Pagina de start a forumului Be loud! Din pasiune pentru sunet
Be loud! Din pasiune pentru sunet
Locul de intalnire al pasionatilor de HiFi, oriunde, oricand!
 FAQFAQ   CăutareCăutare   MembriMembri   GrupuriGrupuri   ÎnregistrareÎnregistrare 
 ProfilProfil   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 

Vreau difuzorul inapoi!
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Be loud! Din pasiune pentru sunet -> Feedback Be-loud.ro
 
Autor Mesaj
varosebastian



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Mesaje: 10
Locație: Tg. Mures

MesajTrimis: Mie Mar 21, 2007 5:26 pm    Titlul subiectului: Vreau difuzorul inapoi! Răspunde cu citat (quote)

Am achizitionat doua perechi de difuzoare DLS 224 si DLS 269. Dupa un anumit timp unul din difuzoare (269) a inceput sa "caraie. Acest "carait" se auzea la nivele mici ale sonorului, si dupa ce maream volumul si reveneam la valoarea initiala acest "carait" disparea pentru un
anumit timp. Am sunat la unul din telefoanele afisate pe site si mi s-a sugerat sa sun pe un alt numar pentru probleme de garantie. Zis si
facut. Sunat si discutat: "intr-o saptamana se rezolva problema". In data de 9 februarie am trimis prin curierat rapid difuzorul defect. Pe
data de 10 februarie a fost livrat. Dupa 2 saptamani vazand ca nu se intampla nimic am sunat din nou. Mi s-a promis ca in cateva zile
primesc difuzorul, si tot asa timp de alte cateva saptamani si alte telefoane. Si iata ca am ajuns in data de 21 martie dupa o luna si 12 zile si tot n-am primit nimic. Toate discutiile au fost purtate la numarul 0729432170 cu domnul Calin Adrian.
Va rog domnilor sa-mi spuneti care este problema cu acest difuzor si cand o sa mi-l trimiteti. Nu ma dezamagiti.
Multumesc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Vladutz
Priceput


Data înscrierii: 11/Iul/2006
Mesaje: 493

MesajTrimis: Mie Mar 21, 2007 5:51 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Stimate domn,

In primul rand dorim sa ne cerem scuze pentru intarzierea produsa, insa vina nu ne apartine. Service-ul pentru produsele DLS este tinut de importatorul oficial. Datorita aglomeraratiei produse la departamentul de service al dansilor, s-a ajuns la aceasta intarziere nedorita. Am ridicat problema dumneavoastra si ni s-a promis ca pana la sfarsitul acestei saptamani vom primi difuzorul reparat inapoi. De indata ce il primim, acesta va va fi expediat, pe cheltuiala noastra, cu scuzele de rigoare.

Incercam, pe cat posibil, sa mediem relatia dintre importator si client in probleme de garantie, tocmai pentru a usura viata clientului si a-l scuti de eventualele neplaceri cauzate de termene nerespectate, intarzieri nejustificate, etc. Cu toate acestea exista cazuri in care, cu toate interventiile noastre se intarzie nejustificat solutionarea unor probleme de garantie, strict din vina importatorului. Ne cerem scuze inca odata,atat in numele dansilor si in numele nostru si va asiguram ca facem tot posibilul ca astfel de situatii sa nu se mai repete.

Cu stima,
Vlad Cristian Neacsu
Director Vanzari, Asociat
Be-Loud.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
varosebastian



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Mesaje: 10
Locație: Tg. Mures

MesajTrimis: Vin Mar 30, 2007 12:27 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Dupa cum ma asteptam a trecut week-end-ul cu pricina si a mai trecut inca o saptamana de atunci si.....nimic. Pe mine nici macar nu ar trebui sa ma intereseze ce probleme aveti dumneavoastra si distribuitorii dumneavoastra, atata timp cat eu am platit si nu ma pot bucura de marfa. Va rog sa-mi dati pe PM un numar de telefon si o persoana de contact a importatorului pentru a-mi exprima sentimentele mele fata de dansii. Daca doriti cu adevarat, precum pretindeti, sa va multumiti clientii, ati putea lua de pe raft o cutie pe care scrie DLS 269, sa scoateti un difuzor si sa mi-l trimiteti. Cred ca am avut destula rabdare pana acum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Vladutz
Priceput


Data înscrierii: 11/Iul/2006
Mesaje: 493

MesajTrimis: Vin Mar 30, 2007 12:43 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Am avut o convorbire cu importatorul si, cerandu-si scuze, m-au amanat din nou. Solutia este cea propusa de tine, respectiv descompletarea unui set de difuzoare noi. Da-mi pe mail o adresa la care sa ti le expediez si o rezolvam asa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
varosebastian



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Mesaje: 10
Locație: Tg. Mures

MesajTrimis: Vin Mar 30, 2007 12:53 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Ti-am trimis pe mail-ul contact@be-loud.ro adresa mea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
obie_triceps
Priceput


Data înscrierii: 03/Iul/2006
Mesaje: 295
Locație: Braila/Bucuresti

MesajTrimis: Vin Mar 30, 2007 6:04 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Vladutz a scris:

Service-ul pentru produsele DLS este tinut de importatorul oficial. Datorita aglomeraratiei produse la departamentul de service al dansilor, s-a ajuns la aceasta intarziere nedorita. Am ridicat problema dumneavoastra si ni s-a promis ca pana la sfarsitul acestei saptamani vom primi difuzorul reparat inapoi


intrebare de baraj
cum as mai putea avea acum incredere in produsele DLS daca "Datorita aglomeraratiei produse la departamentul de service al dansilor, s-a ajuns la aceasta intarziere nedorita."?

toata lume mi-a laudat sistemele DLS dar acum formularea aceea ma ca pune pe ganduri..... Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihai
Site Admin


Data înscrierii: 27/Iun/2006
Mesaje: 1952

MesajTrimis: Vin Mar 30, 2007 7:04 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Smile
Daca o firma are departament de service, nu inseamna ca repara numai ce importa... si nici nu inseamna ca daca importa DLS nu mai importa nimic altceva.
Acel departament de service repara de la JBL, Pioneer, DLS, Magnat, Valor, Infinity si multe altele Smile

DLS pica rar, stai linistit...

Si eu am avut saptamana asta statia CA51 la ei si noroc ca a fost vorba doar de o lipitura ca altfel n-o vedeam cateva saptamani... Dar asta nu inseamna ca o sa-mi schimb parerea despre DLS. Se mai intampla, asta e.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
around the world
Pasionat


Data înscrierii: 13/Feb/2007
Mesaje: 66
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar Apr 03, 2007 8:18 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

DLS ca orice alta firma are produse ieftine , produse intermediare si produse scumpe . Pana acum ceva timp toate produsele DLS se fabricau in Suedia si erau ideale ca si sunet si calitate . Acum majoritatea gamei DLS se fabica in china .Din acest motiv calitatea DLS a scazut . In Suedia se mai fabrica gamele de varf : Iridium, Nobelium . Oricum am da-o ideea domnilor este : ATAT CAT DAI ATAT FACE ! Un produs ieftin n-o sa sune niciodata nici bine nici mult mai ales intr-un regim de utilizare extensiva (cum facem mai toti dupa ce le punem pe masini . Un difuzor in "blana" are viata scurta asa ca luati si asta in calcul )
_________________
LESS IS MORE !!!!!!!!!!!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
asus
Consultant Be loud!
Consultant Be loud!


Data înscrierii: 01/Aug/2006
Mesaje: 2144
Locație: sibiu

MesajTrimis: Mar Apr 03, 2007 8:57 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

faptul ca DLS ca si multi alti producatori din multe alte domenii produc in tari orientale, nu inseamna o scadere a calitatii. sa fim seriosi, China, Taiwan &co nu prea fac altceva de vreo 10-15 ani incoace, deci au ajuns sa fie chiar specializati in treburile astea. daca pana acum 10 ani un produs Made in Taiwan era privit ca un produs de o calitate indoielnica, acum faptul ca am un procesor, o memorie ram, sau un difuzor fabricat de taiwanezi, a devenit o calitate a acelui produs. vreti nu vreti, cam majoritatea productiei mondiale in incredibil de multe domenii se va muta in acele zone, nu doar datorita mainii de lucru ieftine, cat mai ales a naturii umane a acelor oameni, care uneori imi dau impresia ca formeaza o noua rasa, Homo Sapiens "Roboticus". Rolling Eyes
Crezi ca DLS de exemplu, ar fi dispus sa-si piarda clientii prin aruncarea pe piata a unor produse de calitate indoielnica care le poarta numele? ei bine, or fi devenit ei mai "comerciali" in ultimul timp, dar totusi nu au unu nume atat de cunoscut consumatorului de rand cat sa-si permita o scadere a calitatii. si asa isi cam dau in cap cu produse gen seria K la difuzoare/sisteme, dar iti garantez ca indiferent de tara de productie, tot prost ar suna fata de alte modele DLS. si la pretul lor nici nu e de mirare, vorba ta, cat costa atata fac.

_________________
ptr intrebari legate de comenzi/stoc
0788.315.434 / 0788.269.156 / 021.569.26.06
NU PE MP
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihai
Site Admin


Data înscrierii: 27/Iun/2006
Mesaje: 1952

MesajTrimis: Mar Apr 03, 2007 10:47 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Mai, nu va mai bagati peste topicul altcuiva.
Nu vreau sa comentez daca calitatea DLS a scazut sau nu dar pot sa va spun ca la garantie se intorc si DLS la fel de des ca orice alte branduri sau mai rar. In nici un caz mai des. Si chiar daca se mai intampla, rata de incidenta este mult prea mica ca sa ne provoace probleme. Daca ar pica des nu ar mai fi rentabil pentru noi sa le vindem (uite problema din topicul de aici) si n-ar mai fi rentabil nici pentru importator sa le importe...

Referitor la problema cu acel 269, ieri s-a trimis un set NOU pentru ca reparatia difuzorului in garantie nu era gata. Te rog sa ni-l trimiti si pe celalalt dupa ce primesti setul nou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
varosebastian



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Mesaje: 10
Locație: Tg. Mures

MesajTrimis: Mar Apr 03, 2007 12:28 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Ok, am sa-l trimit. Pe adresa de service?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihai
Site Admin


Data înscrierii: 27/Iun/2006
Mesaje: 1952

MesajTrimis: Mar Apr 03, 2007 7:36 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

ti-am trimis adresa pe PM
mersi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
varosebastian



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Mesaje: 10
Locație: Tg. Mures

MesajTrimis: Joi Apr 05, 2007 6:06 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Pentru curiozitatea mea, prin ce firma ati trimis pachetul ca inca...nimic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihai
Site Admin


Data înscrierii: 27/Iun/2006
Mesaje: 1952

MesajTrimis: Joi Apr 05, 2007 8:49 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Cargus.
Cautam AWB-ul acum si ti-l trimit in seara asta mai tarziu pe PM.
Poate nu te-au gasit acasa etc... Da maine dimineata un telefon la ei si intreba-i cand iti aduc pachetul trimis pe numele tau.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
varosebastian



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Mesaje: 10
Locație: Tg. Mures

MesajTrimis: Joi Apr 05, 2007 9:39 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Am fost miercuri pe la pranz la ei si mi-au spus ca nu au niciun pachet pe numele meu si daca a fost trimis luni trebuiau sa mi-l aduca marti. Oricum le dau maine un telefon, desi ei au numarul meu si trebuiau sa ma sune.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Be loud! Din pasiune pentru sunet -> Feedback Be-loud.ro Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 

Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community