Pagina de start a forumului Be loud! Din pasiune pentru sunet
Be loud! Din pasiune pentru sunet
Locul de intalnire al pasionatilor de HiFi, oriunde, oricand!
 FAQFAQ   CăutareCăutare   MembriMembri   GrupuriGrupuri   ÎnregistrareÎnregistrare 
 ProfilProfil   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 

Pioneer GM-X904

Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Be loud! Din pasiune pentru sunet -> Cereri configuratii

Autor Mesaj
yoiedi
Priceput

Data înscrierii: 22/Apr/2010

MesajTrimis: Joi Apr 22, 2010 10:40 pm    Titlul subiectului: Pioneer GM-X904 Răspunde cu citat (quote)

salutare dragi forumisti. sunt nou pe forumul vostru si am o mica nelamurire.
am gasit sa cumpar o statie Pioneer GM-X904 la un pret foarte mic zic eu(150 ron). am vazut ca este clasa A, si din cate am mai citit eu pe forumuri aceste amplificatoare in clasa A ar suna cel mai bine(sper sa nu ma insel). problema sta in felul urmator..sunt student si nu imi permit sa "arunc" banii pe orice. detin un logan si sistemul este format din:
HU-pioneer deh3900mp
dif fata- ceva blaupunkt cu tweeter "dezactivat" si pus in loc tweetere magnat separate(se aude mai bine)
difuzoare spate- niste petarde sony ovale(da stiu sunt varza)
initial doream sa insonorizez usile fata ale masinii cu ceva stp apoi un sistem helix dark blue pe fata si ceva amplificator. dat fiind faptul ca mi-a sarit acest amplificator "in ochi" ce ma sfatuiti sa fac? sa il achizitionez sau sa urmez planul meu initial...insonorizare difuzoare si apoi amplificare? multumesc
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Be loud! Din pasiune pentru sunet -> Cereri configuratii Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum