|
Autor |
Mesaj |
gaborass
Data înscrierii: 09/Mai/2014 Mesaje: 17
|
Trimis: Dum Iun 01, 2014 10:04 pm Titlul subiectului: doua amplificatoare |
|
|
salut, am o baterie mach de 55 Ah, si un amp JBL 75.2 de 2 canale cu 260w rms , cu condensator Hifonics Hf1000 ce fac treaba pentru un subwoofer mac de 250 W rms . in -bubuiala maxima- condensatorul imi arata 10.5 pana la 10.3 V . Acum doresc sa va intreb daca aceasta baterie mai rezista pentru un amplificator de 4 canale Blaupunkt gta 460 ( as dor sa il folosesc la 2 difuzoare si un subwoofer Pioneer ). Mentionez ca masina e Daewoo Lanos 1.4 benzina, si inafara de 2 faruri matuite si chioare si 2-3 beculete pe la numere si portbagaj, nu are alti consumatori, chiar deloc ( infara de alternator pentru start ) . |
|
Sus |
|
 |
ionuutzuu Priceput

Data înscrierii: 15/Iul/2013 Mesaje: 558 Locație: Pitesti
|
Trimis: Dum Iun 01, 2014 10:36 pm Titlul subiectului: |
|
|
La configuratia asta care nu necesita foarte multa putere poti monta ambele amplificatoare si sa dai condensatorul jos. _________________ Kenwood KMM-361SD / u-Dimension Pro X500.24 Comp / Hollywood CCA 28 / Hertz DSK 165.3 / JBL GTO 938 |
|
Sus |
|
 |
Bogdi24 Priceput

Data înscrierii: 03/Ian/2011 Mesaje: 487 Locație: Timisoara
|
Trimis: Dum Iun 01, 2014 11:57 pm Titlul subiectului: |
|
|
ionuutzuu a scris: | La configuratia asta care nu necesita foarte multa putere poti monta ambele amplificatoare si sa dai condensatorul jos. |
Te rog nu te mai baga aiurea,citeste bine ce scrie omul.
Daca ai drop pana la 10v s-ar putea sa arzi amplifurile daca mai pun unul.Rezolvati treaba cu curentul si dupaia pune.Va trebuii sa ai maxim 12 v in volum maxim !!!!
Daca te joci mult in intervalul asta in scurt timp s-ar putea sa iti iei la revedere de la scule ! |
|
Sus |
|
 |
The_Audio_Dog Priceput
Data înscrierii: 02/Mar/2014 Mesaje: 216
|
Trimis: Lun Iun 02, 2014 7:55 am Titlul subiectului: |
|
|
e normal ca sa ai o scadere de tensiune a bateriei in sarcina dar nu asa de mult, mai ales la statia aia
daca tensiunile alea le citesti cu motorul pornit atunci problema este si mai serioasa
verifica conexiunile de putere, apoi refa masuratorile de tensiune, verifica si starea bateriei si circuitul de incarcare al masinii
ce sectiune au cablurile de putere? |
|
Sus |
|
 |
ionuutzuu Priceput

Data înscrierii: 15/Iul/2013 Mesaje: 558 Locație: Pitesti
|
Trimis: Lun Iun 02, 2014 9:33 am Titlul subiectului: |
|
|
Bogdi24 a scris: | ionuutzuu a scris: | La configuratia asta care nu necesita foarte multa putere poti monta ambele amplificatoare si sa dai condensatorul jos. |
Te rog nu te mai baga aiurea,citeste bine ce scrie omul.
Daca ai drop pana la 10v s-ar putea sa arzi amplifurile daca mai pun unul.Rezolvati treaba cu curentul si dupaia pune.Va trebuii sa ai maxim 12 v in volum maxim !!!!
Daca te joci mult in intervalul asta in scurt timp s-ar putea sa iti iei la revedere de la scule ! |
Sigur a citit valorile alea fĂŁrĂŁ alternator Ăźn ecuație, cu motorul pornit automat Ăźi creste tensiunea și le poate tine pe amĂąndouĂŁ, nu sunt amplificatoare care sĂŁ necesite foarte mult curent spre deosebire de cele mult mai puternice.
Ce mi se pare ciudat e cĂŁ vrea sĂŁ-și punĂŁ al2lea sw ceea ce e cam crappy și Ăźi face un drop mai mare al voltajului. _________________ Kenwood KMM-361SD / u-Dimension Pro X500.24 Comp / Hollywood CCA 28 / Hertz DSK 165.3 / JBL GTO 938 |
|
Sus |
|
 |
hexis Pasionat
Data înscrierii: 04/Noi/2013 Mesaje: 74 Locație: PLOIESTI
|
Trimis: Lun Iun 02, 2014 10:25 am Titlul subiectului: |
|
|
da mai multe detalii...cum ai luat masurarea?cu motor pornit sau oprit?
in afara de subwoofer mai ai ceva?
ce grosime ai cablurile?
de cat e alternatorul?(daca e 1.4 benzina e undeva la 50-60amperi).
Ai cadere prea mare de tensiune si o sa ai probleme.
verifica si incarcarea alternatorului cu motorul pornit atunci cand ai oprita muzica?
sunt ceva probleme ca nu trebuie sa arate 10v la o statie asa mica.
incearca sa masori cu un multimetru poate e ceva gresit pe la condensatorul ala....si inca ceva scoate definitv condensatorul ala din montaj ca nu ai nevoie de el...problema ta e in alta parte.
insa trebuie sa o rezolvi ca sa nu ramai in drum cu masina.Bafta _________________ Apline CDE-170RM , DLS C6A+ DLS CA41 , Alpine SWR-1222D + DLS CA23 |
|
Sus |
|
 |
Bogdi24 Priceput

Data înscrierii: 03/Ian/2011 Mesaje: 487 Locație: Timisoara
|
Trimis: Lun Iun 02, 2014 11:42 am Titlul subiectului: |
|
|
ionuutzuu a scris: | Bogdi24 a scris: | ionuutzuu a scris: | La configuratia asta care nu necesita foarte multa putere poti monta ambele amplificatoare si sa dai condensatorul jos. |
Te rog nu te mai baga aiurea,citeste bine ce scrie omul.
Daca ai drop pana la 10v s-ar putea sa arzi amplifurile daca mai pun unul.Rezolvati treaba cu curentul si dupaia pune.Va trebuii sa ai maxim 12 v in volum maxim !!!!
Daca te joci mult in intervalul asta in scurt timp s-ar putea sa iti iei la revedere de la scule ! |
Sigur a citit valorile alea fĂŁrĂŁ alternator Ăźn ecuație, cu motorul pornit automat Ăźi creste tensiunea și le poate tine pe amĂąndouĂŁ, nu sunt amplificatoare care sĂŁ necesite foarte mult curent spre deosebire de cele mult mai puternice.
Ce mi se pare ciudat e cĂŁ vrea sĂŁ-și punĂŁ al2lea sw ceea ce e cam crappy și Ăźi face un drop mai mare al voltajului. |
Chiar nu conteaza ca e cu motorul oprit sau pornit.Si oprit sa ai 10v cu un amplificator asa mic e de ingrijorat !
La 10v playerul meu isi da reset,ce sa mai zic de amplifuri ! |
|
Sus |
|
 |
ionuutzuu Priceput

Data înscrierii: 15/Iul/2013 Mesaje: 558 Locație: Pitesti
|
Trimis: Lun Iun 02, 2014 11:52 am Titlul subiectului: |
|
|
Bogdi24 a scris: | Chiar nu conteaza ca e cu motorul oprit sau pornit. |
 
Te-ai gandit ca poate bateria are ceva ani buni in spate ? Oricum asteptam mai multe detalii de la detinator apoi tragem conculzii. _________________ Kenwood KMM-361SD / u-Dimension Pro X500.24 Comp / Hollywood CCA 28 / Hertz DSK 165.3 / JBL GTO 938 |
|
Sus |
|
 |
gaborass
Data înscrierii: 09/Mai/2014 Mesaje: 17
|
Trimis: Lun Iun 02, 2014 11:56 am Titlul subiectului: |
|
|
Salut, am venit cu noi informatii si cu restul de detalii pe care le-am omis !
Dupa cum ati intrebat, cablurile sunt de 10 mm si mentionez ca amandoua sunt plecate de pe cele 2 borne ale bateriei ( masa masinii arata oribil si am dorit sa fiu sigur ). Acei 10 virgula ceva volti sunt cu motorul oprit, valoarea cu motorul pornit este de 11, nu a scazut sub ! Farurile si celelalte beculete nu palpaie iar motorul pleaca la sfert de cheie ( chiar si dupa 15 minute de bubuiala continua cu motorul oprit ). Condensatorul este profesional, asa specifica in certificatul lui si este nou ( hifonics Hfc 1000, am dat o groaza de bani, in comparatie cu un condensator normal tot de 1 F ). alte detalii ? ... legaturile sunt foarte bine facute si verificate de multe ori , amplificatorul are filtrul de input level ( 6v-75mV ) undeva intre 1 sfert si jumatate, bass boostul de 12 dB la maximum, si frecvemta e la 32 Hz pe LP ...si dat pe stereo RCA urile sunt de inalta calitate, si muzica ascult la laptop pe youtube )) daca mai aveti nevoie de alte detalii ? |
|
Sus |
|
 |
gaborass
Data înscrierii: 09/Mai/2014 Mesaje: 17
|
Trimis: Lun Iun 02, 2014 12:00 pm Titlul subiectului: |
|
|
a da, spusese cineva de baterie, o am de anul trecut din vara, si arata mereu verde puternic ! |
|
Sus |
|
 |
ionuutzuu Priceput

Data înscrierii: 15/Iul/2013 Mesaje: 558 Locație: Pitesti
|
Trimis: Lun Iun 02, 2014 12:29 pm Titlul subiectului: |
|
|
11v cu motorul pornit este ingrijorator. Oricum, ai multe nereguli pe acolo prin setarile tale.
Eu zic sa faci rost de un multimetru, sa lasi muzica de tot oprita si sa masori tensiunea la borne cu motorul oprit apoi cu el pornit. Apoi dai drumu la muzica si repeti masurarea. _________________ Kenwood KMM-361SD / u-Dimension Pro X500.24 Comp / Hollywood CCA 28 / Hertz DSK 165.3 / JBL GTO 938
Ultima modificare efectuată de către ionuutzuu la Lun Iun 02, 2014 12:58 pm, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
 |
gaborass
Data înscrierii: 09/Mai/2014 Mesaje: 17
|
Trimis: Lun Iun 02, 2014 12:56 pm Titlul subiectului: |
|
|
in repaus am 13.9-14 V . ceii 11 v cu motorul pornit sunt in drop, apoi urca inapoi, eu vorbesc de valori minime de curent la puteri aproximativ maxime ale amplificatorului in sarcina . |
|
Sus |
|
 |
ionuutzuu Priceput

Data înscrierii: 15/Iul/2013 Mesaje: 558 Locație: Pitesti
|
Trimis: Lun Iun 02, 2014 1:00 pm Titlul subiectului: |
|
|
Valorile sunt de pe condensator ? _________________ Kenwood KMM-361SD / u-Dimension Pro X500.24 Comp / Hollywood CCA 28 / Hertz DSK 165.3 / JBL GTO 938 |
|
Sus |
|
 |
gaborass
Data înscrierii: 09/Mai/2014 Mesaje: 17
|
Trimis: Lun Iun 02, 2014 1:14 pm Titlul subiectului: |
|
|
Da, pe condensator ! |
|
Sus |
|
 |
ionuutzuu Priceput

Data înscrierii: 15/Iul/2013 Mesaje: 558 Locație: Pitesti
|
Trimis: Lun Iun 02, 2014 1:26 pm Titlul subiectului: |
|
|
Ai putea masura si cu un multimetru sa fii sigur, direct pe bornele bateriei. _________________ Kenwood KMM-361SD / u-Dimension Pro X500.24 Comp / Hollywood CCA 28 / Hertz DSK 165.3 / JBL GTO 938 |
|
Sus |
|
 |
|