Pagina de start a forumului Be loud! Din pasiune pentru sunet
Be loud! Din pasiune pentru sunet
Locul de intalnire al pasionatilor de HiFi, oriunde, oricand!
 FAQFAQ   CăutareCăutare   MembriMembri   GrupuriGrupuri   ÎnregistrareÎnregistrare 
 ProfilProfil   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 

Dacia Logan

Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Be loud! Din pasiune pentru sunet -> CD si MP3 Playere

Autor Mesaj
momyro

Data înscrierii: 15/Mar/2007

MesajTrimis: Joi Mar 15, 2007 1:18 am    Titlul subiectului: Dacia Logan Răspunde cu citat (quote)

Sunt incepator in playere pentru masina asa ca va rog sa ma ajutati sa imi aleg un mp3 player. Bugetul este de 4,5 mil. Eu boxele le-am ales... sunt niste boxe Coustic http://www.be-loud.ro/produse/Difuzoare_auto/Coustic/CX502/. Ce mp3 player sa aleg? Sau niste boxe mai bune dar cam la acelasi pret?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
asus
Consultant Be loud!
Consultant Be loud!

Data înscrierii: 01/Aug/2006
Locație: sibiu

MesajTrimis: Joi Mar 15, 2007 9:30 am    Titlul subiectului: Re: Dacia Logan Răspunde cu citat (quote)

te avertizez ca vei fi dezamagit de difuzoarele alese de tine daca le pui in portiere. sunt pozitionate prea jos pentru a face vreo treaba. in schimb sunt perfecte pentru spate. in fata fa efortul si ia un sistem, orice sistem e mult mai bun decat coaxiale. ce model de logan ai? oglinzi electrice sau manuale? sistemul de la coustic e excelent pentru un player: CS502 .
pentru player, daca DEH 30MP de la pioneer e prea scump, ia in calcul 3900MP-ul. cu toate ca diferenta de pret nu e extraordinar de mare intre ele, 30MP-ul e net superior datorita reglajelor de care dispune.

Sus
dgdgaby
Audiofil

Data înscrierii: 06/Dec/2006
Locație: BUCURESTI

MesajTrimis: Joi Mar 15, 2007 11:08 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

daca nu ai luar deja coaxialele ale cumpara sistemul ala de la coustic de 13 cm