|
Autor |
Mesaj |
petrica_pit Pasionat
Data înscrierii: 30/Ian/2008 Mesaje: 105 Locație: Tulcea sau Constanta
|
Trimis: Mie Noi 04, 2009 10:32 pm Titlul subiectului: Feedback |
|
|
ce sa zic si eu....
Ai transformat un sedan intr-o masina de 2 locuri ce are un bas foarte puternic din perspectiva mea si tot odata poti asculta muzica fara bum-bum la o claritate suficienta.
Sport la treaba in continuare!( Stiind ca nu te vei opri aici )
Ps: Sa treci pe la garaj cand iti mai iei ceva. ) |
|
Sus |
|
 |
faibox Priceput

Data înscrierii: 12/Mar/2007 Mesaje: 350 Locație: Tulcea
|
Trimis: Mar Feb 09, 2010 1:29 am Titlul subiectului: |
|
|
Salutare!Am o problema(mai exact din prima zi in care am instalat sistemul)...se manifesta in felul urmator:
Imi scade relanti-ul pe bataia bass ului(adica de la 800rpm la 400rpm)
Am inteles ca este o problema mai des intalnita la motoarele pe benzina...din cauza lipsei de curent.
Ce ma sfatuiti sa fac:
-sa mai trag inca un traseu alimentare awg0 baterie-portbagaj?
-dublarea cablurilor BIG3 ?
Daca problema persista risc sa distrug alternatorul?
Am probat si cu a 2-a baterie ( un deep kinetic de 128Ah) si nici o schimbare.
La volum maxim tensiunea imi scade pe la 12.2V-13V la bornele amplificatorului.
Motorul este 1.8 benzina 115cp _________________ Addicted to Bass |
|
Sus |
|
 |
Pigoo Utilizator pe cale de disparitie

Data înscrierii: 08/Oct/2008 Mesaje: 1625 Locație: Constanta
|
Trimis: Mar Feb 09, 2010 1:39 am Titlul subiectului: |
|
|
cred ca un alt alternator... sau unul suplimentar ar rezolva chestia asta . inainte sa dai banii pe asa ceva, poti incerca sa tragi curent de la inca o masina pornita..  |
|
Sus |
|
 |
Shokaliptiku Audiofil

Data înscrierii: 08/Aug/2006 Mesaje: 2945 Locație: galati
|
Trimis: Mar Feb 09, 2010 8:35 am Titlul subiectului: |
|
|
eu pe logan ..
alternator de "100ah"
bacterie de 65ah
amplificator de 2kw ...
sub de 1.5kw
un singur traseu de 0
big 3
nu am avut nici o prob nici cu turatia
nici cu clipocitul becurilor ...
asa ca :
verifica atent contactele ...
trebe sa ai ceva peacolo ...
big3 neaparat
parerea mea (poate o fi total gresita)
un al II alternator care sa incarce cu ajutorul motorului
ar face mai brutala scaderea in turatie ... _________________ http://www.be-loud.ro/forum/cyu-cyuul-meu-viitor-cid-t9000.html
YM: shokaliptiku |
|
Sus |
|
 |
mircea_ioan_25 Priceput

Data înscrierii: 21/Mai/2008 Mesaje: 711 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar Feb 09, 2010 10:33 am Titlul subiectului: |
|
|
problema e de la alternator ..parerea mea...pe varfurile de bas sistemu probabil ca suge violent direct din alternator...care s-ar putea sa nu fie nici el in toate mintile lui ..si cand invarca la capacitate full sa ingenuncheze motoru....ai putea sa vezi la cat iti incarca normal...eventual iti pui un releu de incarcare care sa-ti ridice nitel tensiunea...14.6-14.8....verifica alternatoru....rulmentu de la fulie...cureaua de la alternator(sa nu fie prea intinsa)...incearca in acelasi timp sa verifici toate legaturile...vezi sa ai contact perfect peste tot...de obicei la contacte imperfecte se produc scurgeri mult mai mari de curent...se consuma enorm si sunt si riscuri mari(sa te transformi intr-un final in flacara olimpica daca nu ai sigurantele optime)...deci ai ceva de munca dar sper sa-ti fi fost de ajutor cu informatiile...  _________________ NAKAMICHI+all SPL Dynamics
Locul 2 4T-CNCA maxi5000:145,3db@47hz
Incinte custom-YM:heartless69_666 |
|
Sus |
|
 |
mgm2000ro Priceput

Data înscrierii: 11/Iul/2007 Mesaje: 545
|
Trimis: Mar Feb 09, 2010 11:28 am Titlul subiectului: |
|
|
@ mircea_ioan_25 de ce recomanzi lucruri rele
Citat: | un releu de incarcare care sa-ti ridice nitel tensiunea...14.6-14.8. | nu exista asa ceva, ala este un releu stricat care face asta, pentru baterie 14,6 -14,8 = intr-o saptamana o aruci! NU AI VOIE SA DEPASESTI MAX 14,4. Exista vlra care accepta la incarcare si 15v dar sunt rare si 15v este in ultima faza de incarcare,
La temperaturi de -15 -20 grade capacitatea bateriei scade cu pina la 45-50% ! ce baterie ai / la 2 si vezi ce mai ramane! |
|
Sus |
|
 |
mircea_ioan_25 Priceput

Data înscrierii: 21/Mai/2008 Mesaje: 711 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar Feb 09, 2010 2:53 pm Titlul subiectului: |
|
|
ma scuzati domn profesor...sunt cel mai rau ....mai ma exprim si eu eronat cateodata...sper sa nu ma lasati repetent  _________________ NAKAMICHI+all SPL Dynamics
Locul 2 4T-CNCA maxi5000:145,3db@47hz
Incinte custom-YM:heartless69_666 |
|
Sus |
|
 |
faibox Priceput

Data înscrierii: 12/Mar/2007 Mesaje: 350 Locație: Tulcea
|
Trimis: Mar Feb 09, 2010 7:29 pm Titlul subiectului: |
|
|
Pigoo a scris: | cred ca un alt alternator... sau unul suplimentar ar rezolva chestia asta . inainte sa dai banii pe asa ceva, poti incerca sa tragi curent de la inca o masina pornita..  |
Varianta cu un al 2lea alternator cade din start pentru ca in jurul alternatorului meu nu e loc sa bagi un ac sunt foarte inghesuite treburile acolo
Cat despre inlocuirea alternatorului cu unul ceva mai puternic...ce sa zic, am inteles ca e problema la sistemul de prindere...greu gasesti ceva compatibil.Si chiar daca schimb alternatorul cu unu de ex. 180A, odata ce debiteaza mai multi amperi...nu se invarte si mai greu, fortand motorul mai mult la relanti ?
[/b]mircea[b] nu prea ma pripep daca alternatorul ar functiona 100% dar cu motorul la relanti tesnsiunea la bornele bateriei este de 14.2V-14.4V(cea ce zic ca e bine)
Masina mi a pornit si in diminetile in care au fost -20'C fara probleme...deci cred ca bateria este in stare buna cat si alternatorul...
Cu prima ocazie cand se mai incalzeste vremea voi dubla traseele BIG3
Contactele cablurilor de alimentare cred ca sunt bunicele(nu pot sa ma pronunt sigur)
Sper sa pot ajunge la Bucuresti in Martie...poate ma ajutati la fata locului, cu un sfat, o parere  _________________ Addicted to Bass |
|
Sus |
|
 |
Shokaliptiku Audiofil

Data înscrierii: 08/Aug/2006 Mesaje: 2945 Locație: galati
|
Trimis: Mar Feb 09, 2010 7:43 pm Titlul subiectului: |
|
|
se anunta adunare mare inainte de eveniment ...
cu 2 3 zile inainte vom fi "muti" toti ...
te invitam si pe tine .. si te ajutam cu cea mai mare placere ...
eu spun asa ... inainte de big3
verifica bine mesele .. si scaunele bineinteles ...
apoi biguiestete .. _________________ http://www.be-loud.ro/forum/cyu-cyuul-meu-viitor-cid-t9000.html
YM: shokaliptiku |
|
Sus |
|
 |
petrica_pit Pasionat
Data înscrierii: 30/Ian/2008 Mesaje: 105 Locație: Tulcea sau Constanta
|
Trimis: Mie Feb 10, 2010 12:19 am Titlul subiectului: Alternator |
|
|
Ca sa nu ai dubii in legatura cu alternatorul poti sa faci asa:
Te duci la Miaghy ti-l da jos , il verifica Catalin si iti zice daca e bun , are puntea redresoare probleme sau fulia. Manopera costa aprox 50 de lei iar fulia in jur de 150 de lei.Partea buna este ca poti identifica problema si/sau te asiguri ca alternatorul este bun cu doar 50 de lei.
Dar daca tea cheama Gabi poti sa iti iei alternator nou  |
|
Sus |
|
 |
faibox Priceput

Data înscrierii: 12/Mar/2007 Mesaje: 350 Locație: Tulcea
|
Trimis: Mie Feb 10, 2010 12:55 am Titlul subiectului: |
|
|
Mda...ar fi o idee, dar am verificat buletinul si merg pe varianta 2  _________________ Addicted to Bass |
|
Sus |
|
 |
Tibitzu Audiofil
Data înscrierii: 16/Feb/2009 Mesaje: 926
|
Trimis: Mie Feb 10, 2010 1:02 pm Titlul subiectului: |
|
|
Baga mare...sper ca ai aranjat treburile pe acolo prin portbagaj ca daca nu eu nu ma mai urc la tine in masina ... Bafta multa iar cu alternatorul sigur gasesti ceva mai puternic eu la oltcit am pus in locul alternatorului de 40A unul de 90A si nu sunt probleme ...doar ca a scazut relantiul cu 300 ture dar l-am pus iar pe pozitie la tine sigur se regleaza singur...
Sa ne auzim cu bine,cum a spus si shokaliptiku inainte de eveniment stam la bautura si facem ultimele retusuri ...sper sa fie cald...  |
|
Sus |
|
 |
Barsy Priceput

Data înscrierii: 31/Mai/2007 Mesaje: 284 Locație: Brasov
|
Trimis: Joi Feb 11, 2010 1:12 am Titlul subiectului: |
|
|
Felicitari si din partea mea pentru sistem si munca depusa! Totodata felicitari pentru Shokaliptiku care a lucrat acele 2 incinte foarte frumos.
La partea de alimentare la ce se poate observa asa in linii mari din poze nu cred ca ar strica si un al doilea traseu AWG0.
P.S. Ce rezultate si scoruri ai reusit sa atingi in aceasta comfiguratzie la diverse competitzii la care ai participt? Asta ar fi o mica curiozitate sa zic asa
Toate cele bune! _________________ HU:Alpine CDA-9812RR;SPEAKERS:DD&Focal;SUB:2xGZ Uranium15XII;AMP:Audiopipe AP3001D&JBL75.4=show time |
|
Sus |
|
 |
faibox Priceput

Data înscrierii: 12/Mar/2007 Mesaje: 350 Locație: Tulcea
|
Trimis: Joi Feb 11, 2010 3:01 pm Titlul subiectului: |
|
|
Tibitzu' ule incerg sa mai ascund carnaciorii awg , mai dau cu matura, sterg ferestrele, mai pozitionez un amplificator, un odorizant nou ...ca deh curatenia de primavara.Te vei simti ca acasa
Am o presimtire ca va fi un evenimet foarte reusit...speram sa tina si vremea cu noi
Mersi Barsy, cat despre rezulate...am reusit sa particip o singura data la cluj cu scor 143.3db.Dar am o presimtire ca se poate putin mai bine cu un plus de curent si incinte de "scandal".
Numai bine! _________________ Addicted to Bass |
|
Sus |
|
 |
Sharkky Audiofil

Data înscrierii: 11/Mar/2007 Mesaje: 1891 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi Feb 11, 2010 4:09 pm Titlul subiectului: |
|
|
Frumusel scor!
Auzi domnule Barsy, dar tu de ce nu-ti prezinti masina/sistemul si sa spui si de ceva scoruri? Si tu ai dat-o pe secrete? |
|
Sus |
|
 |
|