 |
|
| |
| Autor |
Mesaj |
soryngs
Data înscrierii: 14/Iul/2008 Mesaje: 10 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun Iul 14, 2008 4:44 am Titlul subiectului: difuzoare Hertz Dieci DCX 165 dilema mare! |
|
|
1. Vreau sa stiu dak sunetul la aceste difuzoare este intr-adevar asa calitativ cum as fi auzit (ar fi perfect sa ma ajute cineva care kiar sa le fi vazut in actiune).
2. Cei de la be-loud, pana la urma le aduc in timp util daca dau comanda, sau astept 2 luni si ma tot amana, cum am vazut scris pe undeva pe forum.
3. Deocamdata o sa dispun doar de un HU Alpine CDE-9880 si vreau sa stiu cam ce performante pot obtine asa, pe viitor urmeaza si un amplificator si un subwoofer. dar ma intereseaza pentru moment cam ce rezultate o sa aiba toata treaba.
4. Exista variante mai bune de difuzoare in banii astia? nu as vrea sa dau mai mult de 4 mil pe 2 seturi de boxe (16,5 pe fata si 13 pe spate) daca aveti idei le astept cu cea mai mare placere, sunt incepator in ale sound-ului. Va multumesc anticipat! _________________ Live life at the highest volume you can. |
|
| Sus |
|
 |
bezz Audiofil

Data înscrierii: 05/Iun/2007 Mesaje: 1011 Locație: on a vibe
|
Trimis: Mar Iul 15, 2008 12:40 am Titlul subiectului: |
|
|
fiecare difuzor suna in functie de cum il instalezi.
locasurile la xsara sunt cam jos si cam retrase; si sufera foarte mult din cauza modului de fixare a difuzorului (pe fata de plastic a usii).
deci nu te astepta la performante extraordinare din incintele stock, din pacate. si din proprie experienta iti spun ca este foarte dificil (si relativ costisitor) sa modifici incintele/montajul difuzoarelor pe fata.
in al doilea rand, tweeter-ele suna distorsionat din locasurile stock din bord, datorita apropierii de parbriz. iti recomand sa montezi noile tweeter-e in gaoacele lor din set, direct pe bord, pozitionate spre tine.
dieci sunt ok, in clasa lor ar mai fi focal access, helix dark blue, GZ titanium, mtx ths. dintre ele nu am reusit sa ascult dark blue, in rest e chestie de gusturi si ar trebui sa fie alegerea ta.
alpine-ul pare ok, ar trebui sa dea randament. desi am avut si inca am head unit pioneer, nu-s incantat de sound-ul si feeling-ul oferit. din fericire am dsp si cateva setari care sa "indulceasca" sunetul. de aceea iti spun sa mergi pe alpine. _________________ loud & proud member of SQNLL team
high energy music expression  |
|
| Sus |
|
 |
soryngs
Data înscrierii: 14/Iul/2008 Mesaje: 10 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar Iul 15, 2008 2:27 pm Titlul subiectului: |
|
|
| bezz a scris: | fiecare difuzor suna in functie de cum il instalezi.
locasurile la xsara sunt cam jos si cam retrase; si sufera foarte mult din cauza modului de fixare a difuzorului (pe fata de plastic a usii).
deci nu te astepta la performante extraordinare din incintele stock, din pacate. si din proprie experienta iti spun ca este foarte dificil (si relativ costisitor) sa modifici incintele/montajul difuzoarelor pe fata.
in al doilea rand, tweeter-ele suna distorsionat din locasurile stock din bord, datorita apropierii de parbriz. iti recomand sa montezi noile tweeter-e in gaoacele lor din set, direct pe bord, pozitionate spre tine.
dieci sunt ok, in clasa lor ar mai fi focal access, helix dark blue, GZ titanium, mtx ths. dintre ele nu am reusit sa ascult dark blue, in rest e chestie de gusturi si ar trebui sa fie alegerea ta.
alpine-ul pare ok, ar trebui sa dea randament. desi am avut si inca am head unit pioneer, nu-s incantat de sound-ul si feeling-ul oferit. din fericire am dsp si cateva setari care sa "indulceasca" sunetul. de aceea iti spun sa mergi pe alpine. |
nu vreau cine stie ce performante, vreau un bass cat de cat clar din cele 4 boxe pe care o sa mi le iau, urmand apoi sa imi cumpar si un subwoofer si un amplificator sa completez sistemul. nu vreau sincer sa mi se zguduie masina pe strada, ca nu e asa mare senzatie precum pare, am vazut azi un bmw pisicutza caruia ii dardaiau numerele, portbagajul si geamurile din spate, sincer pe mine nu ma incanta treaba asta, mi se pare kiar foarte aiurea. mai mult conteaza calitatea decat cantitatea. Crezi ca dak skimb difuzoarele si ma axez pe hertz sau mtx o sa rezolv din problema? o sa fie o calitatea superioara celei stock de acum? _________________ Live life at the highest volume you can. |
|
| Sus |
|
 |
soryngs
Data înscrierii: 14/Iul/2008 Mesaje: 10 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar Iul 15, 2008 2:49 pm Titlul subiectului: |
|
|
si inca o kestie ce stii despre difuzoarele mtx seria thx? _________________ Live life at the highest volume you can. |
|
| Sus |
|
 |
soryngs
Data înscrierii: 14/Iul/2008 Mesaje: 10 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar Iul 15, 2008 7:09 pm Titlul subiectului: |
|
|
dar de difuzoarele MAGNAT POWER PLUS 132 si de varianta cu diametrul de 16,5 MAGNAT POWER PLUS 162. ! _________________ Live life at the highest volume you can. |
|
| Sus |
|
 |
Vladutz Priceput
Data înscrierii: 11/Iul/2006 Mesaje: 493
|
Trimis: Mar Iul 15, 2008 7:37 pm Titlul subiectului: |
|
|
| Powerplus sunt o serie foarte OK pentru preturile lor, insa nu isi prea au locul intre Hertz, Helix, Focal si MTX. |
|
| Sus |
|
 |
bezz Audiofil

Data înscrierii: 05/Iun/2007 Mesaje: 1011 Locație: on a vibe
|
Trimis: Mie Iul 16, 2008 12:17 am Titlul subiectului: |
|
|
nu-ti recomand difuzoarele coaxiale. s-au scris n thread-uri in care s-au explicat avantajele unui sistem de difuzoare contra unei perechi de coaxiale. eu am renuntat la difuzoarele din portierele din spate tocmai pentru a nu instala o pereche de coaxiale (si nici macar difuzoarele stock nu-s coaxiale, sunt con).
si totusi, pentru urechile mele infundate, magnat=zgomot, coaxiale=tot zgomot.
cauta sa-ti instalezi un sistem, urmareste cand au loc intalnirile pasionatilor de car audio sau intalnirile unor pasionati de tuning, participa, asculta orice sistem gasesti acolo, mai vorbeste si cu cei de la atelierele car audio si asculta demo-cars si apoi alege.
altfel sunt si binevoitori pe forum care sa-ti prezinte masinile lor, te intalnesti, asculti masina, iti mai dau si ei un sfat, o relatie etc.
masina mea este desfacuta momentan, nu ai ce asculta si nici nu mai stau prin bucuresti.
vezi si tu cine prezinta un sistem care sa-ti placa si trimite-i un mp si roaga-l sa te ajute baremi cu o auditie. _________________ loud & proud member of SQNLL team
high energy music expression  |
|
| Sus |
|
 |
soryngs
Data înscrierii: 14/Iul/2008 Mesaje: 10 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie Iul 16, 2008 11:43 am Titlul subiectului: |
|
|
| bezz a scris: | nu-ti recomand difuzoarele coaxiale. s-au scris n thread-uri in care s-au explicat avantajele unui sistem de difuzoare contra unei perechi de coaxiale. eu am renuntat la difuzoarele din portierele din spate tocmai pentru a nu instala o pereche de coaxiale (si nici macar difuzoarele stock nu-s coaxiale, sunt con).
si totusi, pentru urechile mele infundate, magnat=zgomot, coaxiale=tot zgomot.
cauta sa-ti instalezi un sistem, urmareste cand au loc intalnirile pasionatilor de car audio sau intalnirile unor pasionati de tuning, participa, asculta orice sistem gasesti acolo, mai vorbeste si cu cei de la atelierele car audio si asculta demo-cars si apoi alege.
altfel sunt si binevoitori pe forum care sa-ti prezinte masinile lor, te intalnesti, asculti masina, iti mai dau si ei un sfat, o relatie etc.
masina mea este desfacuta momentan, nu ai ce asculta si nici nu mai stau prin bucuresti.
vezi si tu cine prezinta un sistem care sa-ti placa si trimite-i un mp si roaga-l sa te ajute baremi cu o auditie. |
Merci frumos pentru sfat, o kestie vroiam sa stiu, pentru instalarea unui sistem pe masina nu e necesara decuparea portierei? ca eu asa stiam si de aceea evitam sistemele. Nu vreau modificari ale caroseriei doar pentru un sistem, sau nu stiu...trebuie taiata tabla de pe interiorul portierei pentru instalarea unui sistem pana la urma? _________________ Live life at the highest volume you can. |
|
| Sus |
|
 |
EnZ0 Priceput
Data înscrierii: 12/Feb/2008 Mesaje: 264 Locație: Braila/Craiova
|
Trimis: Mie Iul 16, 2008 1:38 pm Titlul subiectului: |
|
|
Ce spui tu deobicei este metoda din spatele blocului practica de cei carora in masini au numai mezelurii si alte din astea si pe deasupra mai sunt si live ... _________________ Volvo 480 ES , BLACK EDITION, full option, alcantra leather.
Daewoo Tico - in construction - |
|
| Sus |
|
 |
bezz Audiofil

Data înscrierii: 05/Iun/2007 Mesaje: 1011 Locație: on a vibe
|
Trimis: Mie Iul 16, 2008 8:15 pm Titlul subiectului: |
|
|
difuzorul "woofer" dintr-un sistem are aceleasi dimensiuni cu difuzorul coaxial echivalent, cam acelasi RMS insa performante acustice mult mai bune (calitate adica tati) prin separarea mediilor si joaselor (woofer, in portiera) si mediilor si inaltelor (tweeter, pe bord, la partea superioara a usii) etc.
pe cand la coaxiale si basul si mediile si inaltele vin de la aceeasi incinta, situata undeva jos, cam ca o ciorba.
deci chit ca pui un sistem sau un coaxial de 16,5 cm, e cam acelasi lucru dpdv instalare a difuzorului, cu diferenta ca la sistem ai in plus o cutiuta cu filtrele ce fac exact separatia frecventelor intre componente, care se poate pune in usa sau sub fata de usa, fara probleme.
deci nu trebuie sa tai din usa, nici din fata de usa ca sa instalezi un sistem de difuzoare. unde intra unul trebuie sa intre si celalalt.
cei care taie din tabla de usa au in general dacii sau masini cu incinte de 13 cm si vor sa puna difuzoare de 16,5 cm si nu incap. sau vor sa instaleze difuzorul pe inele din mdf (un lucru foarte bun de altfel) dar nu incape. din pacate la xsara nu prea poti sa jonglezi cu incintele de fabrica, alea sunt, daca vrei sa le schimbi trebuie sa modifici fata de usa. _________________ loud & proud member of SQNLL team
high energy music expression  |
|
| Sus |
|
 |
bezz Audiofil

Data înscrierii: 05/Iun/2007 Mesaje: 1011 Locație: on a vibe
|
Trimis: Mie Iul 16, 2008 8:27 pm Titlul subiectului: |
|
|
| EnZ0 a scris: | | Ce spui tu deobicei este metoda din spatele blocului practica de cei carora in masini au numai mezelurii si alte din astea si pe deasupra mai sunt si live ... |
adica toti cei care si-au "customizat" incintele si fetele de usa au facut-o in parcare si-s manelisti? hmmmm _________________ loud & proud member of SQNLL team
high energy music expression  |
|
| Sus |
|
 |
EnZ0 Priceput
Data înscrierii: 12/Feb/2008 Mesaje: 264 Locație: Braila/Craiova
|
Trimis: Vin Iul 18, 2008 6:25 pm Titlul subiectului: |
|
|
| bezz a scris: | | EnZ0 a scris: | | Ce spui tu deobicei este metoda din spatele blocului practica de cei carora in masini au numai mezelurii si alte din astea si pe deasupra mai sunt si live ... |
adica toti cei care si-au "customizat" incintele si fetele de usa au facut-o in parcare si-s manelisti? hmmmm |
Una este sa stii ce faci ... si alta este sa nu fii auzit de inel din mdf sau alt material si sa te apuci sa tai asa din tabla. _________________ Volvo 480 ES , BLACK EDITION, full option, alcantra leather.
Daewoo Tico - in construction - |
|
| Sus |
|
 |
Andry Priceput

Data înscrierii: 08/Mai/2008 Mesaje: 426 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin Iul 18, 2008 6:53 pm Titlul subiectului: |
|
|
degeaba, cateodata trebuie taiat si din tabla  _________________ RIP Peugeot...
Waitin` for the Volvo, a new chapter! |
|
| Sus |
|
 |
bezz Audiofil

Data înscrierii: 05/Iun/2007 Mesaje: 1011 Locație: on a vibe
|
|
| Sus |
|
 |
soryngs
Data înscrierii: 14/Iul/2008 Mesaje: 10 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar Iul 22, 2008 2:02 pm Titlul subiectului: |
|
|
in orice caz..pe tine treaba care ti ai facut o la portiere la nivelul ala cam la ce bani te-a dus? ca vreau dak tot fac o treaba sa o fac bine pana la capat. merci frumos anticipat _________________ Live life at the highest volume you can. |
|
| Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|
|