| |
| Autor |
Mesaj |
Lazarus
Data înscrierii: 26/Mai/2015 Mesaje: 5
|
Trimis: Joi Iun 18, 2015 4:32 pm Titlul subiectului: Subwoofer de 15inch |
|
|
Salut. Vreau sa achizitionez un subwoofer de 15inch. Pana acum, mi-a atras atentia "db audio t-rex 15" Astept sfaturi si recomandari din partea voastra, poate gasesc ceva mai bun.
Buget 1000lei max  |
|
| Sus |
|
 |
VanIIa Audiofil
Data înscrierii: 25/Oct/2014 Mesaje: 1958 Locație: Pitesti
|
Trimis: Joi Iun 18, 2015 5:48 pm Titlul subiectului: |
|
|
| B2 IS 15. Il gasesti pe la 650 lei. |
|
| Sus |
|
 |
Bogdi24 Priceput

Data înscrierii: 03/Ian/2011 Mesaje: 487 Locație: Timisoara
|
Trimis: Joi Iun 18, 2015 8:18 pm Titlul subiectului: |
|
|
Eu nu as merge pe acel IS15.
O alternativa ar fi Alpine Type-R 15. |
|
| Sus |
|
 |
VanIIa Audiofil
Data înscrierii: 25/Oct/2014 Mesaje: 1958 Locație: Pitesti
|
Trimis: Vin Iun 19, 2015 2:48 pm Titlul subiectului: |
|
|
Nu e rĂŁu nici acel type r (seria veche) dar depinde ce vrea.
B2 coboarĂŁ mai mult decĂąt alpine Ăźn frecvențĂŁ. |
|
| Sus |
|
 |
Bogdi24 Priceput

Data înscrierii: 03/Ian/2011 Mesaje: 487 Locație: Timisoara
|
Trimis: Sâm Iun 20, 2015 10:46 am Titlul subiectului: |
|
|
| VanIIa a scris: | Nu e rĂŁu nici acel type r (seria veche) dar depinde ce vrea.
B2 coboarĂŁ mai mult decĂąt alpine Ăźn frecvențĂŁ. |
Ai fi surprins sa faci o comparatie intre cele doua .
Eu am ascultat amandoua si nu ca IS ar fi o serie nereusita,insa Type-Rul se intinte cand vine vorba de extensie ,rapiditate si economie de spatiu ! |
|
| Sus |
|
 |
VanIIa Audiofil
Data înscrierii: 25/Oct/2014 Mesaje: 1958 Locație: Pitesti
|
Trimis: Sâm Iun 20, 2015 10:53 am Titlul subiectului: |
|
|
Depinde și cĂąt de bine erau fĂŁcute incintele pt. ele și la cĂąt erau acordate fiecare.
DacĂŁ e sĂŁ comparĂŁm b2 cu alpine Ăźntr-o incintĂŁ acordatĂŁ la 30hz sau chiar mai jos puțin care crezi cĂŁ ar ieși cĂąștigĂŁtor?  |
|
| Sus |
|
 |
Bogdi24 Priceput

Data înscrierii: 03/Ian/2011 Mesaje: 487 Locație: Timisoara
|
Trimis: Sâm Iun 20, 2015 11:03 am Titlul subiectului: |
|
|
Acordajul nu este o reprezentare a faptului ca difuzorul va atinge o anumita frecventa sau ca va canta in jurul valori de acordaj.Acordajul nu are relevanta decat in ideea observari incarcarii pe con si a impedantei.
Asadar daca ar fi sa comparam difuzoarele in incintele ideale fiecaruia ,Alpine se intinde mult peste B2 in termeni de liniaritate,rapiditate si extensie.Pur si simplu motorul e mai bine construit si mai puternic decat cel al IS-ului.Si iti vorbesc in ideea in care eu am ascultat un B2 IS15 in incinta facuta de mine (BR-Horn) pentru o extensie joasa si ogramada pentru Type-R.Si cel din urma a iesit tot timpul peste.
Iar despre power-handling,nu stiu ce sa spun despre IS15.... |
|
| Sus |
|
 |
VanIIa Audiofil
Data înscrierii: 25/Oct/2014 Mesaje: 1958 Locație: Pitesti
|
Trimis: Sâm Iun 20, 2015 2:49 pm Titlul subiectului: |
|
|
Sper sa ai dreptate in ceea ce zici. N-am avut ocazia sa ascult un Type R dar in schimb am ascultat 2x B2 IS 15 cu incinta BR-Horn (36hz) facuta de Baubau intr-un golf 4 puse la ~1.3kw. Chiar nu aveau probleme cu puterea, o inghiteau foarte bine dar mie (personal) mi se pare ca ar fi cantat putin cam sus.
Tipul respectiv ma sfatuia sa nu merg pe Type R deoarece el le-a ascultat si i se par prea muzicale fara sa coboare foarte mult in frecventa dar aici apare problema, nu stiu in ce masina a ascultat, conditii, incinta samd.
Alta chestie, tot mai multa lume imi spune ca seria noua de R-uri e sub cea veche (SWR12D4 vs. SWR-1243D) dar tu spui ca e doar chestie de power handling  |
|
| Sus |
|
 |
Bogdi24 Priceput

Data înscrierii: 03/Ian/2011 Mesaje: 487 Locație: Timisoara
|
Trimis: Sâm Iun 20, 2015 5:33 pm Titlul subiectului: |
|
|
| VanIIa a scris: | Sper sa ai dreptate in ceea ce zici. N-am avut ocazia sa ascult un Type R dar in schimb am ascultat 2x B2 IS 15 cu incinta BR-Horn (36hz) facuta de Baubau intr-un golf 4 puse la ~1.3kw. Chiar nu aveau probleme cu puterea, o inghiteau foarte bine dar mie (personal) mi se pare ca ar fi cantat putin cam sus.
Tipul respectiv ma sfatuia sa nu merg pe Type R deoarece el le-a ascultat si i se par prea muzicale fara sa coboare foarte mult in frecventa dar aici apare problema, nu stiu in ce masina a ascultat, conditii, incinta samd.
Alta chestie, tot mai multa lume imi spune ca seria noua de R-uri e sub cea veche (SWR12D4 vs. SWR-1243D) dar tu spui ca e doar chestie de power handling  |
Acest mit al regresului seriei Type-R circula de foarte multi ani din momentul in care a fost lansata generatia secundara.Nimic mai aproape de fenomenul placebo,o nostalgie interioara ascunsa sau prezumti pripite .
Raspunsul unui difuzor este dictat de cuplajul incintei cu habitaclul masinii,doua variabile ale ecuatiei dintre care una este usor modificabila.
Faptul ca un difuzor nu coboara este datorat unei abordari si unui design particular .Doar pentru ca un Type-Rul nu cobora in frecventa intro situatie singulara cu un interval restrans de geometrii ale incintei nu denota faptul ca este un difuzor cu o plaja de raspuns ce nu cuprinde joasele.
Multitudinea variabilelor ce au ca rezultat extensia trec de numarul zecilor,difuzorul fiind una dintre ele.
Cand am facut incinta pentru IS15 am observat ca difuzorul in incinta mare nu este destul de bine proportionat in corelatie cu motorul sa obtina o cursa suficienta la o frecventa joasa.Canta joase? sigur ca da.Cu autoritate ? Nu chiar. |
|
| Sus |
|
 |
|