|
Autor |
Mesaj |
cata1
Data înscrierii: 30/Iun/2006 Mesaje: 38
|
Trimis: Vin Iun 30, 2006 9:16 pm Titlul subiectului: condesator |
|
|
Vreau sa cumpar de la voi condensatorul de 1F.... ce inseamna 21 VDC? Pot sa il folosesc la 12 volti?
Credeti ca este ok urmatoare configuratie:
alternator max 90ah + baterie 55ah(stock) + condensatorul vostru 1F + amp jbl p 180.2 360w rms + sub infinity 300W rms toate legate cu cablurile voastre de 20mm.
MA refer daca este ok in sensul daca o sa am probleme cu instalatia electrica sau este bine.
multumesc de raspunsuri. |
|
Sus |
|
 |
mihai Site Admin
Data înscrierii: 27/Iun/2006 Mesaje: 1952
|
Trimis: Sâm Iul 01, 2006 12:07 am Titlul subiectului: |
|
|
Salut,
Pe langa capacitate (1 farad in cazul asta), o alta caracteristica a unui condensator este tensiunea maxima suportata, adica tensiunea de strapungere. Cum un alternator nu prea scoate peste 14V, cei 21 sunt departe de a fi atinsi...
In legatura cu configuratia ta, totul este OK, instalatia electrica se va comporta chiar mai bine pentru ca condensatorul stabilizeaza tensiunea in toata instalatia, nu doar pentru amplificator.
Daca vei alege sa-l instalezi tu singur, fii atent la incarcarea initiala a condensatorului, trebuie folosita rezistenta cu care vine pentru ca altfel poti sa arzi degeaba siguranta din kit-ul de cabluri pentru ca pana se incarca 1F, e ca si cum ar merge in scurtcircuit (e poza in instructiuni).
Mihai |
|
Sus |
|
 |
cata1
Data înscrierii: 30/Iun/2006 Mesaje: 38
|
Trimis: Mar Iul 11, 2006 1:16 am Titlul subiectului: |
|
|
Vad ca au aparut si alte condensatoare pe site, voi ce recomandati Dietz sau US B? sunt marci necunoscute pt mine dar parca Dietz as alege.
Pot sa vin undeva sa le ridic personal, aveti magazin sau ceva?
Sau de ce nu livrati prin posta ca prin cargus......
Am pe masina cd player stock fara iesiri de subw... pot sa iau semnal de la boxele din spate si in acelasi timp sa le pastrez si pe ele? Adica nu se ard finalii la cdplayer sau ceva de genul asta? Amp.ul are intrari high level.
Cd-playerul nu pot sa il schimb deci nu imi oferiti varianta asta.
Multumesc. |
|
Sus |
|
 |
mihai Site Admin
Data înscrierii: 27/Iun/2006 Mesaje: 1952
|
Trimis: Mar Iul 11, 2006 2:22 am Titlul subiectului: |
|
|
Condensatoarele sunt OK amandoua insa si eu as alege Dietz, nu pentru ca sunt mai scumpe ci pentru ca Dietz face mii de produse legate de car audio de mult timp si tot ce am vazut de la ei pana acum a fost OK.
Cu USB inca nu am lucrat asa ca nu pot sa spun mai multe inca.
Daca esti din Bucuresti sau ai drum pe la noi ti-l livram gratuit.
Magazin propriu zis nu avem. Da un telefon cel mai bine.
Spui ca amplificatorul are intrare high level. In cazul asta poti sa iei direct semnal de pe boxe fara grija. Daca nu ar fi avut, problema s-ar fi rezolvat cu un adaptor de nivel semnal, vezi
http://www.be-loud.ro/produse/Accesorii_instalare/Conectica/Adaptor_high-low/
In ambele cazuri, player-ul nu este afectat. |
|
Sus |
|
 |
cata1
Data înscrierii: 30/Iun/2006 Mesaje: 38
|
Trimis: Lun Iul 31, 2006 4:26 pm Titlul subiectului: |
|
|
Am montat condesatorul... dar am observat ca imi palpaie farurile(cand ascult tare). de ce?
la super nova nu facea asa si nu avem condensator.
toti conectorii i.am strans foarte de bine (cred )
??? |
|
Sus |
|
 |
mihai Site Admin
Data înscrierii: 27/Iun/2006 Mesaje: 1952
|
Trimis: Lun Iul 31, 2006 4:47 pm Titlul subiectului: |
|
|
Ce condensator ai luat pana la urma? Dietz?
L-ai legat si pe el la remote? Merge display-ul digital cand merge si statia (voltmetrul)?
Povesteste cum l-ai instalat, pas cu pas.. legaturi si operatii facute. |
|
Sus |
|
 |
cata1
Data înscrierii: 30/Iun/2006 Mesaje: 38
|
Trimis: Joi Aug 03, 2006 5:35 pm Titlul subiectului: |
|
|
Dietz.
Am tras + de la baterie la borna + la condensator de aici la borna + la amp. Minus am luat de pe caroserie si am dus la borna - la condensator si tot de pe coroserie am dus si la amp. (http://www.caraudiohelp.com/car_audio_capacitor_installation/car_audio_capacitor_installation.htm)
Am legat si remote se aprinde odata cu amp-ul (se aprinde si un led albastru la condensator din cand in cand, nu stiu ce inseamna) se aprinde afisajul, cu masina oprita variaza la 12.5 .
Amp-ul nu intra in clipping niciodata.
cam atat. |
|
Sus |
|
 |
mihai Site Admin
Data înscrierii: 27/Iun/2006 Mesaje: 1952
|
Trimis: Joi Aug 03, 2006 6:25 pm Titlul subiectului: |
|
|
Se pare ca e instalat corect..
Pentru 300W ar trebui sa fie suficient 1F.
Problema apare cu motorul oprit sau cu el pornit? Daca apare si cu motorul pornit ceva e dubios... Incearca sa-l scoti din ecuatie si sa vezi daca problema se agraveaza.
Mai verifica si contactul la caroserie... rade din vopsea etc - contactul trebuie sa fie foarte bun. |
|
Sus |
|
 |
cata1
Data înscrierii: 30/Iun/2006 Mesaje: 38
|
Trimis: Joi Aug 03, 2006 10:52 pm Titlul subiectului: |
|
|
Cu motorul pornit am observat nu am incercat cu motorul oprit si cu luminile aprinse.
de unde am luat - era un surub nituit de caroserie din fabrica de unde mai tragea un fir - . am desfacut piulita si am tras si eu de acolo, am strans bine cu saiba (adica cred ca e ok).
Poate sa fie bateria prea slaba 55ah. Firul gros permite sa treaca mult curent prin el. nu mai stiu....  |
|
Sus |
|
 |
Leutzu
Data înscrierii: 21/Iul/2006 Mesaje: 19 Locație: student
|
Trimis: Mie Aug 09, 2006 5:26 am Titlul subiectului: |
|
|
Daca imi permiteti sa ma bag...vezi ca la tine este ceva anormal ca inca sa iti mai palpaie farurile, eu pe tico aveam un condensator de 1farad USB si mergea fara probleme si vorba aia eu am 35Ah nu 55Ah. Incearca sa legi +-ul astfel: de la baterie la statie si de la condensator la statie...vor fii legate tot in serie insa statia se va afla ma mijloc...initial am legat-o si eu la fel ca tine, insa am observat o mai buna "descarcare in sarcina" a condensatorului astfel pus. |
|
Sus |
|
 |
mihai Site Admin
Data înscrierii: 27/Iun/2006 Mesaje: 1952
|
Trimis: Mie Aug 09, 2006 11:05 am Titlul subiectului: |
|
|
o mica corectie: dpdv electric se cheama ca sunt legate in paralel, nu serie.
Daca ar fi legat in serie, condensatorul ar intrerupe circuitul.
Inca o data, verifica sau schimba contactul la masa... de obicei acolo sunt probleme.
inca ceva: ce kit de cabluri ai instalat? ce grosime are alimentarea? sper ca minim 10mm... |
|
Sus |
|
 |
Leutzu
Data înscrierii: 21/Iul/2006 Mesaje: 19 Locație: student
|
Trimis: Mie Aug 09, 2006 3:52 pm Titlul subiectului: |
|
|
Dap, sorry mihai...
Totusi eu zic sa incerce ca alimentarea de la baterie sa o puna pe statie si apoi de pe statie sa lege condensatorul...nu cum le-a legat el. |
|
Sus |
|
 |
ELNA Priceput
Data înscrierii: 06/Aug/2006 Mesaje: 411
|
Trimis: Vin Aug 11, 2006 3:16 pm Titlul subiectului: |
|
|
eu la dacia 1410 am diferenta de tensiune intre masa de pe baterie si masa de pe caroserie
minusul de la baterie se duce pe motor ! motorul ar trebuii sa fie legat DIRECT pe caroserie se pare ca se pierde pe undeva ....
poate asta se intampla si la tine  |
|
Sus |
|
 |
|