|
Autor |
Mesaj |
rosu adrian Pasionat
Data înscrierii: 27/Apr/2007 Mesaje: 59 Locație: galati
|
Trimis: Vin Dec 19, 2008 11:18 pm Titlul subiectului: Ajutor pentru reglaj amplificator |
|
|
Masina este un Golf 5, Hu este un dvd cu navigatie 2din care are iesire Rca, 10 difuzoare pasive din fabrica pozitionate pe usi. Cablurile sunt destul de groase pentru puterea oferita.
Aplificatorul in cauza este http://www.be-loud.ro/produse/Amplificatoare_auto/XTREME/XA-3002/ si subwooferul este un Kicker Comp 10 in incinta slim .
Pe o parte a aplif am asa:
-Level- de la 5V la 0,15V (asta presupun ca-i gain-ul sau volumul statiei?)
-Un buton cu 3 pozitii: X-over: LPF-Full-HPF(asta in care pozitie trebuie sa stea?)
-Low pass 50-500Hz
-Hi pass 50-500Hz
-Bass 0 Db-6db-12db
Amplificatorul este legat in punte, dar am nevoie de sfatul vostru ca nu stiu la ce ajuta Low pass si Hi pass, nici la cati Hz sa tin pe fiecare si nici butonul ala X-over in ce pozitie trebuie sa stea.
Sper sa nu incepeti cu mistourile ca nu stiu ce inseamna reglajele alea.
Multumesc si astept sfaturile voastre |
|
Sus |
|
 |
Cristi82
Data înscrierii: 13/Noi/2008 Mesaje: 37 Locație: Ct
|
Trimis: Mie Dec 24, 2008 9:12 pm Titlul subiectului: |
|
|
filtru low e pentru basi, adica se aude doar bas
iar filtru high pentru inalte se aud doar inaltele
sper sa nu fi gresit
Am si eu o alta intrebare filtrele de la difuzoare se mai pun daca le bagi pe amplificator?
Si daca da inainte sau dupa amplificator. _________________ da |
|
Sus |
|
 |
adypala Priceput
Data înscrierii: 15/Iun/2008 Mesaje: 253
|
Trimis: Mie Dec 24, 2008 9:35 pm Titlul subiectului: |
|
|
LPF(low pass filter)-taie ce este peste x hertzi(depinde la cati hz il setezi)
HPF(high pass filter)-taie frecventele mai mici de y hertzi(depinde la cati hz il setezi)
levelu este gain-ul
butonul cu 3 pozitii: X-over: LPF-Full-HPF-il tii pe care vrei sa-l activezi....
activezi doar LPF si il seteazi pe la 80 de HZ pt ca in sub sa intre doar ce e sub 80 de HZ
daca am gresit sa ma corecteze cineva |
|
Sus |
|
 |
otzy Audiofil

Data înscrierii: 14/Feb/2007 Mesaje: 1666 Locație: timisoara
|
Trimis: Mie Dec 24, 2008 11:01 pm Titlul subiectului: |
|
|
adypala a scris: | LPF(low pass filter)-taie ce este peste x hertzi(depinde la cati hz il setezi)
HPF(high pass filter)-taie frecventele mai mici de y hertzi(depinde la cati hz il setezi)
levelu este gain-ul
butonul cu 3 pozitii: X-over: LPF-Full-HPF-il tii pe care vrei sa-l activezi....
activezi doar LPF si il seteazi pe la 80 de HZ pt ca in sub sa intre doar ce e sub 80 de HZ
daca am gresit sa ma corecteze cineva |
mai tre sa ti cont si de panta de taiere  _________________ fac sport extrem cu dacia...cu ochii inchisi o calc, imi place senzatia |
|
Sus |
|
 |
rosu adrian Pasionat
Data înscrierii: 27/Apr/2007 Mesaje: 59 Locație: galati
|
Trimis: Lun Dec 29, 2008 12:22 pm Titlul subiectului: |
|
|
Mersi frumos de sfaturi, m-am dus la masina si am reglat zic eu destul de bine amplificatorul, acum sa va zic ce am patit:
Dupa ce am reglat-o am vrut sa fixez amplificatorul in holsuruburi pe bancheta din spate ca sa nu mai stea asa imprastiat prin portbagaj si in timp ce incercam sa prind suruburile de lemn(din acelea negre si ascutite) s-a desprins papucul firului rosu+ de la amplificator iar cand am incercat sa-l strang la loc pentru mai putin de 1 secunda am atins cu surubelnita care era pe +carcasa metalica a amplificatorului (dar siguranta de pe el(care are 25Ah) o dadusem preventiv jos inainte) si amplificatorul a scos un pic de fum(dar foarte putin) prin zona suruburilor pe unde se prind papucii si mirosea si un pic a ars.
Am dat-o imediat jos si mi-a fost frica sa o mai pun la loc ca sa nu ia foc masina, nici macar n-am mai incercat-o.
Am vb cu un prieten si mi-a zis ca a patit acelasi lucru cu un ampif si ca al lui a scos mai mult fum si a crezut ca l-a ars si cand l-a probat mergea fara probleme.
Acum nu stiu ce sa fac ca mi-e cam frica sa merg sa-l probez, voi ce ma sfatuiti si ce ziceti sa merg la un centru de reparatie mai intai sa se uite cineva la el ca sa nu stau cu stres, sau mai bine sa-l probez si in caz ca nu merge sa-l duc la reparat.
In cazul meu cu siguranta de pe amplif scoasa ce se poate arde la amplif?
A mai patit cineva asa ceva? |
|
Sus |
|
 |
rosu adrian Pasionat
Data înscrierii: 27/Apr/2007 Mesaje: 59 Locație: galati
|
Trimis: Vin Ian 02, 2009 4:07 pm Titlul subiectului: |
|
|
Azi avand ceva timp liber am fost la masina si am montat din nou amplificatorul pe masina, ce-i drept am stat cu ceva teama si ma gandeam ca s-a ars, cand colo ce sa vezi merge perfect, l-am reglat cat de bine am putut eu:
Gain-ul undeva peste jumatatea puterii si pana in 3 sferturi din cursa rotitei
Butonul cu 3 pozitii X-Over l-am lasat la Full ca parca asa suna cel mai bine
Multumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi si rog un moderator sa inchida topicul
A si in incheiere sa nu uit La Multi Ani! tuturor care arunca cate un ochi pe acest topic. |
|
Sus |
|
 |
jlaudio Pasionat
Data înscrierii: 08/Dec/2008 Mesaje: 105 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin Ian 02, 2009 4:45 pm Titlul subiectului: |
|
|
Vezi ca daca folosesti pt sub nu e bine sa pui crossowerul pe FULL!!!!
Trebuie sa pui pe LPF altfel poate o sa ai neplacuta surpriza ca se arde subul! |
|
Sus |
|
 |
ssrli Audiofil

Data înscrierii: 18/Iul/2007 Mesaje: 2751 Locație: Cj-N
|
Trimis: Vin Ian 02, 2009 11:46 pm Titlul subiectului: |
|
|
jlaudio a scris: | Vezi ca daca folosesti pt sub nu e bine sa pui crossowerul pe FULL!!!!
Trebuie sa pui pe LPF altfel poate o sa ai neplacuta surpriza ca se arde subul! |
Absolut nimic nu patesti daca un sub intra si frecvente "inalte".
Subsonicul este mai important in protejarea subului. _________________ Scoruri, nu povesti...
151.4 - Maxi 3000
148.2 - Mini 2000 |
|
Sus |
|
 |
|