| |
| Autor |
Mesaj |
Shokaliptiku Audiofil

Data înscrierii: 08/Aug/2006 Mesaje: 2945 Locație: galati
|
Trimis: Sâm Feb 17, 2007 8:57 am Titlul subiectului: |
|
|
aham am inteles ...
aveam odata in band sal achizitionez pt al folosi impreuna cu pioneer 3004SPL sau in combinatie cu GZ Uranium GZUW 12X ... am aflat despre consumul statiei .. si am ramas pe ganduri ... ma cam stiu genul de om care sa stea cu bassul la maxim ... si mie tare frik sa no mai pot porni .. si sa stau la mana vrunui preten sa vina dupa mine si sami dea curent !  |
|
| Sus |
|
 |
andreimar Pasionat
Data înscrierii: 08/Sep/2006 Mesaje: 64
|
Trimis: Sâm Feb 17, 2007 10:16 am Titlul subiectului: |
|
|
| cablurile sunt dietz profi 50 mm.. |
|
| Sus |
|
 |
ando Pasionat
Data înscrierii: 20/Ian/2007 Mesaje: 105 Locație: Suceava
|
Trimis: Sâm Feb 17, 2007 10:21 am Titlul subiectului: Re: jbl 1201.1 |
|
|
| andreimar a scris: | | am una bucata statie 1201.1,2 bucati alpine type-r de 15'' si una bucata condensator stinger 1farad,montate pe logan cu bateria de serie.toate bune in afara de faptul ca statia consuma o groaza de curent,siguranta de la motor indica 12v cu motorul pornit,playerul indica 13.4v si condensatorul 13v ceea ce nu prea e bine cred.ce sa fac sa mai pun un condensator in paralel sau sa bag un kinetik in portbagaj??ca din alpine-urile alea nu scot mare lucru in situatia actuala.daca se poate o parere de la cineva care are putere adevarata pe masina,nu vreo jucarie de 300w.multumesc |
trebuie sa revizui conectica , ar mai trebui un condensator >2F , o baterie deep.
Diferenta de tensiune ce apare se datoreaza 'sigurantei' care nu cred ca are o fidelitate stralucita sau nu este conectata coresp.
Daca aveai tensiune mai mare la bornele bateriei decat la amp,atunci aveai pierderi p instalatie.
Mai bine masoara tensiunile cu un aparat specializat si vezi ce diferente ai intre bornele bateriei-amp-condensator si vezi cat scade tensiunea la un volum ridicat.
Daca se duce sub 12V ,pe Logan,trebuie o baterie mai mare si ,implicit un alternator p masura. _________________ Pioneer & BMW_addict |
|
| Sus |
|
 |
andreimar Pasionat
Data înscrierii: 08/Sep/2006 Mesaje: 64
|
Trimis: Sâm Feb 17, 2007 10:22 am Titlul subiectului: |
|
|
| si gto-ul e chiar f bine reglat,nu e nici pe departe insuficienta pt alpine-uri..a fost aleasa p proba:)..dar tot nu am inteles ce ar trebui sa fac??? |
|
| Sus |
|
 |
andreimar Pasionat
Data înscrierii: 08/Sep/2006 Mesaje: 64
|
Trimis: Sâm Feb 17, 2007 10:24 am Titlul subiectului: |
|
|
| e scump rau un alternatooor:((ai dreptate,trebuie masurat cu un aparat ceva...siguranta aia imi arata aseara 9 v cu mot pornit.multumesc mult d raspuns |
|
| Sus |
|
 |
ando Pasionat
Data înscrierii: 20/Ian/2007 Mesaje: 105 Locație: Suceava
|
Trimis: Sâm Feb 17, 2007 10:30 am Titlul subiectului: |
|
|
dar ce logan ai?
1.4 cumva? _________________ Pioneer & BMW_addict |
|
| Sus |
|
 |
andreimar Pasionat
Data înscrierii: 08/Sep/2006 Mesaje: 64
|
Trimis: Sâm Feb 17, 2007 10:31 am Titlul subiectului: |
|
|
| 1.6 benzinica |
|
| Sus |
|
 |
ando Pasionat
Data înscrierii: 20/Ian/2007 Mesaje: 105 Locație: Suceava
|
Trimis: Sâm Feb 17, 2007 10:37 am Titlul subiectului: |
|
|
nu e totul pierdut...
daca era ala d 1.4 era mai nasol,dimineata cu motorul rece daca ii dau dezaburire luneta,mai,mai sa se opreasca motorul,fara alti consumatori.  _________________ Pioneer & BMW_addict |
|
| Sus |
|
 |
andreimar Pasionat
Data înscrierii: 08/Sep/2006 Mesaje: 64
|
Trimis: Sâm Feb 17, 2007 10:40 am Titlul subiectului: |
|
|
| eu nu am pb d-astea:) si cu muzica pornita pe la jumate nu clipocesc farurile merge totu bine..la mine nu e asta pb,pb e ca nu se aude cum ar trebui sa se auda! |
|
| Sus |
|
 |
ando Pasionat
Data înscrierii: 20/Ian/2007 Mesaje: 105 Locație: Suceava
|
Trimis: Sâm Feb 17, 2007 10:43 am Titlul subiectului: |
|
|
asta implica alte investigatii... _________________ Pioneer & BMW_addict |
|
| Sus |
|
 |
andreimar Pasionat
Data înscrierii: 08/Sep/2006 Mesaje: 64
|
Trimis: Sâm Feb 17, 2007 10:44 am Titlul subiectului: |
|
|
| adica??? |
|
| Sus |
|
 |
ando Pasionat
Data înscrierii: 20/Ian/2007 Mesaje: 105 Locație: Suceava
|
Trimis: Sâm Feb 17, 2007 10:45 am Titlul subiectului: |
|
|
pai da si nijte detalii...cum adica nu se aude bine? _________________ Pioneer & BMW_addict |
|
| Sus |
|
 |
asus Consultant Be loud!


Data înscrierii: 01/Aug/2006 Mesaje: 2144 Locație: sibiu
|
Trimis: Sâm Feb 17, 2007 10:47 am Titlul subiectului: |
|
|
| ando a scris: | nu e totul pierdut...
daca era ala d 1.4 era mai nasol,dimineata cu motorul rece daca ii dau dezaburire luneta,mai,mai sa se opreasca motorul,fara alti consumatori.  |
nu prea vad ce legatura are motorul, ambele motoare au acelasi alternator. exceptie face ambiance, ala cel mai ieftin cu alternator de 75 parca. restul toate au 100+ _________________ ptr intrebari legate de comenzi/stoc
0788.315.434 / 0788.269.156 / 021.569.26.06
NU PE MP |
|
| Sus |
|
 |
andreimar Pasionat
Data înscrierii: 08/Sep/2006 Mesaje: 64
|
Trimis: Sâm Feb 17, 2007 10:50 am Titlul subiectului: |
|
|
| poi mie imi place bass-ul ala jos si clar clar,ceva genul unui sub home cinema de super calitate..pana la vol mediu il obtin,dupa aia incepe galagia dracu de nu mai intelegi nimic din bass..mai zdrangane si bordul mai una mai alta,de ce nu se aude frumos si la vol mare? |
|
| Sus |
|
 |
andreimar Pasionat
Data înscrierii: 08/Sep/2006 Mesaje: 64
|
Trimis: Sâm Feb 17, 2007 10:51 am Titlul subiectului: |
|
|
| aceeasi pb am vazut-o la un prieten cu un mtx 9500 in inc sledgehammer...si ala e un animal de sub |
|
| Sus |
|
 |
|