|
Autor |
Mesaj |
AndreiXXL
Data înscrierii: 23/Mar/2012 Mesaje: 13
|
Trimis: Vin Mar 23, 2012 1:50 pm Titlul subiectului: E46 my Bimmer |
|
|
salutare comunitatii
m-am inregistrat azi pt a afla/primi cateva sfaturi cu privire la sistemul audio
deci dupa cateva investitii am reusit sa fac ceva mai decent dar tot nu sunt multumit :
am unrmatoarele : Tweetere originale de la BMW pe fata se aud super , am schimbat boxele fata pt ca distorsionau cele stock , am montat Hertz Dieci DSK 130 mm ... nu sunt prea multumit de ele sunt slabute la ce bani costa dar nu distorsioneaza la volum maxim , au venit cu tweetere tot hertz care nu am fost deloc multumit de ele si nu am vrut sa desfac toate portiera sa le montez asa ca le-am dat pe niste tweetere de VW care le-am montat pe spate , in privinta de inalte nu am ce comenta se aude destul de bine , urmeaza sa schimb si boxele stock de pe spate cu unele de 100 W + 160mm cred ca o sa caut ceva de la JBL am inteles ca nu se mai fabrica dar poate gasesc SH , clar nu o sa mai arunc banii pe Hertz
la bass aici e o problema , amplificatorul Alpine 3549 e slab pt cei 2x300 W RMS , e montat pe 4 ohmi pt claritate si sa nu imi supraincalzeasca amplifu , recent am fost la un service unde mi-a sugerat sa montez un Condensator pt Subwoofer pt ca , "imi omoara alternatorul cand dau volumul tare" intradevar am avut probleme cu alternatorul e de 100 Ah , bateria originala 80 Ah , bateria a fost supta de vre-o 3-4 ori pana la 0 si am puso la redresor
mi se pare ciudat , cand pornesc dimineata masina si dau volumul maxim se aude super nu distorsioneaza si se aude si bine (tare) dupa ce circul putin cu muzica la maxim opresc si pornesc dupa un timp se aude mult mai incet si distorsioneaza cand dau la maxim ...
sa fie de la Interfata Yatour ? sau e din cauza tensiunii ? intradevar imi flambeaza ledurile si luminile interioare cand dau drumu la muzica , ma auta cu ceva acesti Condensatori ? am citit de bine pe unele forumuri dar mie sa nu dau banii de geaba pe ele vreau sa iau unul de maxim 2F pana in 2 milioane ce parere aveti ?
PS : stiu nu-mi spuneti ca trebuia sa schimb CD Playerul original pt ca semnalul ce iese din el cica scoate maxim 25-40 W RMS ceea ce e slabut pt Hertz-urile care au 100 W RMS (dar Tweeterele care leam dat la cineva nu au rezistat la 80 W rms de la un Alpine mp3 bun si sa ars unul din ele)
urmeaza sa schimb cd playerul original cu un Dynavin la 500 euro (sai zic mai bine mini PC cea mai smechera jucarioara) de asta nici nu am schimbat lumina din el .
puteam sa pun un mp3 bun dar nu am vrut sa stric linia bordului se vede ca un cui in perete |
|
Sus |
|
 |
kido22 Pasionat
Data înscrierii: 11/Mar/2012 Mesaje: 57
|
Trimis: Vin Mar 23, 2012 9:12 pm Titlul subiectului: |
|
|
ai nevoie de baterie deep cycle, nu de condensator.cabluri 0awg si gata, problema rezolvata.cat despre hertz dieci 130...cea mai proasta alegere |
|
Sus |
|
 |
AndreiXXL
Data înscrierii: 23/Mar/2012 Mesaje: 13
|
Trimis: Vin Mar 23, 2012 10:42 pm Titlul subiectului: |
|
|
kido22 a scris: | ai nevoie de baterie deep cycle, nu de condensator.cabluri 0awg si gata, problema rezolvata.cat despre hertz dieci 130...cea mai proasta alegere |
stiu mare prostie hertz-urile astea ... cei de la Be loud mi lea recomandat ca sunt topuri probabil ca nu putea scapa de ele si ma gasit pe mine mai prost sa le cumpar ... ce se intampla daca le trimit inapoi la garantie pe motiv ca sa ars 1 tweeter de la 80 W rms ? imi trimit altele , primesc banii inapoi sau pot sa-mi aleg altceva >??
despre deep cycle cat ajunge pretul la SH ? incape oare in fata la motor stiu ca are loc de baterie si in fata pe partea dreapta , si cum fac sa incarce amandoua bateriile trebuie vreo modificare la alternator ?
daca e mai scumpa decat alternatorul prefer sa schimb alternatorul mai des decat sa ingreunez masina cu inca 10 kg aiurea
atunci ce rol au condensatorii astia daca sunt asa de inutili vad ca cei din america de la pimp my ride si wst coast customs etc folosesc condensatori la sistemele alea audio de 2000 W ,
deci el se incarca ca un acumulator iar amplifu ia curent din el ... in timpul asta el se incarca in continuare de la baterie ? deci la 200 W RMS cat timp tine pana se descarca ? nu planuiesc sa particip la nici un eveniment gen SPL sau SQ e doar pt placerea mea asa ca nu imi permit sa investesc 10 mil pe baterie deep cycle |
|
Sus |
|
 |
AndreiXXL
Data înscrierii: 23/Mar/2012 Mesaje: 13
|
Trimis: Vin Mar 23, 2012 11:00 pm Titlul subiectului: |
|
|
totusi un deep cycle de cat mi-ar trebuie pt un sistem de bass intre 200 si 1200 W rms ? merge unul de 20 Ah ? vad ca e echivalentul la 100 capacitori de 1 Farad
am sanse sa gasesc un deep cycle sh in maxim 300 lei ? ar avea vrun dezavantaj ca e SH ? |
|
Sus |
|
 |
kido22 Pasionat
Data înscrierii: 11/Mar/2012 Mesaje: 57
|
Trimis: Vin Mar 23, 2012 11:04 pm Titlul subiectului: |
|
|
kinetik hc-600 e de ajuns |
|
Sus |
|
 |
AndreiXXL
Data înscrierii: 23/Mar/2012 Mesaje: 13
|
Trimis: Vin Mar 23, 2012 11:15 pm Titlul subiectului: |
|
|
ok ms mult de info o sa caut ceva SH pe net
posibil sa mai schimb SD urile cu niste XD sau RD cand stau mai bine cu banii si normal ca si amplifu .
in rest e de ajuns un dynavin 4x 50 W rms pt medii , inaltele e mai mult de ajuns si acum , la bass nu prea sunt multumit e al naibii de bine antifonat BMW ul , tremura oglinzile , numaru portbagaju dar inauntru nu ajung la limita aia cand nu mai poti rezista iar afara abia se aude la 50 metri nu e rabatabila bancheta si are o tabla izolata cu un burete , am dat tabla din spatele cotierii jos si tot de geaba ... tot hatchback sau break e cel mai bun  |
|
Sus |
|
 |
cynegeticos Priceput
Data înscrierii: 18/Noi/2009 Mesaje: 414 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Vin Mar 23, 2012 11:41 pm Titlul subiectului: |
|
|
Incearca o baterie de amperaj mai mare, la 200-300w cat ai tu acolo nu ai nevoie de nici o baterie deep-cycle! De exemplu in sistemul cu care s-a dat cel mai mare scor de anul trecut si anume de 157.7 nu s-a folosit nici o baterie deep-cycle...
Daca ai buget pentru un deep-cycle cu atat mai bine dar la ce consum ai tu pe masina mai mult ca sigur nu ai nevoie de unul!
Sfatul meu este sa pui cabluri mai groase pe alimentare si masa si nu ar mai trebui sa ai probleme de curent mai ales ca ai bateria in portbagaj! |
|
Sus |
|
 |
AndreiXXL
Data înscrierii: 23/Mar/2012 Mesaje: 13
|
Trimis: Sâm Mar 24, 2012 12:06 am Titlul subiectului: |
|
|
cynegeticos a scris: | Incearca o baterie de amperaj mai mare, la 200-300w cat ai tu acolo nu ai nevoie de nici o baterie deep-cycle! De exemplu in sistemul cu care s-a dat cel mai mare scor de anul trecut si anume de 157.7 nu s-a folosit nici o baterie deep-cycle...
Daca ai buget pentru un deep-cycle cu atat mai bine dar la ce consum ai tu pe masina mai mult ca sigur nu ai nevoie de unul!
Sfatul meu este sa pui cabluri mai groase pe alimentare si masa si nu ar mai trebui sa ai probleme de curent mai ales ca ai bateria in portbagaj! |
ma mai gandesc putin mai intreb pe ici pe colo sa ma informez bine apoi dau cu banu , nu ma grabesc
cablu mai gros de geaba pun am consumatori prea multi si flambeaza pana si ledurile de la lumina interioara , amplifu baga acum 200 W rms nu ar trebui sa am probleme dar daca mai fac un upgrade mai bine iau un deep cycle , o baterie normala ajunge 2-4 mil si un deep cycle e 6 mil mai merg asa un timp pana gasesc un deep cycle SH la 3 mil nici nu ocupa prea mult spatiu si cica fac minuni , o baterie normala ar insemna sa o montez in fata si sa trag cablurile pana in portbagaj ceea ce nu e prea indicat ma complic fara rost .
mersi de sfat oricum |
|
Sus |
|
 |
cynegeticos Priceput
Data înscrierii: 18/Noi/2009 Mesaje: 414 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Sâm Mar 24, 2012 12:09 am Titlul subiectului: |
|
|
Pai din cate vad tu nu prea ai consumatori asa mari pe masina, cel putin din descrierea la sistemul tau, deci problema ar putea fi din alta parte... |
|
Sus |
|
 |
AndreiXXL
Data înscrierii: 23/Mar/2012 Mesaje: 13
|
Trimis: Sâm Mar 24, 2012 12:20 am Titlul subiectului: |
|
|
cynegeticos a scris: | Pai din cate vad tu nu prea ai consumatori asa mari pe masina, cel putin din descrierea la sistemul tau, deci problema ar putea fi din alta parte... |
posibil sa fie baterie (e cea originala de 80Ah are 163000 KM) ? nu cred abia acum 2 luni am schimbat alternatorul dupa aia am masurat are 13.8v cu motorul pornit la relanti ... e ideal . totusi e o baterie mare 80 Ah fata de unele 55 - 60 dar asa e la diesel mai mari decat la benzinare
sa zicem ca instabilitatea de Decibeli vine din cauza la Interfata dar de ce imi flambeaza luminile in interior ? asta inseamna ca solicita alternatorul prea mult ... de aia ma gandeam sa pun un condensator sau deep cycle . |
|
Sus |
|
 |
cynegeticos Priceput
Data înscrierii: 18/Noi/2009 Mesaje: 414 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Sâm Mar 24, 2012 12:31 am Titlul subiectului: |
|
|
Un acumulator deep-cycle este bun in orice sistem, dar la consumul care il ai tu nu mi se pare un "must-have"... Cat despre condensator, in mare parte si el tot un consumator este, eu unul am preferat sa pun cabluri mai groase si baterie mai mare decat sa dau banii pe condensator. Am ascultat de sfaturile altora mai avizati ca mine si nu mi-am cumparat/montat condensator.
La tine banuiesc ca problema ar fi cablurile subdimensionate sau vreo masa imperfecta daca zici ca alternatorul este ok. |
|
Sus |
|
 |
AndreiXXL
Data înscrierii: 23/Mar/2012 Mesaje: 13
|
Trimis: Sâm Mar 24, 2012 12:41 am Titlul subiectului: |
|
|
cynegeticos a scris: | Un acumulator deep-cycle este bun in orice sistem, dar la consumul care il ai tu nu mi se pare un "must-have"... Cat despre condensator, in mare parte si el tot un consumator este, eu unul am preferat sa pun cabluri mai groase si baterie mai mare decat sa dau banii pe condensator. Am ascultat de sfaturile altora mai avizati ca mine si nu mi-am cumparat/montat condensator.
La tine banuiesc ca problema ar fi cablurile subdimensionate sau vreo masa imperfecta daca zici ca alternatorul este ok. |
o sa caut un cablu mai gros pt + si o sa-l cositoresc , masa e trasa direct de pe baterie si face contact perfect
dar ce treaba are grosimea cablului cu flambarea becurilor ? cabluri mai groase = mai mult curent tras din baterie deci flambari mai puternice , baterie mai mare de 100 Ah nu intra in spatiu din portbagaj si nu vreau sa arunc banii de geaba pe o baterie de 100 Ah care ajunge tot la 4-5 mil.
as incerca totusi un condensator sa vad daca e vreo diferenta poate gasesc unul de proba ... |
|
Sus |
|
 |
gigi_kent86 Priceput

Data înscrierii: 31/Oct/2006 Mesaje: 596 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm Mar 24, 2012 12:50 am Titlul subiectului: |
|
|
Salut,
Eu iti recomand sa faci big3 si sa-ti schimbi acumulatorul cu unul nou daca spui ca cel existent are cativa ani.
Daca faci cele de mai sus o sa ai curent arhisuficient pentru sistemul tau ! _________________ Alpine 9886+Pxa-h100+Hertz Esk 163+Dub 2502+Soundstream XXX 6500D+DD 9518g+Kinetik HC2400 |
|
Sus |
|
 |
kido22 Pasionat
Data înscrierii: 11/Mar/2012 Mesaje: 57
|
Trimis: Sâm Mar 24, 2012 1:22 am Titlul subiectului: |
|
|
zice bine gigi kent, dar este nevoie si de un deep cycle daca vrei sa asculti muzica tare si cand vrea muschiu tau.nu imi spuneti voi mie ca daca eu vreau sa ascult 2 ore muzica la maxim cu o baterie normala nu o topesc, ca o topesc.aceeasi problema am avut-o si eu cu bateria normala, am topit-o |
|
Sus |
|
 |
AndreiXXL
Data înscrierii: 23/Mar/2012 Mesaje: 13
|
Trimis: Sâm Mar 24, 2012 1:43 am Titlul subiectului: |
|
|
ce e big3 sau bigthree ? o sa caut sa il schimb pe asta original + ceva pe unul nou de 100Ah daca gasesc ceva oferta buna , dar vreau si un Deep Cycle pe viitor vreau sa ajung la 1200 W RMS pe bas cu XD-uri sa sara tabla de pe ea  |
|
Sus |
|
 |
|