 |
|
|
Autor |
Mesaj |
cotta florin
Data înscrierii: 07/Oct/2006 Mesaje: 43
|
Trimis: Mie Iun 13, 2007 7:32 pm Titlul subiectului: Am facut o comanda si nu am primit raspuns !!! |
|
|
Au trecut 4 zile decand am facut o comanda pt un sub kicker...Nu am primit nici un raspuns... |
|
Sus |
|
 |
cotta florin
Data înscrierii: 07/Oct/2006 Mesaje: 43
|
Trimis: Vin Iun 15, 2007 5:14 pm Titlul subiectului: |
|
|
Nici un raspuns ???Umilul client asteapta un raspuns la intrebare ...ma scuzati daca va stresez !!! |
|
Sus |
|
 |
Vladutz Priceput
Data înscrierii: 11/Iul/2006 Mesaje: 493
|
Trimis: Vin Iun 15, 2007 8:32 pm Titlul subiectului: |
|
|
Stimate domn,
Ne cerem mii de scuze pentru intarzierea in oferirea raspunsului. Raspunsul complet il aveti pe mail, insa tinem sa va aducem la cunostinta ca ultima comanda pe numele dumneavoastra este de un subwoofer Infinty, nu Kicker.
Aveti, inca odata, scuzele noastre si promisiunea ca se fac eforturi pentru a evita situatiile de acest gen. |
|
Sus |
|
 |
sm-24-lex
Data înscrierii: 29/Iun/2007 Mesaje: 1
|
Trimis: Vin Iun 29, 2007 11:27 am Titlul subiectului: Suparat ! |
|
|
Am facut o comanda in data de 22.iun.2007 petru un amplif ground zero gzt 2500 + woofer kicker . Suntem in 29.iun.2007. Nici mail, nici telefon. Nimic. Daca se afla cineva sa ma sune tel : 0723-173.568 Arnold |
|
Sus |
|
 |
calinmihai2004
Data înscrierii: 03/Iul/2007 Mesaje: 17 Locație: MURES
|
Trimis: Mar Iul 03, 2007 9:32 pm Titlul subiectului: |
|
|
Aaaa, pai banuiesc ca eu cu comanda data "de abia" vinerea trecuta (29. IUN. 2007) pot sa-mi iau adio pentru urmatoarea saptamana.
Chestia e ca doua numere de pe site sunt "out of service" (abonatul nu poate fi contactat), iar al treilea (cel din mijloc) suna la infinit).
Nimeni nu da un mail sa zica ceva ( "nu avem stoc", "mai intarziem", "cauta la altzii", "comanda e prea mica la 9 mil" etc.)
Nimeni nu suna.
Eu am dat si mail si formular pe site si mesaj pe tel si telefon in fiecare zi.
Am ales firma asta tocmai fiindca parea profesional organizata.
Ce tre sa fac ? _________________ Indescifrabil |
|
Sus |
|
 |
bezz Audiofil

Data înscrierii: 05/Iun/2007 Mesaje: 1011 Locație: on a vibe
|
Trimis: Mie Iul 04, 2007 10:38 am Titlul subiectului: |
|
|
nu prea este organizata, din pacate
le-am trimis un mail din 21 iunie, l-am retrimis pe 25, l-am retrimis ieri si in continuare nici un raspuns, la telefoane nu se raspunde, ba chiar am avut "onoarea" de a mi se respinge apelul, ce sa zic, felicitari si la mai mare!
bravo be-loud
ps sa cauti alta firma, vezi alta solutie? _________________ loud & proud member of SQNLL team
high energy music expression  |
|
Sus |
|
 |
calinmihai2004
Data înscrierii: 03/Iul/2007 Mesaje: 17 Locație: MURES
|
Trimis: Mie Iul 04, 2007 12:23 pm Titlul subiectului: |
|
|
Gata am anulat comanda !!!! Nu se poate asha ceva. Nu era mare lucru (9 mil). Probabil de aia nu m-a bagat nimeni in seama. Scuze de genul: am fost plecati sau nu avem oameni, sa le zica la altii care le inghit. Daca ai o firma servesti clientul (mic/mare, prost/deshtept, negru/alb, tzigan/roman, fraier/pretentios, amabil/firendly). Daca nu, mai sunt si altii...
Bucurati-va voi aici de aia 180 mii de transport gratuit
P.S. de ce naiba se numeste sectiunea asta "feed back", ca n-am intzeles ? _________________ Indescifrabil |
|
Sus |
|
 |
purebhp Priceput

Data înscrierii: 16/Feb/2007 Mesaje: 290 Locație: Constanta
|
Trimis: Mie Iul 04, 2007 12:40 pm Titlul subiectului: |
|
|
calinmihai2004 a scris: | Gata am anulat comanda !!!! Nu se poate asha ceva. Nu era mare lucru (9 mil). Probabil de aia nu m-a bagat nimeni in seama. Scuze de genul: am fost plecati sau nu avem oameni, sa le zica la altii care le inghit. Daca ai o firma servesti clientul (mic/mare, prost/deshtept, negru/alb, tzigan/roman, fraier/pretentios, amabil/firendly). Daca nu, mai sunt si altii... |
Baietii chiar au fost plecati week-end-ul acesta (la EMMA Timisoara) si iti dai si tu seama .. oboseala, drum lung ... puteai sa intelegi si tu ca a fost o situatie extraordinara... dar .. e alegerea ta. Si sa stii ca nu se tine cont de valoarea comenzii, nationalitate, etc cum ai zis tu acolo .. eu azi am primit un produs in valoare de 459 RON (comandat Vineri) |
|
Sus |
|
 |
calinmihai2004
Data înscrierii: 03/Iul/2007 Mesaje: 17 Locație: MURES
|
Trimis: Mie Iul 04, 2007 2:06 pm Titlul subiectului: |
|
|
Veai ca i-a durut in cot de comanda mea ? Si eu am comandat tot vineri si pana azi nu am primit nici macar un mail de salut (pana nu m-am infoiat eu pe aici si apoi am anulat comanda)
Acum hai spune ca si-au uitat si incarcatoarele de la mobile si pe ala singurul care mai suna, l-au uitat in masina.... La mobil poti raspunde. Chiar daca abureshti ceva acolo, clientul nu mai sta in nesiguranta.
Si dupa cate am vazut pe aici, situatia nu e singulara.
Uite eu de ex. aveam programare la montaj. Daca cineva se obosea sa-mi dea un tel (sau sa raspunda la unul din cel putin cele 5 date de mine) puteam sa o aman elegant, nu sa o pierd.
Bag si pe toata lumea "in priza" pe acasa. "Stati home ca azi vine curieu' cu sculele"
Si din cate am intzeles au plecat la Timisoara nu in Brazaville. Daca nu au laptop, sunt internet cafeuri. Este de bun simtz pt. propria ta afacere (mai ales pe net) sa verifici mailul de 1 milion de ori pe zi, in orice circumstantze. "Draga clientule, ne scuzi, suntem plecatzi, dar maine la prima ora iti trimitem pachetul si itzi dam si bonus o inghetzata ca sa taci dreaq din gura aia". Si apoi poti sa trimiti pachetul si peste doua zile...
Ridicol ! _________________ Indescifrabil |
|
Sus |
|
 |
bezz Audiofil

Data înscrierii: 05/Iun/2007 Mesaje: 1011 Locație: on a vibe
|
Trimis: Mie Iul 04, 2007 2:14 pm Titlul subiectului: |
|
|
Citat: | Baietii chiar au fost plecati week-end-ul acesta (la EMMA Timisoara) si iti dai si tu seama .. oboseala, drum lung ... puteai sa intelegi si tu ca a fost o situatie extraordinara... dar .. e alegerea ta. Si sa stii ca nu se tine cont de valoarea comenzii, nationalitate, etc cum ai zis tu acolo .. eu azi am primit un produs in valoare de 459 RON (comandat Vineri) |
ce chestie, de pe 21 iunie sunt la emma?
daca pe tine te-au servit inseamna ca-s ok?
lasa-i ca poate invata sa-si trateze clientii, fie ei si potentiali, desi nu-mi fac mari sperante... _________________ loud & proud member of SQNLL team
high energy music expression  |
|
Sus |
|
 |
mihai Site Admin
Data înscrierii: 27/Iun/2006 Mesaje: 1952
|
Trimis: Mie Iul 04, 2007 5:15 pm Titlul subiectului: |
|
|
Nimeni nu e perfect. Avem si noi problemele noastre si incercam sa ne perfectionam continuu. Cu toate astea, nu exista magazin fara clienti nemultumiti asa cum nu exista nici padure fara uscaturi. Cu alte cuvinte, "numai cine nu munceste nu greseste".
Doresc sa multumesc celor care ne-au inteles si nu ne-au sarit in cap pentru cateva zile intarziere, intarziere aparuta din cauza implicarii noastre intr-un eveniment major din industria de profil.
Celorlalti doresc sa le cer scuze pentru lipsa noastra de profesionalism in tratamentul primit si sa ii asigur ca am facut tot posibilul ca aceste lucruri sa nu se intample.
Toate comenzile restante au fost deja sau vor fi expediate astazi si toate email-urile cu orice alte intrebari vor fi deasemenea raspunse cat mai curand. Deasemenea, toate anularile au fost luate in calcul. Au fost vreo 2-3 comenzi.
Data viitoare intr-o astfel de situatie, daca anticipam ca nu vom putea mentine ritmul de lucru normal vom "inchide" pravalia, in sensul ca vom anunta in loc vizibil faptul ca toate comenzile si email-urile vor fi intarziate cu 2 zile fata de regimul normal. |
|
Sus |
|
 |
mihai Site Admin
Data înscrierii: 27/Iun/2006 Mesaje: 1952
|
Trimis: Mie Iul 04, 2007 5:30 pm Titlul subiectului: |
|
|
Doresc sa mai adaug faptul ca participarea noastra la prima etapa EMMA din acest an, evenimentul care a cauzat aceste intarzieri in activitatea noastra, "s-a soldat" cu un loc 1 la categoria SQ Advanced 5 canale, categoria cu cea mai stricta si completa arbitrare din cele in care s-a concurat pana acum la noi in tara. In acelasi timp, masina noastra a obtinut cel mai bun scor de sunet din toate masinile participante, indiferent de categorie, si asta cu un sistem audio in valoare de sub 25% din bugetul altor competitori.
Cu ce ajuta asta pe un potential client?
Pai, in primul rand, certifica faptul ca stim despre ce vorbim, ca putem propune configuratii de calitate, ca putem oferi consultanta in domeniul car-audio la cel mai intalt nivel si ca putem efectua instalari sigure si de maxima calitate. Mai mult, participarea la astfel de competitii este singura cale prin care putem invata, prin care ne putem perfectiona pentru a ne servi clientii cat mai bine.
Noi nu vindem "cartofi", noi oferim solutii complete in domeniul car audio si avem mii de clienti satisfacuti si zeci de instalari demne de participarea in competitiile de profil.
Aceste lucruri se obtin numai prin astfel de investitii pe care Be loud le face pe cand altii nu.
Asta a fost calea pe care noi am ales-o si are avantaje si dezavantaje ca orice alta varianta. |
|
Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|
|