 |
|
|
Autor |
Mesaj |
53xtc
Data înscrierii: 08/Feb/2007 Mesaje: 10
|
Trimis: Joi Mar 01, 2007 10:43 pm Titlul subiectului: Anulare |
|
|
Tu chiar mai crezi chestia cu numerele de contact...
Ai cumparat ceva de pe be-loud ?
Sincer, comunicarea cu clientii lasa de dorit. Acum nu sunt nici ei mai rai ca altii dar crede-ma ca m-am saturat de telefoane... "verific si va suna cineva"
Ia cauta sa vezi cam cati utilizatori se pland d anumite aspecte. Acum sincer nu cred ca suntem toti nebuni si carcotasi... |
|
Sus |
|
 |
monk Priceput
Data înscrierii: 08/Ian/2007 Mesaje: 218
|
Trimis: Joi Mar 01, 2007 11:33 pm Titlul subiectului: |
|
|
nu stiu de ce ai avut tu parte....
eu unu cumpar a doua oara de la ei si au fost prompti la fel ca si data trecuta.
alaltaieri la ora 22 am dat comanda si azi am si primit-o. cat despre comunicare, m-au sunat cand a trebuit. |
|
Sus |
|
 |
mihai Site Admin
Data înscrierii: 27/Iun/2006 Mesaje: 1952
|
Trimis: Vin Mar 02, 2007 2:19 am Titlul subiectului: |
|
|
pentru orice fel de verificari (stoc, preturi, produse ce nu sunt pe site etc) cel mai indicat este email-ul.. raspunsul vine mai tarziu (max 48 de ore) dar vine. pe telefoane poate fi prea aglomerat in anumite momente ale zilei... in total la cele 3 numere de pe site se vorbesc in medie peste 6 ore pe zi.
PS
magazinele online de afara au inceput sa nici nu mai foloseasca telefonul ca mijloc de comunicare.
cine imi arata pagina de pe amazon.com unde apare numarul lor de telefon are un premiu de la mine  |
|
Sus |
|
 |
dividivus

Data înscrierii: 22/Noi/2006 Mesaje: 45 Locație: Tg.Mures
|
|
Sus |
|
 |
Hitman_047 Pasionat
Data înscrierii: 04/Noi/2006 Mesaje: 104 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar Apr 10, 2007 1:56 pm Titlul subiectului: |
|
|
Ala nu e numarul de telefon de la Amazon.com daca te referi la numarul de la "seller help" ci de la OnlyToys care produce respectivele jucarii. Amazon este doar un intermediar asa cum Be-loud este intermediar intre noi si firmele care produc sculele de car-audio. |
|
Sus |
|
 |
mihai Site Admin
Data înscrierii: 27/Iun/2006 Mesaje: 1952
|
Trimis: Mar Apr 10, 2007 2:52 pm Titlul subiectului: |
|
|
Nu-l gasiti pe site nicaieri, nu mai cautati!
Se discuta pe net de treaba asta de mult, a fost o miscare curajoasa din partea Amazon si e analizata si criticata de diversi... dar cum amazon=ecommerce.... ei fac legea.
Asta inseamna ecommerce. vezi pe site, citesti, te hotarasti click "buy". atat. daca vrei sa vorbesti cu cineva du-te la un magazin...
http://www.slate.com/id/2091623/
http://clicheideas.com/amazon.htm
http://www.google.com/search?client=opera&rls=en&q=amazon+phone+number&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8
Nu au facut-o de smecherie, au facut-o pentru ca altfel nu se putea...
Amazon are varfuri cu peste 2 milioane de comenzi pe zi. Inaintea Craciunului au avut 32 de comenzi PE SECUNDA! (http://www.abc.net.au/news/newsitems/200412/s1273098.htm)
Va dati seama cate MII de oameni ar trebui sa populeze un centru de customer service care sa faca fata rezonabil unui astfel de volum?
Noi avem un volum maxim de 32 de comenzi pe zi, nu pe secunda.. si un singur om nu face fata de multe ori la cate telefoane sunt(vom avea inca pe cineva in maxim 2 luni). Vlad vorbeste 5-6 ore pe zi la telefon, astea luate de pe countere.
Asa ca.... data viitoare cand la Be loud nu se raspunde la telefon sau suna ocupat, ganditi-va ca totusi nu e din rea vointa sau lipsa de respect ci pur si simplu e aglomerat. Dati un email daca puteti sau call later.
Cred ca va trebui sa luam o centrala care sa tina lumea in asteptare cu muzica in fundal... sau robot ca la Vodafone (singurul scop al robotului ala e sa tina lumea departe de call center, te convingi de asta prima data cand ai o problema pentru care chiar trebuie sa discuti cu un om si nu reusesti sa scapi de robot...)
Continuand paralela cu amazon, daca pentru 32 de comenzi pe zi un om este cu greu suficient, cum ar fi pentru 32 de comezni pe secunda? Chiar si considerand ca occidentalii se descurca singuri sa-si aleaga un iPod si nu au nevoie de detalii la telefon, tot ar trebui 20-30 de MII de oameni
Hai sa zicem ca amazon fiind o afacere 24/7 ar fi de fapt doar 10.000 pe tura de 8 ore cu program non stop in 3 ture.... si ganditiva ce cheltuieli ar insemna asta... Decizia brucs capata sens. ia gata cu telefoanele, cine se descurca bine, cine nu, sa nu comande  |
|
Sus |
|
 |
muntos Pasionat
Data înscrierii: 10/Feb/2007 Mesaje: 112
|
Trimis: Mar Apr 10, 2007 11:58 pm Titlul subiectului: |
|
|
Dragi angajati Be loud, sa nu fiti suparati pe remarcile mele, dar tind si eu sa dau dreptate celor care afirma ca relatia cu clientii scatie in cazul voastru.
Am facut o comanda joia trecuta la prima ora, completand atat formularul online cat si dand mail direct.
Am prezentat cu lux de amanunte configuratia pe care mi-o doresc, ce ma intereseaza la anumite componente, disponibilitatea de a mi se oferi altele daca cele dorite nu erau pe stoc sau daca altceva era mai potrivit.Am subliniat ca ma grabesc, ca doresc sa le am montate cel tarziu joia aceasta.
N-am primit nici un raspuns pana azi cand am sunat la voi, mi s-a cerut numele pe care s-a facut comanda si persoana de la capatul celalalt a inceput sa spicuiasca din mesajul trimis si nici una nici doua ca asta nu e comanda, e cerere configuratie.L-am rugat sa reciteasca cu atentie si a inteles ca este de fapt o comanda ferma, mi-a spus ca nu stie de ce nu am fost contactat pana in acel moment, si acum urmeaza partea care ma deranjeaza cel mai tare, mi-a zis ca SIGUR pana la sfarsitul zilei imi va trimite cineva pe email un raspuns! Ceea ce bineinteles ca nu s-a intamplat, doar daca nu cumva mai lucreaza cineva la 11 noaptea...
Si iar i-am spus ca este urgent si macar sa primesc un raspuns, sa stiu daca ma orientez in alta parte sau nu, caci stimabililor timpul meu pierdut nu cred ca va incalzeste pe voi cu ceva, dar este vorba de respectul vostru pentru clienti si desi poate ganditi ca ce conteaza unul in plus sau in minus, cand treaba merge bine.
Astea fiind spuse, mi-am descarcat si eu oful, sper ca nu ma intelegeti gresit, cred ca sunteti profesionisti in meseria voastra, dar nu este de ajuns doar asta.
Multumesc |
|
Sus |
|
 |
Vladutz Priceput
Data înscrierii: 11/Iul/2006 Mesaje: 493
|
Trimis: Joi Apr 12, 2007 3:06 pm Titlul subiectului: |
|
|
Nu te-am inteles gresit, nu ne-am suparat, de altfel nu avem de ce. Gresala ne apartine si ne-o asumam. Nu are sens sa prezentam circumstantele in care s-a produs, important este ca s-a produs. Ne pare rau, regretam ca te-am facut sa astepti. Fiecare client este important, fie ca achizitioneaza un sistem de 20000Ron fie ca achizitioneaza o mufa ISO de 20Ron. Nu se face si nici nu se va face vreodata la Be-Loud o diferentiere in functie de valoare comenzii.
Inca odata, ne asumam gresala, ne cerem scuze si promitem ca facem tot posibilul ca asfel de evenimente sa nu mai apara in activitatea noastra.
P.S. Ca "extrascuza" la urmatoarea comanda beneficiezi de un discount de 5%. |
|
Sus |
|
 |
muntos Pasionat
Data înscrierii: 10/Feb/2007 Mesaje: 112
|
Trimis: Joi Apr 12, 2007 10:27 pm Titlul subiectului: |
|
|
Si mie imi pare la fel de rau ca n-a iesit treaba, sper ca data viitoare sa fie cu noroc  |
|
Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|
|