apr/2008 Mesaje: 569 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun Ian 10, 2011 2:03 pm Titlul subiectului: |
|
|
sall.bine ca ai rezolvat problema pana la urma
nu se vede pentru ca este deslipita in interior,capetele sarmei care trece prin siguranta este lipita de capacelele sigurantei,si la unul din capete nu este lipit cum trebuie......se mai intampla...
ps:am patit si eu aceasi chestie cand aveam sigurante AGU.
_________________ Clarion DXZ 778 RUSB,SPL Dynamics aMp + subb ,Focal ,MaGnaT |
|
| Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|
|