|
|
| |
| Autor |
Mesaj |
cosmin_cosma88
Data înscrierii: 18/Sep/2007 Mesaje: 16 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin Feb 15, 2008 2:35 am Titlul subiectului: Nu stiu daca sunt compatibile sunt incepator am nevoie de vo |
|
|
Sal sunt si eu incepator si as vrea sa stiu daca ceva 2 sunt compatibile casetofonul su setul amplificator si subufer va rog mult .
casetofonul este acesta http://www.be-loud.ro/produse/CD_Playere_MP3/SONY/MEX-1GP/
iar amplificatorul si subuferul este acesta
http://www.be-loud.ro/produse/Subwoofere_auto/Magnat/Streetracer_Bass_Pack/
deoarece asta are 4v sensibilitate pe intrarea rca siar caserofonul are doar 2v sunt compatibile sau nu ? daca merg spunentzi-mi si mie ce e cu sensibilitatea aceea si la ce foloseste va multumesc anticipat oricum vreau sa stiu daca ma apuc sa le montez sau nu ca inca nu am reusit sa le montez nu am avut timp :*:*:*:*:*:*:*:* _________________ cosmin_cosma88 |
|
| Sus |
|
 |
otzy Audiofil

Data înscrierii: 14/Feb/2007 Mesaje: 1666 Locație: timisoara
|
Trimis: Vin Feb 15, 2008 3:16 pm Titlul subiectului: |
|
|
merge combinatia pt ca playeru tau are iesirea de 2 volti si statia are intrarea intre 0.4 ( parca ) si 4 volti, deci e ok.
si chestia asta " :*:*:*:* " nu isi are rostu...  _________________ fac sport extrem cu dacia...cu ochii inchisi o calc, imi place senzatia |
|
| Sus |
|
 |
ssrli Audiofil

Data înscrierii: 18/Iul/2007 Mesaje: 2751 Locație: Cj-N
|
Trimis: Vin Feb 15, 2008 3:48 pm Titlul subiectului: |
|
|
| otzy a scris: |
si chestia asta " :*:*:*:* " nu isi are rostu...  |
Eh, a intarziat baiatu cu Valentine's day...
Eu apreciez gestul  _________________ Scoruri, nu povesti...
151.4 - Maxi 3000
148.2 - Mini 2000 |
|
| Sus |
|
 |
otzy Audiofil

Data înscrierii: 14/Feb/2007 Mesaje: 1666 Locație: timisoara
|
Trimis: Vin Feb 15, 2008 3:54 pm Titlul subiectului: |
|
|
wtf? ssrli?
 _________________ fac sport extrem cu dacia...cu ochii inchisi o calc, imi place senzatia |
|
| Sus |
|
 |
|
|