|
Autor |
Mesaj |
andrei006 Priceput
Data înscrierii: 05/Sep/2006 Mesaje: 338 Locație: bucuresti
|
Trimis: Mie Sep 06, 2006 5:55 pm Titlul subiectului: |
|
|
pe calculatorul ala si daca pun 5600 de W tot aceeasi baterie mi-o recomanda )
in fine... nu mai stiu unde, dar citisem ca modelul asta KHC-600 de la kinetik merge ca unica baterie pentru un sistem de 800 rms.
ps: sti cumva ce dimensiuni are bateria ?? |
|
Sus |
|
 |
mihai Site Admin
Data înscrierii: 27/Iun/2006 Mesaje: 1952
|
Trimis: Mie Sep 06, 2006 6:11 pm Titlul subiectului: |
|
|
cum asa mai?
uite am facut eu acum testul... am zis ca vreau sa inlocuiesc bateria originala si am 5600W RMS si imi recomanda o HC1400 pentru spatiul original plus INCA 3 BUCATI HC2000... check again...
dimensiunile modelului Stinger SPV35 sunt 7-3/4" H x 8-1/4" W x 5" D adica aproximativ 20 x 21 x 13 cm. 20 inaltime, 21 lungime si 13 latime.
Oricum, n-ai ce pierde... Daca o pui in locul celei originale si nu e OK la iarna poti s-o pui pe cea originala inapoi si pe asta in portbagaj langa amp asa cum se recomanda.
Te asteptam cu comanda. |
|
Sus |
|
 |
andrei006 Priceput
Data înscrierii: 05/Sep/2006 Mesaje: 338 Locație: bucuresti
|
Trimis: Mie Sep 06, 2006 6:47 pm Titlul subiectului: |
|
|
da. oricum ... o sa vad. maine sper sa o iau si o sa postez si impresile dupa montare. |
|
Sus |
|
 |
andrei006 Priceput
Data înscrierii: 05/Sep/2006 Mesaje: 338 Locație: bucuresti
|
Trimis: Joi Sep 07, 2006 5:05 pm Titlul subiectului: |
|
|
din pacate nu mai e pe stoc bateria
astept pana la finalu luni ... si poate iau spv44 de 44 ah |
|
Sus |
|
 |
Lucas Pasionat
Data înscrierii: 04/Iul/2006 Mesaje: 97
|
Trimis: Sâm Sep 09, 2006 12:00 pm Titlul subiectului: |
|
|
Hai ca nu am inteles ceva. Deci daca pui o baterie deep-cycle in portbagaj pt. amplificator / amplificatoare , si o descarci complet, de unde primeste curent sa se reincarce inapoi ? O legi la alternator ? Daca da , nu risti sa se distruga alternatorul ? Ma gandes ca alternatorul este supus acum unei sarcini duble ( 2 baterii de incarcat ) .
Si inca ceva.... zice ca la 5600 W RMS , iti trebuie 3 baterii speciale si cea originala de inlocuit de asemenea. Pai am fost la Oradea la 4 tuning day , si era un fiat micut verde pregatit pt. SPL cu ..... mi se pare 5 subwoofere (nu stiu cat de puternice ) puse pe un wall. Avea omul vreo 3 baterii normale in portbagaj , dar avea si o ..... "priza" sa-i zic asa sub masina si a legat-o la 220 , deci la un cablu de curent exterior. Pai 100 % nu avea 5600 W RMS ...deci teoretic 3 baterii deep-cycle in portbagaj + cea originala de inlocuit era suficient....dar totusi trebuia de legat la 220. Why ?
Oricum nu asta e nelamurirea mea principala. Nelamurirea mea principala este cum se reincarca bateria deep-cycle din portbagaj ? |
|
Sus |
|
 |
o&g Audiofil

Data înscrierii: 12/Aug/2006 Mesaje: 2761 Locație: alba-iulia
|
Trimis: Sâm Sep 09, 2006 12:42 pm Titlul subiectului: |
|
|
cu priza la 220 e simplu...si-o fi incorporat pe undeva un rdresor pt daterii si cand le incarca ii trebuia 220  |
|
Sus |
|
 |
Lucas Pasionat
Data înscrierii: 04/Iul/2006 Mesaje: 97
|
Trimis: Sâm Sep 09, 2006 1:25 pm Titlul subiectului: |
|
|
Da. Dar de ce nu a ales varianta deep-cycle-ului ? Si cum se reincarca bateria / bateriile suplimentare din portbagaj ? |
|
Sus |
|
 |
mihai Site Admin
Data înscrierii: 27/Iun/2006 Mesaje: 1952
|
Trimis: Dum Sep 10, 2006 12:35 pm Titlul subiectului: |
|
|
Se recomanda ca bateriile deep cycle sa fie puse in portbagaj pentru a fi mai aproape de consumatori, cablurile sa fie cat mai scurte.
Ele sunt in continuare legate la instalatia electrica a masinii la fel ca bateria originala si se incarca de la acelasi alternator ca si o baterie normala.
Cum face fata alternatorul? Merge cat merge pana pica si pui altul, preferabil mai performant... simplu
Bateria deep cycle te ajuta cand vrei sa asculti cu motorul oprit sau cand vrei sa asculti la o putere / consum peste capacitatea alternatorului pentru intervale de cateva minute / zeci de minute... Se descarca si se incarca ea dupa aia cand scazi volumuml / consumul.
La evenimente nu se sta cu motorul pornit ca mor vizitatorii si nici nu exista baterii deep cycle sa tina instalatia audio la maxim 10 ore... asa ca se folosesc surse de curent 12v externe, asta ai vazut la Oradea. Masina respectiva avea bateriile respective pentru a tine instalatia in utilizarea de zi cu zi, nu special pentru eveniment.
Deci pe scurt, bateriile suplimentare se leaga si ele la instalatia masinii si se incarca la fel ca cea originala. |
|
Sus |
|
 |
andrei006 Priceput
Data înscrierii: 05/Sep/2006 Mesaje: 338 Locație: bucuresti
|
Trimis: Dum Oct 01, 2006 10:31 pm Titlul subiectului: |
|
|
eu am inteles ca nu ar fi recomandate bateriile deepcycle in colaborare cu cele normale.
in fine ... ce se mai aude cu bateriile ? au venit ? |
|
Sus |
|
 |
andrei006 Priceput
Data înscrierii: 05/Sep/2006 Mesaje: 338 Locație: bucuresti
|
Trimis: Dum Oct 15, 2006 9:59 pm Titlul subiectului: |
|
|
s-au adus bateriile ? ciar sunt interesat sa cumpar una ... da sa fie stinger  |
|
Sus |
|
 |
mihai Site Admin
Data înscrierii: 27/Iun/2006 Mesaje: 1952
|
Trimis: Lun Oct 16, 2006 3:04 pm Titlul subiectului: |
|
|
Din pacate nu...
Sunt anuntate spre sfarsitul lunii. |
|
Sus |
|
 |
ares
Data înscrierii: 23/Oct/2006 Mesaje: 3
|
Trimis: Lun Oct 23, 2006 2:26 pm Titlul subiectului: Intrebare... |
|
|
Am 2 JBL 1202D si statia GTO 75.4 si un condensator alfatech de 1F. Sistemul e pus pe contact da la un volumrelativ jumatate cu statia data aproape de jumate am caderi de tensiune.... nu mi se aprind becurile in bord cum ii face lui andrei dar este vizibil la lumina de habitaclu la faruri etc... ce ma sfatuiesti??? |
|
Sus |
|
 |
mihai Site Admin
Data înscrierii: 27/Iun/2006 Mesaje: 1952
|
Trimis: Joi Noi 02, 2006 1:23 am Titlul subiectului: |
|
|
Pai depinde de ce vrei sa obtii:
- daca vrei sa poti asculta cat de cat OK muzica fara motorul pornit iti recomand o baterie deep cycle si un condensator mai mare.
- daca vrei sa asculti tare in mers, in prima faza iti trebuie o baterie deep cycle si in viitor un alt alternator. |
|
Sus |
|
 |
|