|
|
| |
| Autor |
Mesaj |
HuNNi31
Data înscrierii: 04/Mar/2017 Mesaje: 3 Locație: Tg.Mures
|
Trimis: Sâm Mar 04, 2017 9:10 pm Titlul subiectului: Probleme MTX Audio XT693 |
|
|
Salutare!
Am cumparat un E46 acum ceva vreme, si ma tot mananca la cap sunetul fiind dezamgitor. M-am uitat pe forumuri, si m-am documentat, ca fiind o boala a masinii. Dar am in masina, mai precis in portbagaj MTX Audio XT693. Stiu ca nu-s noi, au o anumita varsta, si in afara ca e rupt speakarul mic, sau ce or fi, suna extrem de rau.
E ceva normal?
Adica partea dreapta e OK, nu-i rupt, dar suna la fel. Chiar sunt amator la sunete, dar ce as putea face sa le inbunatatesc?
Cum m-am uitat, si un usa a fost umblat, nu stiu daca alea ar fii difuzoarele originale, altfel am un player original de bmw.
Multumesc inainte.
https://youtu.be/z81__Dhv6cg <-- Video cu sunetul. |
|
| Sus |
|
 |
VanIIa Audiofil
Data înscrierii: 25/Oct/2014 Mesaje: 1958 Locație: Pitesti
|
|
| Sus |
|
 |
HuNNi31
|
Trimis: Dum Mar 05, 2017 11:35 am Titlul subiectului: |
|
|
| VanIIa a scris: | | Ai putea Ăźncepe cu un player aftermarket și niște difuzoare noi. |
As putea, dar m-am gandit ca se poate si in afara de a le inlocui.
Nu as pune in bmw un aftermarket, mi-ar tulbura ochii in fiecare zi.
Am crezut ca ceva cabluri ar fi tocite, am umblat pe acolo, schimb de amortizoare, inainte nu am dat seama de difuzoare cum merg. Sau un amplificator, nustiu. Dar mersii, de raspuns.  |
|
| Sus |
|
 |
VanIIa Audiofil
Data înscrierii: 25/Oct/2014 Mesaje: 1958 Locație: Pitesti
|
|
| Sus |
|
 |
HuNNi31
|
Trimis: Dum Mar 05, 2017 10:59 pm Titlul subiectului: |
|
|
| VanIIa a scris: | e46-le e renumit pt. sunetul prost care-l are.
Fara sa schimbi unitatea de fabrica nu ajungi nicaieri. Singura modalitate e cu filtru hi low, amplificator si boxe aftermarket. |
Da, mersi, ma informez ce ar fi acest hi-low, si cum functioneaza, nu pare a fi ceva scump. |
|
| Sus |
|
 |
|
|