 |
|
|
Autor |
Mesaj |
Vladutz Priceput
Data înscrierii: 11/Iul/2006 Mesaje: 493
|
Trimis: Mie Sep 01, 2010 9:56 am Titlul subiectului: |
|
|
Ma bag si eu ca musca in lapte si sunt constient ca postul meu poate dauna dinamicii acestui thread ce a devenit in ultimele zile un punct de atractie pentru cativa dintre noi, dar propun o rezolvare, zic eu, simpla.
1. Se va trimite subwoofer-ul in cauza la Bucuresti, la Alex, printr-o firma de curierat aleasa de Alex, cu Alex suportand costurile de curierat, insotit de toate documentele de care a fost insotit la achizitie.
2. Alex va primi woofer-ul si se va deplasa cu el la importator (Seven Consulting), predandu-l pentru efectuarea unei expertize si reparatie (daca este cazul).
3. Importatorul va constata daca woofer-ul indeplineste conditiile de acordare a garantiei si daca defectul face obiectul garantiei.
4. Daca conditiile de acordare a garantiei sunt indeplinite si defectul face obiectul garantiei imporatatorul fie va solutiona problema, fie va rambursa valoarea subwoofer-ului lui Alex, care la randul sau va rambursa valoarea platita de Bacanu Tinu.
5. Daca fie conditiile de acordare a garantiei nu sunt indeplinite fie defectul nu face obiectul garantiei, importatorul va emite un document oficial prin care va specifica acest lucru, specificand eventual costurile pentru reparatia difuzorului in afara garantiei.
6. Woofer-ul se va intoarce la Bacanu Tinu pe cheltuiala lui Alex daca problema a tinut de garantie, sau pe cheltuiala lui Bacanu Tinu + valoarea transportului "dus" daca problema nu a facut obiectul garantiei.
Cam astia ar fi pasii corecti ce ar trebui urmati in solutionarea problemei in cauza si cam astia sunt pasii firesti ce trebuie urmati in solutionarea oricarei probleme ce tine de garantie.
Alex nu are SUB NICI O FORMA autoritatea sa efectueze reparatii in garantie, sa efectueze expertize ale produselor, sa decida daca un produs e in garantie sau nu, toate aceste atribute revenind importatorului de JL, Seven Consulting (Wizards). O atitudine de genul "eu de la tine am luat, cu tine mor de gat" este similara cu a iti cumpara un "plasmete" din Carrefour si peste 6 luni a merge cu el in brate la pisi de la casa, care ti-a vandut efectiv produsul si a ii scoate tipei ochii ca tu ai cumparat de ea, in consecinta ea trebuie sa iti repare (eventual pe loc) televizorul. Garantia este tinuta de importator si DOAR de importator, iar importatorul este unicul autorizat sa efectueze reparatii in garantie, expertize ale produselor sau sa scoata produse din garantie.
Sper ca cele scrise mai sus va vor calma, dar nu intr-atat incat sa se stinga acest superb thread.  |
|
Sus |
|
 |
BACANUTINU Pasionat
Data înscrierii: 23/Aug/2009 Mesaje: 55
|
Trimis: Mie Sep 01, 2010 11:20 am Titlul subiectului: |
|
|
animalutz:
Cuvantul ironie iti spune ceva?  |
|
Sus |
|
 |
wtf
Data înscrierii: 31/Aug/2010 Mesaje: 3
|
Trimis: Mie Sep 01, 2010 11:38 am Titlul subiectului: |
|
|
Mai citeste printre randuri Tinule, ai sa vezi ca nu am nimic cu tine, nu ma intereseaza ca tu te certi cu toata lumea. Pe animalutz chiar il cunosc da' in nici un caz nu sunt clona lui.
'Ai noroc! _________________ Sunt sarac...n-am semnatura. |
|
Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|
|