|
Autor |
Mesaj |
dgdgaby Audiofil

Data înscrierii: 06/Dec/2006 Mesaje: 1202 Locație: BUCURESTI
|
Trimis: Vin Mai 18, 2007 9:08 pm Titlul subiectului: electrica auto |
|
|
pentru cei care se mai pricep la alternatoare si astea
alternatorul sau altceva imi da niste mici oscilatii de curent
adica clipesc becurile din bord chiar daca ambalej motorul
credeti ca ar trebui sa schimb alternatorul sau releul?
daca se poate as putea sa pun un alternator de logan de 75 sau de 100 de amperi (daca se potriveste in sistemul de prindere si daca se potriveste cu releul)
datimi si mie niste idei sau ce as putea face
masina este o dacia 1310 din 90 cu alternator de 50A |
|
Sus |
|
 |
_vrx_ Priceput
Data înscrierii: 17/Apr/2007 Mesaje: 551
|
Trimis: Vin Mai 18, 2007 10:06 pm Titlul subiectului: |
|
|
nu-ti baga tu nasul in alternator s-ar putea sa ai o dioda dezlipita(poate chiar arsa) sau carbunii tociti
ps
lasa k iti iei tu vectra b si scapi de necazuri  |
|
Sus |
|
 |
dgdgaby Audiofil

Data înscrierii: 06/Dec/2006 Mesaje: 1202 Locație: BUCURESTI
|
Trimis: Vin Mai 18, 2007 10:08 pm Titlul subiectului: |
|
|
pai da dar nu o vand pasta
si vorbesc serios
carbuni am vrut sai schimb si erau buni
dar as vrea sa imi iau un alternator mai mare pentru subul ce urmeaza a fi luat
ceva in 2 ohmi la 500w |
|
Sus |
|
 |
_vrx_ Priceput
Data înscrierii: 17/Apr/2007 Mesaje: 551
|
Trimis: Vin Mai 18, 2007 10:24 pm Titlul subiectului: |
|
|
puntea de diode ai masurat-o ? |
|
Sus |
|
 |
dgdgaby Audiofil

Data înscrierii: 06/Dec/2006 Mesaje: 1202 Locație: BUCURESTI
|
Trimis: Vin Mai 18, 2007 10:41 pm Titlul subiectului: |
|
|
nu
o sa fac treaba asta
si daca e stricat adios
imi iau de logan de 110A
ms de indrumare |
|
Sus |
|
 |
niq Audiofil

Data înscrierii: 30/Ian/2007 Mesaje: 907 Locație: in masina, inconjurat de boxe...
|
Trimis: Vin Mai 18, 2007 10:47 pm Titlul subiectului: |
|
|
io zic sa stai in banca ta, pt ca daca schimbi alternatorul cu unul mai mare o sa ai probleme cu instalatia electrica, o sa iti bage mai mult curent in baterie si o sa arzi ceva. cred ca trebuie sa schimbi si releul... si mai multe chestii. asa ca decat sa fii nevoit sa mergi tot timpul cu faza lunga, avarii pornite, muzica la maxim si motorul in 1000 de ture, mai bine iti iei o baterie calumea
P.S. : ti-o zice cineva patit _________________ vand nokia 6500 classic negru si Samsung Star alb... si nokia 1208 negru... si acvariu  |
|
Sus |
|
 |
dgdgaby Audiofil

Data înscrierii: 06/Dec/2006 Mesaje: 1202 Locație: BUCURESTI
|
Trimis: Vin Mai 18, 2007 10:55 pm Titlul subiectului: |
|
|
pai mai e varianta sa imi iau alternator de nova 80A
baterie am hohohoooooo
ROMBAT de 75ah nu am probleme cu ea de 3 ani |
|
Sus |
|
 |
niq Audiofil

Data înscrierii: 30/Ian/2007 Mesaje: 907 Locație: in masina, inconjurat de boxe...
|
Trimis: Vin Mai 18, 2007 10:57 pm Titlul subiectului: |
|
|
tot e mult.. .de la 50 la 80... ia-ti un condensator! _________________ vand nokia 6500 classic negru si Samsung Star alb... si nokia 1208 negru... si acvariu  |
|
Sus |
|
 |
dgdgaby Audiofil

Data înscrierii: 06/Dec/2006 Mesaje: 1202 Locație: BUCURESTI
|
Trimis: Vin Mai 18, 2007 11:02 pm Titlul subiectului: |
|
|
ma e o chestie
daca eu imi voi lua un amplif gta 275 si un magnat rock mono cam ce consum va fi si cu ce se va mai incarca bateria
actualul face probleme si de aia
in plus alternatorul de nova ep sacele am inteles ca are si regulator
Ce se poater intampla daca e alternatorul mai mare
am vazut uni cu dalea de 110A pe dacie si nu aveau probleme |
|
Sus |
|
 |
niq Audiofil

Data înscrierii: 30/Ian/2007 Mesaje: 907 Locație: in masina, inconjurat de boxe...
|
Trimis: Vin Mai 18, 2007 11:10 pm Titlul subiectului: |
|
|
daca e alternatorul mai mare, o sa ai prea mult curent prin instalatia electrica. si acel curent trebuie sa se duca undeva. bateria o sa se incarce, si daca nu mai ai consumatori, o sa o suprasoliciti si o sa o nasolesti
ideea de alternator mai mare merge doar daca ai in permanenta consumatori ori, tu n-o sa mergi non-stop cu muzica in blana ca o sa te ia durerea de cap nu stiu... ai putea sa iti pui ceva de genu...niste beculete...multe.. in portbagaj ca sa nu te deranjeze, asa ca atunci cand ai statia/statiile oprite, dai drumu la beculetze
ca sa iti faci o idee despre ce vorbesc, incearca sa bagi un telefon la incarcat, in loc de incarcatorul lui, baga-l direct la priza, sa vezi ce pateste... se arde!
cam asa poate sa pateasca bateria ta, sau in cazuri mai putin fericite, sa ti se topeasca un fir pe undeva si sa iti ia foc masina  _________________ vand nokia 6500 classic negru si Samsung Star alb... si nokia 1208 negru... si acvariu  |
|
Sus |
|
 |
dgdgaby Audiofil

Data înscrierii: 06/Dec/2006 Mesaje: 1202 Locație: BUCURESTI
|
Trimis: Vin Mai 18, 2007 11:23 pm Titlul subiectului: |
|
|
pai io am inteles de la altcineva care le are in domeniul asta ca din cauza regulatorului de tensiune bateria nu se incarca peste limita si alternatorul produce atata curent cat trebuie |
|
Sus |
|
 |
niq Audiofil

Data înscrierii: 30/Ian/2007 Mesaje: 907 Locație: in masina, inconjurat de boxe...
|
Trimis: Vin Mai 18, 2007 11:42 pm Titlul subiectului: |
|
|
io stiu din experienta... alternatorul e ca un dinam (mai mare)
motorul il invarte, el face curent... nu stiu exact ce-i cu regulatorul asta de tensiune, dar cel mai probabil trebuie sa fie compatibil cu alternatorul.
eu am schimbat alternatorul cu ceva mai mare si asa am patit.
acuma, faci cum vrei.. _________________ vand nokia 6500 classic negru si Samsung Star alb... si nokia 1208 negru... si acvariu  |
|
Sus |
|
 |
_vrx_ Priceput
Data înscrierii: 17/Apr/2007 Mesaje: 551
|
Trimis: Vin Mai 18, 2007 11:56 pm Titlul subiectului: |
|
|
dgdgaby daca tot ai auzit de la un "specialist" de alternator si REGULATOR poate ai auzit si cat cotsa toata lucrarea ...in loc sa stai tu cuminte sa-ti repari alternatorul vechi , te mananca sa intrebi de REGULATOR parca ai pune amplifuri de vre-o 5kw.... |
|
Sus |
|
 |
cata1
Data înscrierii: 30/Iun/2006 Mesaje: 38
|
Trimis: Sâm Mai 19, 2007 4:13 am Titlul subiectului: |
|
|
Pai si loganul cu alternator de 110 ce consumatori are in plus fata de cel cu alternator de 80?
daca ai o baterie capabila (ceva gen deep cycle sau chiar normala) nu vad probleme. |
|
Sus |
|
 |
asus Consultant Be loud!


Data înscrierii: 01/Aug/2006 Mesaje: 2144 Locație: sibiu
|
Trimis: Sâm Mai 19, 2007 7:30 am Titlul subiectului: |
|
|
cata1 a scris: | Pai si loganul cu alternator de 110 ce consumatori are in plus fata de cel cu alternator de 80?
daca ai o baterie capabila (ceva gen deep cycle sau chiar normala) nu vad probleme. |
lasa baiatul sa faca schimbul. asa invata. ce-i recomand e alternatorul de 75A de pe solenza/supernova. si diferentele intre logan 75 si cel 100/110 sunt destule (ma refer la consumatori). chiar daca unii consuma mult doar pe perioade scurte de timp (inchiderea centralizata, geamurile electrice, etc) alternatorul e gandit sa-i suporte concomitent cu cei mari (compresorul de AC, servo electrica (la unele modele), farurile de ceata etc).
toate exemplele din paranteza, sunt consumatori de care modelul cu 75A nu dispune. _________________ ptr intrebari legate de comenzi/stoc
0788.315.434 / 0788.269.156 / 021.569.26.06
NU PE MP |
|
Sus |
|
 |
|