 |
|
| |
| Autor |
Mesaj |
TWISTER Pasionat

Data înscrierii: 02/Sep/2006 Mesaje: 127
|
Trimis: Mie Noi 08, 2006 11:16 pm Titlul subiectului: Nu mai pot hrani subwoofer-ele |
|
|
Yep, am cam intrecut masura, nu mai am curent sa hranesc consumatorii audio. E clar ca statia e subnutrita, chiar si cu luminile stinse si motorul turat la 3000rot/min. Daca aprind luminile, nu numai ca palpaie, dar de-a dreptul se sting / se aprind.
Declar cu simt de raspundere ca 2 subwoofere sunt prea mult pentru o Dacie. Ce ma fac acum, un alternator de 80-90Ah m-ar ajuta? Sau e necesar unul mai puternic? Deocamdata nu am condensator, imi voi lua unul in momentul in care am cu ce sa-l incarc. Ce valoare ar tre sa aibe acesta, tindnd seama ca am instalat 2 subwoofere http://www.be-loud.ro/produse/Subwoofer/JBL/CS_1204T/ pe o statie http://www.be-loud.ro/produse/Amplificatoare/JBL/GTO_75.4/, doua http://www.be-loud.ro/produse/Difuzoare/JBL/CS/CS3196/ animate de o statie http://www.be-loud.ro/produse/Amplificatoare/JBL/CS60.2/ cu bassul pana in 135hz taiat din crossover-ul HU si, in usile fata o pereche de prastii Panasonic & tweetere conectate la HU. Mai am o statie http://www.be-loud.ro/produse/Amplificatoare/Mutant/NW280SP/ , dar e neconectata.
Tuburile inseamna 500W RMS de bass, ce condensator (ce valoare a acestuia mai precis) mi-ar trebui?
Vreau o galeata de curent...
Multumesc. |
|
| Sus |
|
 |
asus Consultant Be loud!


Data înscrierii: 01/Aug/2006 Mesaje: 2144 Locație: sibiu
|
Trimis: Joi Noi 09, 2006 9:15 am Titlul subiectului: Re: Nu mai pot hrani subwoofer-ele |
|
|
dupa cum ti-am zis si pe PM, e cel mai probabil ca ai alternatorul mic de la logan. daca poti lua unul de 100Ah, ar fi super.
uite niste preturi in euro, tva inclus:
ALTERNATOR 70A 195,5
ALTERNATOR 110A 220,99
ALTERNATOR 100 A 220,99
ALTERNATOR 75 A 238,54
sursa;
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=7239&st=30 |
|
| Sus |
|
 |
ELNA Priceput
Data înscrierii: 06/Aug/2006 Mesaje: 411
|
Trimis: Joi Noi 09, 2006 3:38 pm Titlul subiectului: |
|
|
verifica MASA ! este foarte posibil sa ai conexiuni proaste , asa imi facea si mie palpaiau farurile de ziceai ca am stroboscoape ! pana am curatat bine toate bornele si surubelele prin care trece curent
nici acum nu stau bine cu tensiunea imi sta pe la 12,8 cu muzica data drumu fara faruri
un alternator de peste 100A nu ar strica !
@asus omu nu are logan ci 1310 ! de banii aia isi cumpara alt motor cu alternator de 100A  |
|
| Sus |
|
 |
taz21 Pasionat
Data înscrierii: 23/Oct/2006 Mesaje: 75 Locație: Jud. C-ta
|
Trimis: Joi Noi 09, 2006 7:09 pm Titlul subiectului: |
|
|
Problema cu alternatorul de Dacia 1310 este ca e foarte prost. Nu stiu exact cati amperi scoate (vreo treizeci si ceva parca), dar el nu e in stare sa mentina nici consumatorii masinii, dar sa mai tina si un sistem audio de 600w.
Am avut Dacie, si i-am schimbat o groaza de diode la alternator, releul de incarcare, chiar si statorul, si tot imi palpaiau farurile la relanti, si asta fara vreo statie.
Incearca sa gasesti un alternator mai mare cum ai zis si tu, si o sa vezi ca lucrurile o sa se schimbe.
Eu am un Golf 2 diesel cu alternator BOSCH de 45A si o statie de 200w si nu palpaie nici o lumina.
PS. Daca gasesti pe undeva un alt. de Golf 2, de vreo 90A sa ma anunti si pe mine ca si eu caut.
Bafta |
|
| Sus |
|
 |
asus Consultant Be loud!


Data înscrierii: 01/Aug/2006 Mesaje: 2144 Locație: sibiu
|
Trimis: Joi Noi 09, 2006 7:13 pm Titlul subiectului: |
|
|
ohooo...scuze twisster...de unde credeam ca si tu ai logan, nu stiu.  |
|
| Sus |
|
 |
TWISTER Pasionat

Data înscrierii: 02/Sep/2006 Mesaje: 127
|
Trimis: Joi Noi 09, 2006 11:50 pm Titlul subiectului: |
|
|
Multumesc pentru raspunsuri, intr-adevar am o berlina. Alternatorul scoate, dupa specificatii, 55Ah, insa e pur teoretic, valoarea asta e calculata la turatie foarte mare si cu toata instalatia perfecta. Cel mai grav, la ralanti, alternatorul asta se comporta ca un dinam, nu incarca mai deloc.
Sunt multe alternatoare Bosch care au acelasi sistem de prindere (de fapt arata identic) cu cel de Dacie, au fost implementate la VW Golf, la BMW etc. x Acestea isi fac treaba, de aceea au releu-regulator (nu numai releu ca la Dacie), care limiteaza tensiunea debitata de alternator. Asta romanesc nu cred ca are nevoie de releu pana in 2000rot/min, ca oricum incarca neglijabil. ( Fara nici un consumator, nici macar dezaburirea lunetei nu e capabil sa o faca ca lumea...
Asta caut si eu, alternator de 90Ah, exista pe BMW-uri, problema este ca e destul de greu de gasit : |
|
| Sus |
|
 |
taz21 Pasionat
Data înscrierii: 23/Oct/2006 Mesaje: 75 Locație: Jud. C-ta
|
Trimis: Vin Noi 10, 2006 9:33 am Titlul subiectului: |
|
|
Daca nu cumva gresesc, am impresia ca un alternator scoate 90A si nu 90Ah. Bateria era 80Ah.
Parerea mea. |
|
| Sus |
|
 |
TWISTER Pasionat

Data înscrierii: 02/Sep/2006 Mesaje: 127
|
Trimis: Vin Noi 10, 2006 9:36 am Titlul subiectului: |
|
|
| Amperi, intr-adevar, mea culpa, am avut o zi infernala la serviciu , eram complet zapacit. |
|
| Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|
|