|
|
| |
| Autor |
Mesaj |
dakos1b
Data înscrierii: 15/Mai/2007 Mesaje: 3
|
Trimis: Lun Iun 11, 2007 4:33 am Titlul subiectului: Ajutor pt. configuratie Dacia 1310 |
|
|
Salutare tuturor be-loudistilor!!!
Ma aflu la prima mea postare pe acest site descoperit relativ recent, 2-3 saptamani, dar care in totacest timp ma ajutat in fixarea unor cunostine si idei legate de "car audio" despre care nici nu stiam la inceput. Pot sa spun deci ca am ajuns oarecum la nivelul de incepator si vreu sa multumesc pe aceasta cale realizatorilor acestui site si tuturor celor care fac ca treaba sa mearga pe acest forum.
Acum legat de problema mea, masina am luat-o in primire de cateva luni cand am obtinut permisul si ar merita si ea, avand in vedere ca i se apropie majoratul (e din 90'), o configuratie audio mai de calitate.
Pana acum am dotat-o cu:
Bugetul alocat pt. noile componente(difuri fatza, sub, amplif) ar fi nu mai mult de 1100 RON, cam putin dar asta e, sunt inca elev si mai greu cu obtinerea banetului .
Legat de sunetul oferit de sistemul audio inclin spre partea de calitate decat putere a acestuia, calitate cat se poate obtine din bugetul stabilit.Mentionez ca genul de muzica ascultat in majoritatea timpului este hip-hop si poate si ceva house, mult mai rar alte genuri.
- Pt. difurile fatza m-am orientat spre DLS, fiind printre cele mai propuse si apreciate din cate am vazut pe forum, si anume - http://www.be-loud.ro/produse/Difuzoare_auto/DLS/Sisteme/Reference_PS5A/ - 355 ron - mai mult de atat nu as fi dispus sa dau pe boxe;
- Pt. subwoofer as opta pt. - http://www.be-loud.ro/produse/Subwoofere_auto/JBL/GTO_1200B/ - 345 ron;