|
|
|
Autor |
Mesaj |
serar
Data înscrierii: 28/Aug/2010 Mesaje: 3
|
Trimis: Sâm Aug 28, 2010 3:31 am Titlul subiectului: Subwoofer casa/sali/petreceri |
|
|
Salut,
Sunt un incepator in acest domeniu si de aceea cer sfaturi. Am o incinta de subwoofer de la o persoana care nu avea ce face cu ea, si am zis sa o fac functionala.
Incinta este de subwoofer are dimensiunile 22x33x44 calculat in interior ca in exterior e mai mare, adancimea este de 22 cum ar veni si in fata difuzorului mai este un spatiu, iar in fata un geam plexiglas banuiesc. Incinta este pentru bass-reflex, are conectori pentru plus minus. Ii lipseste un difuzor de bass de 30cm (30cm intre suruburi deci cred ca difuzorul este de 12") si un filtru.
Subwooferul il conectez la o statie amplificata deci il vreau pasiv, mai am doua boxe de 250W tot pasive (TT-15) [http://decibel.bizoo.ro/vanzare/47041/Boxa-de-putere-250W-TT-15]
DECI la o astfel de incinta bass-reflex 22x33x44 ce difuzor si ce filtru as putea sa pun, sa functioneze bine subwooferul?
Va multumesc anticipat!
Description: |
INCINTA este asemanatoare cu aceasta numai ca are in fata difuzorului un spatiu de vreo 15 cm plus geamul din plexiglas |
|
Filesize: |
7.54 KB |
Viewed: |
1442 Time(s) |

|
|
|
Sus |
|
 |
serar
|
Trimis: Sâm Aug 28, 2010 5:19 am Titlul subiectului: |
|
|
am uitat sa precizez ca boxele sunt pe 4ohm si as dori subwooferul sa il fac tot pe 4 ohm, dar voi stiti mai bine cu rezistentele astea cum e mai bine, dar instinctul imi spune ca e bine sa fie toate in aceasi oala, adica boxele si subwooferul sa fie pe 4ohm
|
|
Sus |
|
 |
radu_
Data înscrierii: 21/Dec/2007 Mesaje: 15
|
Trimis: Mar Aug 31, 2010 1:32 am Titlul subiectului: |
|
|