| |
| Autor |
Mesaj |
Ciochy Pasionat
Data înscrierii: 17/Noi/2008 Mesaje: 187
|
Trimis: Sâm Sep 04, 2010 3:15 pm Titlul subiectului: Traseul celor 3 |
|
|
| Ce cabluri ar trebui schimbate la alternatorul de la Logan ? (cele 3 trasee) |
|
| Sus |
|
 |
teddyb Priceput

Data înscrierii: 16/Dec/2009 Mesaje: 322 Locație: Craiova
|
Trimis: Sâm Sep 04, 2010 8:39 pm Titlul subiectului: |
|
|
Alternator- + dla baterie
Motor - sasiu
-baterie - sasiu
Ori dublezi cablurile ori pui mult mai groase!! |
|
| Sus |
|
 |
AYG Pasionat
Data înscrierii: 24/Aug/2010 Mesaje: 161 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm Sep 04, 2010 9:26 pm Titlul subiectului: |
|
|
Mi-a spus mie cineva ca daca vrei sa schimbi acele cabluri, trebuie sa le pui in locul celor de fabrica, pentru ca constructorul a ales cel mai scurt traseu. sa nu caute curentu cel mai scurt traseu pentru ca intarzie...
sper ca ati inteles ca am vrut sa spun...
 _________________ B-11-AYG ?
B-21-AYG 149,6 dB
B-211-AYG 152,4 dB |
|
| Sus |
|
 |
ssrli Audiofil

Data înscrierii: 18/Iul/2007 Mesaje: 2751 Locație: Cj-N
|
Trimis: Dum Sep 05, 2010 12:28 am Titlul subiectului: |
|
|
| AYG a scris: | Mi-a spus mie cineva ca daca vrei sa schimbi acele cabluri, trebuie sa le pui in locul celor de fabrica, pentru ca constructorul a ales cel mai scurt traseu. sa nu caute curentu cel mai scurt traseu pentru ca intarzie...
sper ca ati inteles ca am vrut sa spun...
 |
Care e viteza de propagare a curentului ?
Totusi sper ca ai glumit cu cautarea celui mai scurt traseu  _________________ Scoruri, nu povesti...
151.4 - Maxi 3000
148.2 - Mini 2000 |
|
| Sus |
|
 |
mgm2000ro Priceput

Data înscrierii: 11/Iul/2007 Mesaje: 545
|
Trimis: Dum Sep 05, 2010 12:33 am Titlul subiectului: |
|
|
cele 3 trasee
sa ajutam curentul  _________________
 |
|
| Sus |
|
 |
teddyb Priceput

Data înscrierii: 16/Dec/2009 Mesaje: 322 Locație: Craiova
|
Trimis: Dum Sep 05, 2010 12:38 am Titlul subiectului: |
|
|
=)))) tare imaginea!!=)))
citisam p undeva ca electricitatea merge cam cat viteza luminii...la 300000 km/s...daca numa insel..ca idee!
pune frate cabluri groase ca pe...mana!! > |
|
| Sus |
|
 |
Ciochy Pasionat
Data înscrierii: 17/Noi/2008 Mesaje: 187
|
Trimis: Dum Sep 05, 2010 2:15 am Titlul subiectului: |
|
|
bun ... multa multa informatie ... ideea e ca la logan nu am identificat toate cablurile am gasit doar + alternator la baterie si baterie sasiu  |
|
| Sus |
|
 |
Ciochy Pasionat
Data înscrierii: 17/Noi/2008 Mesaje: 187
|
Trimis: Dum Sep 19, 2010 1:37 pm Titlul subiectului: |
|
|
| informatii noi ceva ? |
|
| Sus |
|
 |
ssrli Audiofil

Data înscrierii: 18/Iul/2007 Mesaje: 2751 Locație: Cj-N
|
Trimis: Dum Sep 19, 2010 2:08 pm Titlul subiectului: |
|
|
Firele de masa le pui unde iti e mai comod si unde gasesti locuri. Nu e fizica quantica  _________________ Scoruri, nu povesti...
151.4 - Maxi 3000
148.2 - Mini 2000 |
|
| Sus |
|
 |
ludovicbmw1 Priceput

Data înscrierii: 06/Sep/2010 Mesaje: 689 Locație: slobozia
|
Trimis: Mar Sep 21, 2010 8:03 pm Titlul subiectului: |
|
|
| pune cablu gros de 50 si pe masa si pe + si rezolvi problema, si trage pe unde iti vine tie bine sa se vada frumos aranjat... |
|
| Sus |
|
 |
Ciochy Pasionat
Data înscrierii: 17/Noi/2008 Mesaje: 187
|
Trimis: Mar Sep 28, 2010 1:29 am Titlul subiectului: |
|
|
| nu e vorba de tehnica, ci de traseele exacte pe care le urmeaza cablurile actuale, de pe alternator nu vad decat un + |
|
| Sus |
|
 |
teddyb Priceput

Data înscrierii: 16/Dec/2009 Mesaje: 322 Locație: Craiova
|
Trimis: Mar Sep 28, 2010 2:48 am Titlul subiectului: |
|
|
| poi si c ai vrea sa fie p alternator?!?! e un singur plus!! |
|
| Sus |
|
 |
Sugar20 Priceput

Data înscrierii: 19/Iun/2010 Mesaje: 411 Locație: Timis
|
Trimis: Sâm Oct 09, 2010 6:13 pm Titlul subiectului: |
|
|
Poate - nu exista ) _________________ " If it's too loud...
You're too old ! " |
|
| Sus |
|
 |
raresvintea Pasionat
Data înscrierii: 16/Dec/2007 Mesaje: 188 Locație: bucuresti
|
Trimis: Lun Oct 11, 2010 10:34 pm Titlul subiectului: |
|
|
Se pun cat mai scurte pentru ca o lege a fizicii invate de putini dintre noi se refera la faptul ca rezistenta este raportul dintre (rezistivitatea cuprului * lungimea cablului) / sectiunea cablului.
Si atunci se prefera trasee scurte si mici, ele fiind capabile sa transporte curenti foarte mari din cauza rezistentei mici cand conductorul este parcurs de curenti mari.
Problema in astfel de cazuri se pune ca partea de contacte, nu neaparat sectiunea conductorului.
Atentie mare la oxizi si la sertizari! |
|
| Sus |
|
 |
|