Pagina de start a forumului Be loud! Din pasiune pentru sunet
Be loud! Din pasiune pentru sunet
Locul de intalnire al pasionatilor de HiFi, oriunde, oricand!
 FAQFAQ   CăutareCăutare   MembriMembri   GrupuriGrupuri   ÎnregistrareÎnregistrare 
 ProfilProfil   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 

Statiile oprite imi omoara bateria

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Be loud! Din pasiune pentru sunet -> Diverse
 
Autor Mesaj
TWISTER
Pasionat


Data înscrierii: 02/Sep/2006
Mesaje: 127

MesajTrimis: Mie Sep 27, 2006 11:24 am    Titlul subiectului: Statiile oprite imi omoara bateria Răspunde cu citat (quote)

Am doua statii, una JBL, cealalata Mutant. Problema este ca las seara masina cu curent in acumulator, iar dimineata nu mai am decat 11V. Statiile sunt legate corect, cu cabluri foarte groase, sigurante etc, direct din baterie. Remote-ul din mp3 player este comun ambelor statii.
Problema se manifesta aproximativ de cand am montata a doua statie, respectiv Mutant. Se poate ca aceasta sa consume si oprita? (alimentarea de putere exista tot timpul). Este posibil ca remote-ul comun sa fie cauza? Multumesc
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihai
Site Admin


Data înscrierii: 27/Iun/2006
Mesaje: 1952

MesajTrimis: Mie Sep 27, 2006 1:22 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Ce inseamna ca lasi curent in acumulator ?? Shocked
cealalta optiune ar fi sa-l iei cu tine ? Very Happy

Cu ce citesti tensiunea asta? Voltmetrul de pe condensator? Daca da, ar fi normal sa scada pentru ca condensatorul se mai descarca si singur cu timpul.. Si cand e oprit nu se reincarca de la baterie, e ca si deconectat.
(dar daca e oprit, n-ar avea cum sa mearga voltmetrul, nu Question)

Daca nu, ar putea fi de la vremea mai rece de afara din ultimul timp, poate amorteste bateria peste noapte putin Smile

Statia n-ar trebui sa consume mai nimic cand e oprita. Daca ai un aparat de masura (si cred ca ai Smile) masoara si curentul din cablul de alimentare cand totul este oprit... si cu si fara statia mutant legata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TWISTER
Pasionat


Data înscrierii: 02/Sep/2006
Mesaje: 127

MesajTrimis: Mie Sep 27, 2006 2:11 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Inseamna ca seara acumulatorul este incarcat, ma rog, solicitat de pe urma consumului, insa masina poneste normal. Dimineata nu mai face nici o tura de rotor electromotor.
Bateria este noua, Victor de 62Ah, anterior am avut un Steco de 110Ah care m-a tinut fix 2luni, aceleasi simptome.
Curentul il citesc cu un multimetru, de pe baterie, nu am condensator.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihai
Site Admin


Data înscrierii: 27/Iun/2006
Mesaje: 1952

MesajTrimis: Mie Sep 27, 2006 2:48 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Atunci e clar, e o problema undeva.
Daca zici ca nu mai pleaca masina...

Incearca sa masori curentul "tras" de statii cand sunt oprite. Sau incearca sa lasi mutantul nealimentat intr-o noapte sa vezi daca el e problema.
Daca da, la garantie cu el.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ELNA
Priceput


Data înscrierii: 06/Aug/2006
Mesaje: 411

MesajTrimis: Mie Sep 27, 2006 3:55 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Citat:
Curentul il citesc cu un multimetru, de pe baterie, nu am condensator.


vezi ca faci confuzie intre curent si tensiune ! curentul se masoara legand multimetru in serie cu cablu de alimentare ! tensiunea se masoara legand multimetru in paralel cu alimentarea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihai
Site Admin


Data înscrierii: 27/Iun/2006
Mesaje: 1952

MesajTrimis: Mie Sep 27, 2006 4:04 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

ELNA, stii prea bine ca a fost doar o greseala de exprimare si nu de intelegere a diferentei intre tensiune si curent... daca are omul multimetru acasa cred ca stie sa-l foloseasca Smile
fii si tu mai intelegator.

(si ca sa nu te iei si de mine, completez postul de mai sus: Twister, ca sa masori curentul spre statii cand sunt oprite pune multimetrul in serie intre + baterie si cablul care pleaca spre statii si bineinteles seteaza-l pe masurare curent si nu tensiune. poti sa masori si intre minus statii si masa daca ti-e mai usor, tot aia e)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
asus
Consultant Be loud!
Consultant Be loud!


Data înscrierii: 01/Aug/2006
Mesaje: 2144
Locație: sibiu

MesajTrimis: Mie Sep 27, 2006 4:21 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

ar mai fi ceva...masoara putin tensiunea la bornele bateriei cu motorul pornit. sa nu ai probleme cu alternatorul, sa nu incarce bateria cum trebuie. bineinteles ca "la cald" bateria porneste mai usor motorul, dar dupa o noapte, mai pierde din tensiune, si daca nu era incarcata...dimineata ai probleme.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Be loud! Din pasiune pentru sunet -> Diverse Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 

Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community