|
Autor |
Mesaj |
danijblbass Priceput

Data înscrierii: 08/Feb/2007 Mesaje: 217 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie Mai 23, 2007 3:35 pm Titlul subiectului: |
|
|
gata am gasit si eu und scrie cati amperi are alternatoru meu ! 50 A si 14,56 V(cu motorul pornit) cu o baterie de 54 A la o cocosata cu motor 1410 sport din '86
a trebui sa lustruiesc alternatoru k era prafuit....si am gasit!
Ultima modificare efectuată de către danijblbass la Mie Mai 23, 2007 6:31 pm, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
 |
Razvan Priceput
Data înscrierii: 30/Iul/2006 Mesaje: 295 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie Mai 23, 2007 5:10 pm Titlul subiectului: |
|
|
salutare..ca fost posesor de dacia..va dau si eu cateva sfaturi, nu demult m-am confruntat si eu cu aceleasi probleme..
..in primul rand, alternatorul, cu cat este mai mare, cu atat mai bine (100 A este suficient totusi..pt motorul de dacie)
..modele compatibile, sau pt care nu trebuiesc modificari majore se gasesc la parcuri de dezmebrari, nu stiu sa spun exact un model anume, dar sa fie de renault-uri mai vechi, sa se potriveasca cat de cat la prindere si sa intre..in locul celuilalt..alternator de supernova, logan, solenta zic eu ca sunt ff scumpe si nu se merita..
..bine ar fi sa apelati la un electrician priceput, trebuiesc verificate diodele si statorul, sa nu fie arse, eventual le inlocuiti pe cele defecte..
..faza cu beculete prin masina, faza lunga aprinsa, sau mai stiu eu ce..nu este adevarata pt ca un alternator bun incarca atat cat este nevoie, incarcarea este controlata de releul de incarcare..
..releele de incarcare la dacie sunt de 2 feluri..primul ar fi cel reglabil, modelul vechi, dupa parerea mea cel mai bun..si modelul nou nereglabil..oricare din ele isi va face treaba fara probleme..
..un mic dezavantaj ar fi ca dupa toate treaba asta o sa pierdeti cam 3-5 cai din puterea motorului..
..toata afacerea nu ar trebui sa depaseasca 300-500 Ron..
..sper ca v-am fost de ajutor..daca am uitat ceva spuneti-mi sau daca aveti nelamuriri..va ajut cu placere..
..bafta.. |
|
Sus |
|
 |
dgdgaby Audiofil

Data înscrierii: 06/Dec/2006 Mesaje: 1202 Locație: BUCURESTI
|
Trimis: Mie Mai 23, 2007 8:58 pm Titlul subiectului: |
|
|
deci zisesem si eu bine ca nu are cum sa supraincarce bateria |
|
Sus |
|
 |
Razvan Priceput
Data înscrierii: 30/Iul/2006 Mesaje: 295 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie Mai 23, 2007 9:18 pm Titlul subiectului: |
|
|
in nici un caz..pt asta exista releu de incarcare..  |
|
Sus |
|
 |
dgdgaby Audiofil

Data înscrierii: 06/Dec/2006 Mesaje: 1202 Locație: BUCURESTI
|
Trimis: Mie Mai 23, 2007 9:28 pm Titlul subiectului: |
|
|
deci alternatorul din cate stiam si io
o sa incarce pana la maxim 14,4volti daca e reglat corect |
|
Sus |
|
 |
Razvan Priceput
Data înscrierii: 30/Iul/2006 Mesaje: 295 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie Mai 23, 2007 9:40 pm Titlul subiectului: |
|
|
in cazul in care ai un releu de incarcare modelul vechi..poti sa il reglezi sa incarce cat vrei..daca ai releu electronic model mai nou, ar trebui sa incarce suficient..ca sa stai linistit poti sa verifici cu un aparat de masura..sau daca ai timp intr-o zi, putem sa ne intalnim si iti masor eu tensiunea..  |
|
Sus |
|
 |
iceteam Priceput

Data înscrierii: 20/Iul/2006 Mesaje: 443 Locație: Constanta
|
Trimis: Mie Mai 23, 2007 11:46 pm Titlul subiectului: |
|
|
daca tot ai avut dacie sa nu zici ca cu farurile aprise intensitetea lor este aceasi si cu motorul turat si cu motorului la relanti... _________________ without a car..... |
|
Sus |
|
 |
dgdgaby Audiofil

Data înscrierii: 06/Dec/2006 Mesaje: 1202 Locație: BUCURESTI
|
Trimis: Joi Mai 24, 2007 3:47 pm Titlul subiectului: |
|
|
uite asta e treaba
la mine daca las faza mare aprinsa
adik 4 becuri
la relantiu se vad ca lumanarile
daca turez ca lanternele |
|
Sus |
|
 |
T3RR4TR0N Pasionat

Data înscrierii: 16/Apr/2007 Mesaje: 118 Locație: Above The Law
|
Trimis: Joi Mai 24, 2007 4:19 pm Titlul subiectului: |
|
|
eu mai patesc asta noaptea cand ii dau in gat la masina prin poligon(inca n`am permis) ... eh si pe frana eu am conectate si luminile alea de ceata din spate si noaptea cu faza lunga cand calc frana si las motoru` la ralanti ... se face aproape bezna ... mai ales daca am pornit si player`ul si neoanele de interior ... _________________ Am avut o Dacie cu suflet de BMW !!! |
|
Sus |
|
 |
baietzelu Pasionat

Data înscrierii: 10/Mai/2007 Mesaje: 192 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Joi Mai 24, 2007 4:32 pm Titlul subiectului: |
|
|
am avut si eu dacie si tot asa imi facea,dar mia adus cineva din spania un alternator de renault si sincer nu am mai avut probleme de genu asta,alternatoru ala era super super.la relanti porneam toate consumatoarele si abia scadea intensitatea,vorbesc ff serios.dak faceti rost de unu dala e foarte buna. _________________ BMW 320D asta e viata mea |
|
Sus |
|
 |
iceteam Priceput

Data înscrierii: 20/Iul/2006 Mesaje: 443 Locație: Constanta
|
Trimis: Joi Mai 24, 2007 5:46 pm Titlul subiectului: |
|
|
asta pentru ca alternatorul de toate ziele de pe dacie e un fel de dinam, daca e "invartit" mai repede produce mai mult curent.. _________________ without a car..... |
|
Sus |
|
 |
Razvan Priceput
Data înscrierii: 30/Iul/2006 Mesaje: 295 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi Mai 24, 2007 6:16 pm Titlul subiectului: |
|
|
alternatorul de dacie incarca 46 de A (modelul mai vechi de la 13sute) la 2-3000 rpm, la relanti nu o sa faca fata la mai multi consumatori.. |
|
Sus |
|
 |
dgdgaby Audiofil

Data înscrierii: 06/Dec/2006 Mesaje: 1202 Locație: BUCURESTI
|
Trimis: Dum Iun 03, 2007 11:27 am Titlul subiectului: |
|
|
de curand mam uitat la un logan
care avea alternator bosch si scria pe el 53-98A
credeti ca unu ca asta se comporta bine si la consum mare si la consum mic de curent avand in vedere ca e si de firma |
|
Sus |
|
 |
|