 |
|
|
Autor |
Mesaj |
Bogdi24 Priceput

Data înscrierii: 03/Ian/2011 Mesaje: 487 Locație: Timisoara
|
Trimis: Dum Dec 28, 2014 8:16 pm Titlul subiectului: |
|
|
Acum depinde si ce sistem vreo sau ce asteptari ai de la el.
Sa scoti 80 de hertzi dintrun midbass nu va fii greu atata timp cat ai putere buna si o usa teapana.
Eu am ascultat Hertz,urla bine.Insa nu pe gustul meu.Poti incerca dar atentie ca media nu coboara foarte jos.Iti va trebuii 3 way.
Intentionezi un sistem de tipul 3 way?Sau 2way+sub?Sau fullrange/coaxiale? |
|
Sus |
|
 |
deadrange2001
Data înscrierii: 08/Iun/2013 Mesaje: 15
|
Trimis: Lun Dec 29, 2014 6:25 pm Titlul subiectului: |
|
|
Am setat LPF la 80Hz din HU (9812RB,mai jos nu poate) si se aud OK, dar dispare imediat din coloratura bass de jos. Ma refer la cartoanele originale, cele din titlu sunt moarte pe toata gama. In concluzie cred ca se poate si mai jos de 80... insa cum unitatea nu are egalizator parametric nu pot reduce din frecventele de mai jos ce incep la un moment dat sa distorsioneze.
Dau in ele cu un Blaupunkt de 2x60W RMS. Initial am zis ca nu ar trebui sa ma complic cu un subwoofer (fire etc) si am incercat sa scot tot ce pot din HU bun + amplif rezonabil + boxe originale + silent coat in usi. As fi fost fericit sa scot ceva gen ce e la Golf 6 stock Acolo cred insa ca au lucrat baietii mai bine pe acustica si au scos ceva notabil din niste mizerii de boxe. Sa caut niste cartoane de Golf?
Mi-au placut cum suna amplificate si TS-A171CI ( http://www.talkaudio.co.uk/index.php/index.html/_/reviews/speakers/pioneer-ts-a171ci-component-speakers-review-r944 ) dar in incinta bine izolata si cu 60W RMS dat in ele, altfel sunt lemn. |
|
Sus |
|
 |
dragosdls Priceput

Data înscrierii: 22/Mar/2013 Mesaje: 354 Locație: Prahova
|
Trimis: Mar Dec 30, 2014 7:44 pm Titlul subiectului: |
|
|
Ai ceva "cunostinte " in domeniu, dar parerea mea este ca te pierzi in prea multe detalii, pe care doar putini oameni din tara noastra le stapanesc.
Uita tot ce stii despre "parametrii", "incinte" si asa mai departe fiindca nu te ajuta.
O isonorizare minima , "izolarea" undelor din spatele difuzorului (fata de cele din fata), montarea difuzorului pe un suport rigid.... sunt mai mult decat suficiente in ceea ce priveste "difuzoarele".
"As fi fost fericit sa scot ceva gen ce e la Golf 6 stock" - "sound-ul" de la Golf nu este unul de referinta, ba din contra si cred ca asta e "problema" ta. Nu ai un reper (sa spunem corect) in car audio.
Am impresia ca setarile si setup-ul pe care le folosesti sunt incorecte.
Difuzoarele pe care le-ai cumparat sunt facute pentru player, nu sunt in stare sa suporte amplificare.
Setarea hpf-ului la 80 pentru astfel de difuzoare este mult prea indrazneata.
Amplificatorul tau nu va putea sa "faca dreptate" unui viitor upgrade de difuzoare.
Sunt o gramada de discutii constructive despre difuzoare si aici pe forum, poti sa le studiezi.
Personal nu iti pot face o recomandare fiindca nu s-au inventat inca acele componenete in car audio "ieftine si bune".
Edit:
"JVC CS-J620X sau nu tot ce zboara se mananca" - in cazul asta difuzoarele nu sunt de vina (in gama asta de pret nu vei obtine o minima calitate), insa asteptarile tale au fost mult prea mari. _________________ Kmm361, Dls A4, Micro-Precision 7.16, 5.8 |
|
Sus |
|
 |
deadrange2001
Data înscrierii: 08/Iun/2013 Mesaje: 15
|
Trimis: Mar Dec 30, 2014 8:30 pm Titlul subiectului: |
|
|
Merci pt feedback. Le-am pus si direct pe headunit (pe usile spate), sunt la fel de moarte. Incredibil de moarte pt 30W RMS/92 dB 1W/1m. Cred ca minte de rupe fabricantul. |
|
Sus |
|
 |
deadrange2001
Data înscrierii: 08/Iun/2013 Mesaje: 15
|
Trimis: Sâm Ian 10, 2015 4:31 pm Titlul subiectului: |
|
|
Problema s-a rezolvat simplu si elegant astfel:
- s-au luat 2 difuzoare bass subwoofer de 16.5" SAL, 40W RMS si 2 crossovere ieftine (150 RON toata distractia, merge si un singur subwoofer + crossover la 75 RON).
- s-au izolat usile spate (60-70 RON/usa materialul) si montat subwooferele in ele direct pe headunit.
Am economisit astfel spatiu in portbagaj si folosit usile spate care si asa nu aveau cine stie ce difuzoare inauntru.
Am acum un bass impresionant, nu credeam ca se poate asa ceva. Nu am SPL puternic insa gama de jos este umpluta corespunzator. O sa pun si un mic amplificator pe ele.
Pentru cine nu are pretentii mari, in 150 RON isi poate scoate o solutie ieftina si eleganta fara sa ocupe spatiu in portbagaj. |
|
Sus |
|
 |
VanIIa Audiofil
Data înscrierii: 25/Oct/2014 Mesaje: 1958 Locație: Pitesti
|
|
Sus |
|
 |
alecspc Audiofil

Data înscrierii: 14/Noi/2013 Mesaje: 921
|
Trimis: Dum Ian 11, 2015 7:29 pm Titlul subiectului: |
|
|
intersant, ceva poze erau binevenite _________________ ////ALPINE CDE-W233R, Â Focal Auditor R165S2, Jbl GTO938
inele mdf 0744902538 adrian |
|
Sus |
|
 |
deadrange2001
Data înscrierii: 08/Iun/2013 Mesaje: 15
|
Trimis: Lun Ian 12, 2015 12:06 am Titlul subiectului: |
|
|
Am folosit o folie ieftina Peiying, comparabila cu STP, nimic deosebit.
Se pare ca subwooferele astea se impaca foarte bine cu un volum gen usa de masina.
2 folii = cam 50-60 RON gen http://www.be-loud.ro/produse/Accesorii-instalare/Insonorizare/Silent-Coat/Noise-Isolator-4/
1 difuzor SAL kevlar 16.5cm (exista si unul mai ieftin cu 10 RON, asta mi s-a parut ca suna mai ok) + 1 crossover pe 3 cai, impreuna cam 75-80 RON
Am preferat sa pun doua ca sa am un staging mai OK, cu bass venind din spate, medii pe fata si tweetere fata-sus.
Se mai poate face o inginerie cu un amplificator mic gen EMA-255 pus in bord, trecut semnal prin crossovere si trimis spre tweeter + midbass usa, iar partea de bass trimisa pe firele de la usi spate, de unde e preluata de subwoofere.
E o idee. |
|
Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|
|