 |
|
|
Autor |
Mesaj |
nicu
Data înscrierii: 06/Oct/2006 Mesaje: 10
|
Trimis: Mie Oct 18, 2006 7:30 am Titlul subiectului: Condensatorul |
|
|
salut! am un amplificator SAL SAF 2070 si un subwoofer JBL GTO 1200B cumparat de la voi si vreau sa spun ca sunt extrem de multumit de cum suna(am un logan). ca player am cass ei cu o caseta adaptor legata la un cd player portabil...asta pana fac rost de bani sa imi iau un mp3 auto adevarat. dar, pana una alta vreau sa imi iau un condensator si am cateva intrebari. am vazut ca voi aici aveti de capacitate 1-1.5 farazi. eu am vazut de 20-50 sau chiar de 100 de farazi. ce se intampla daca este atat de puternic? e mai bine sa fie mai slab? si daca este pentru 220V? poate ca suna stupid dar chiar nu ma pricep in materie de condensatoare...multumesc si astept raspunsurile voastre! |
|
Sus |
|
 |
iceteam Priceput

Data înscrierii: 20/Iul/2006 Mesaje: 443 Locație: Constanta
|
Trimis: Mie Oct 18, 2006 10:16 am Titlul subiectului: |
|
|
cu cat mai mare cu atat la bine dar pt statia ta nu iti trebuie , tinand cont ca e si logan deci instalatia electrica e buna. Cat despre 220...nu are nici o legatura , il folosesi la masina sa acopere varfurile de putere cand nu ar mai face fata alternatorul si pt a nu distruge bateria. Mai bine mai pui ceva si iti iei un mp3 _________________ without a car..... |
|
Sus |
|
 |
TWISTER Pasionat

Data înscrierii: 02/Sep/2006 Mesaje: 127
|
Trimis: Vin Oct 20, 2006 4:44 pm Titlul subiectului: |
|
|
In legatura cu condensatorul, parerile sunt impartite. Unii (ma refer la persoane avizate) recomanda sa fie montat de la 250W RMS, altii de la 1000W RMS. Depinde in mare masura si de starea instalatiei electrice a masinii. O baterie noua, brand, incarcata de un alternator puternic va "duce" mai mult decat o instalatie uzata.
In cazul meu e catastrofa, am ~800W RMS in acest moment pe Dacie si instalatia este cu mult depasita de cerinte. Este clar ca am nevoie d eun condensator, macar de 1,5F, insa trebuie tinut cont si de faptul ca alternatorul Daciei este un fel de dinam, incarca numai de turatii mari.
Estimativ, cred ca de pe la 400W RMS este bine sa vii cu un condensator de 1F, de pe la 700-800W RMS deja este nevoie de mai mult. Depinde si cum sunt distribuiti, daca mare parte din puterea asta se duce pe bass, e jale  |
|
Sus |
|
 |
iceteam Priceput

Data înscrierii: 20/Iul/2006 Mesaje: 443 Locație: Constanta
|
Trimis: Sâm Oct 21, 2006 7:24 pm Titlul subiectului: |
|
|
Twister ce nr ai la dacia cu 800 rms (eu tot din ct sunt) si sunt curios cam cum s-ar auzi la 800 rms, au avand doar 200 , paote am zarito prin trafic...si sunt curios cum o rezista fara condensator _________________ without a car..... |
|
Sus |
|
 |
TWISTER Pasionat

Data înscrierii: 02/Sep/2006 Mesaje: 127
|
Trimis: Dum Oct 22, 2006 12:11 am Titlul subiectului: |
|
|
JBL GTO 75.4 = 568W
JBL CS 60.2 = 160W
HU Panasonic CQ-C7303N = 92W
----------------------
820W RMS
Mai am o statie Mutant NW280SP de 210W, daca o instalez si pe aia trec peste 1KW RMS ! Hmm, acum am realizat si eu asta, daca fac rost de inca 2 boxe am sa leg toate cele 3 statii pe bass, pt teste. Sa vedem cum se comporta o Dacie la 1KW RMS de bass.
Acestea sunt valorile reale, insa in colbul Romaniei intervin si alti factori. Momentan nu am boxa pentru una dintre iesirile statiei JBL GTO 75.4, asa ca buna parte din putere "nu este exprimata". Se va rezolva intr-o saptamana. In plus, trebuie tinut seama ca valorile date de producatror sunt calculate la 14,4V (chestie general valabila), ceea ce in practica nu ai (in nici un caz pe Dacie).
Se aude bine zic eu, insa am atins deja o limita a masinii, practric merg pe baterie (care o incarc la saptamana), alternatorul nu mai face fata sub nici o forma (palpaie luminile si la 4000rot/min). Daca ma apropii de volum max, zdranganiturile "normale" ale aeratoarelor spate, numar, capac portbagaj sunt depasite de oun zgomot ca o flambare a unei panze de ferastrau, gen "whau-whau" - e tabla care se umfla si se pliaza la loc. Topaie indicatoarele prin bord etc. E nevoie de alt alternator, un condensator de 2F si Dynamat cat cuprinde.
Nr masinii e CT-01-YDT |
|
Sus |
|
 |
nervoss
Data înscrierii: 03/Dec/2006 Mesaje: 1
|
Trimis: Dum Dec 03, 2006 11:10 pm Titlul subiectului: |
|
|
TWISTER a scris: | JBL GTO 75.4 = 568W
JBL CS 60.2 = 160W
HU Panasonic CQ-C7303N = 92W
----------------------
820W RMS
Mai am o statie Mutant NW280SP de 210W, daca o instalez si pe aia trec peste 1KW RMS ! Hmm, acum am realizat si eu asta, daca fac rost de inca 2 boxe am sa leg toate cele 3 statii pe bass, pt teste. Sa vedem cum se comporta o Dacie la 1KW RMS de bass.
Acestea sunt valorile reale, insa in colbul Romaniei intervin si alti factori. Momentan nu am boxa pentru una dintre iesirile statiei JBL GTO 75.4, asa ca buna parte din putere "nu este exprimata". Se va rezolva intr-o saptamana. In plus, trebuie tinut seama ca valorile date de producatror sunt calculate la 14,4V (chestie general valabila), ceea ce in practica nu ai (in nici un caz pe Dacie).
Se aude bine zic eu, insa am atins deja o limita a masinii, practric merg pe baterie (care o incarc la saptamana), alternatorul nu mai face fata sub nici o forma (palpaie luminile si la 4000rot/min). Daca ma apropii de volum max, zdranganiturile "normale" ale aeratoarelor spate, numar, capac portbagaj sunt depasite de oun zgomot ca o flambare a unei panze de ferastrau, gen "whau-whau" - e tabla care se umfla si se pliaza la loc. Topaie indicatoarele prin bord etc. E nevoie de alt alternator, un condensator de 2F si Dynamat cat cuprinde.
Nr masinii e CT-01-YDT |
si cate baterii zici ca ai? sau macar cati amperi?
820/13=63 A daca nu ar fi pierderi....cu pierderi... |
|
Sus |
|
 |
mihai Site Admin
Data înscrierii: 27/Iun/2006 Mesaje: 1952
|
Trimis: Lun Dec 04, 2006 2:59 am Titlul subiectului: |
|
|
puterea necesara e mult mai mare de fapt. astea sunt puteri oferite de statii pentru difuzoare dar daca tinem cont ca amplificatoarele de clasa AB au o eficienta de 50-60% se schimba treaba, consumul e aproape dublu. |
|
Sus |
|
 |
iceteam Priceput

Data înscrierii: 20/Iul/2006 Mesaje: 443 Locație: Constanta
|
Trimis: Lun Dec 04, 2006 1:40 pm Titlul subiectului: |
|
|
una bucata baterie are si un alternator schimabt , parca alfa romeo de 80A (nu stiu f sigur), am vazut masina si si auzito , putin cam "maniac" dar daca inca mai aude e bine.. _________________ without a car..... |
|
Sus |
|
 |
TWISTER Pasionat

Data înscrierii: 02/Sep/2006 Mesaje: 127
|
Trimis: Lun Dec 04, 2006 4:06 pm Titlul subiectului: |
|
|
iceteam a scris: | una bucata baterie are si un alternator schimabt , parca alfa romeo de 80A (nu stiu f sigur), am vazut masina si si auzito , putin cam "maniac" dar daca inca mai aude e bine.. |
Lucrurile au evoluat si configuratia nu mai e aceea din mesajele de mai sus. A mai aparut un tub 1204T legat tot pe GTO 75.4, un condensator Dietz si alternatorul Bosch (intr-adevar detsinat unei Alfa-Romeo 164) de 85A.
Pe de alta parte am dat statia Mutant, iar CS 60.2 misca o pereche de CS3196 si una de tweetere Infinity REF 1011T.
Problema curentului am rezolvat-o in mare parte, insa alternatorul imi pune niste frane de motor zdravene atunci cand bate bass-ul si intra in sarcina.
 |
|
Sus |
|
 |
iceteam Priceput

Data înscrierii: 20/Iul/2006 Mesaje: 443 Locație: Constanta
|
Trimis: Mar Dec 05, 2006 12:00 am Titlul subiectului: |
|
|
cam asa am vazut si eu , ultima versine , mai arunci in portbagaj o cheie de roti si numai e spatiu  _________________ without a car..... |
|
Sus |
|
 |
ando Pasionat
Data înscrierii: 20/Ian/2007 Mesaje: 105 Locație: Suceava
|
Trimis: Vin Feb 02, 2007 2:37 pm Titlul subiectului: |
|
|
Hmm...1kw p dacie...
Nu se opreste motorul la raelanti?la c cuplu are dacia... _________________ Pioneer & BMW_addict |
|
Sus |
|
 |
iceteam Priceput

Data înscrierii: 20/Iul/2006 Mesaje: 443 Locație: Constanta
|
Trimis: Vin Feb 02, 2007 3:10 pm Titlul subiectului: |
|
|
1 kw e puterea maxima (toate rms adunate ) ,nu cred a ajuns vreodata la valoarea asta _________________ without a car..... |
|
Sus |
|
 |
Audi_A6 Audiofil
Data înscrierii: 15/Aug/2006 Mesaje: 952 Locație: bucuresti
|
Trimis: Sâm Feb 03, 2007 3:21 am Titlul subiectului: |
|
|
da,..cred ca dc ai pune 1000w doar pe bass cred ca ti-ar mai trebui un motor de dacie care sa invarta cateva alternatoare bune si niste condensatoare totalizand 5F
daca la un motor 2.5TDI cu 500w pe bass, ii scadea turatia sub limita de relanti cu aproape 200 turatii...he,...apropo, ar fi interesant sa pui amplificatorul jbl pe doaua suburi jbl, sa strci tot din acel amplificator, si boxele din interior sa le amplifici, cu ce statii mai ai tu
dar sa nu uiti de inca un condensator! |
|
Sus |
|
 |
ando Pasionat
Data înscrierii: 20/Ian/2007 Mesaje: 105 Locație: Suceava
|
Trimis: Sâm Feb 03, 2007 9:04 am Titlul subiectului: |
|
|
Audi_A6 a scris: | da,..cred ca dc ai pune 1000w doar pe bass cred ca ti-ar mai trebui un motor de dacie care sa invarta cateva alternatoare bune si niste condensatoare totalizand 5F
daca la un motor 2.5TDI cu 500w pe bass, ii scadea turatia sub limita de relanti cu aproape 200 turatii...he,...apropo, ar fi interesant sa pui amplificatorul jbl pe doaua suburi jbl, sa strci tot din acel amplificator, si boxele din interior sa le amplifici, cu ce statii mai ai tu
dar sa nu uiti de inca un condensator! |
lol,ce sadic esti,nu ai pic de mila de saraca dacie  _________________ Pioneer & BMW_addict |
|
Sus |
|
 |
pesteimputit Pasionat
Data înscrierii: 18/Noi/2006 Mesaje: 141
|
Trimis: Sâm Feb 03, 2007 2:50 pm Titlul subiectului: |
|
|
Dramatizati mult prea mult, am avut 1kW pe TICO (numai pe partea de bass) si cu un deep-cycle si niste cabluri sanatoase nu au fost probleme.(TICO are alternatorul de 50A). Iti recomand sa treci la niste cabluri mai sanatoase daca tot mai ai probleme cu, curentul. |
|
Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|
|