|
|
| |
| Autor |
Mesaj |
AndreiM
Data înscrierii: 02/Noi/2008 Mesaje: 4
|
Trimis: Dum Noi 02, 2008 11:16 pm Titlul subiectului: Configuratie pentru un incepator |
|
|
Salut,
De curand mi-am luat un Audi A4 B5 (din 1995, 4 usi). El a venit cu un casetofon (nu din fabrica, n-am retinut exact modelul, dar are ceva ani), si in rest, din cate mi-am putut da seama, boxele/twitterele din fabrica (2 boxe, 2 twittere, in fata).
Acum, din cate mi-am putut da seama, pe partea soferului nu merge nimic, in dreapta se aude, ceva mai incet si mai gajait.
In timp o sa ajung sa-mi pun un sistem intreg pe el, dar, pentru inceput, vreau un Mp3, si niste boxe. Pe viitor vreau sa-i adaug si un subwoofer (are portbagajul mai mult decat incapator).
Acum, v-am dat cam toate detaliile pe care le cunosc si eu, ce-mi recomandati? Va spun de la bun inceput ca n-am un buget urias, sunt student, si vreau sa mai si mananc. Deci, de bun simt, nu vreau ceva extravagant.
Later edit: Niste eventuale costuri pentru montare, la o firma de incredere, estimativ, la cat s-ar ridica? |
|
| Sus |
|
 |
Yuri Prime Priceput

Data înscrierii: 27/Noi/2007 Mesaje: 391 Locație: Bucuresti
|
|
| Sus |
|
 |
Yuri Prime Priceput

|
|
| Sus |
|
 |
AndreiM
|
Trimis: Lun Noi 03, 2008 6:54 pm Titlul subiectului: |
|
|
Deci sa-nteleg ca ma scot pe la 5 milioane lejer, nu? Si configuratia ar mai lasa loc si de adaugarea unui subwoofer mai tarziu?
In alta parte are rost sa ma uit de player, boxe? Gasesc mai ieftin, sau chiar daca gasesc, sunt stifturi? Intreb pentru ca am tot vazut, prin Carrefour, Altex, Media Galaxy, etc.
Mersi mult pentru raspuns  |
|
| Sus |
|
 |
Yuri Prime Priceput

|
Trimis: Lun Noi 03, 2008 9:07 pm Titlul subiectului: |
|
|
Daca gasesti ceva bun de ex modelele de mai sus acolo cumpara de unde gasesti si da poti adauga mai tarziu si un subwoofer statie. |
|
| Sus |
|
 |
AndreiM
|
Trimis: Lun Noi 03, 2008 11:19 pm Titlul subiectului: |
|
|