| |
| Autor |
Mesaj |
varosebastian
Data înscrierii: 21/Mar/2007 Mesaje: 10 Locație: Tg. Mures
|
Trimis: Mie Mar 21, 2007 5:26 pm Titlul subiectului: Vreau difuzorul inapoi! |
|
|
Am achizitionat doua perechi de difuzoare DLS 224 si DLS 269. Dupa un anumit timp unul din difuzoare (269) a inceput sa "caraie. Acest "carait" se auzea la nivele mici ale sonorului, si dupa ce maream volumul si reveneam la valoarea initiala acest "carait" disparea pentru un
anumit timp. Am sunat la unul din telefoanele afisate pe site si mi s-a sugerat sa sun pe un alt numar pentru probleme de garantie. Zis si
facut. Sunat si discutat: "intr-o saptamana se rezolva problema". In data de 9 februarie am trimis prin curierat rapid difuzorul defect. Pe
data de 10 februarie a fost livrat. Dupa 2 saptamani vazand ca nu se intampla nimic am sunat din nou. Mi s-a promis ca in cateva zile
primesc difuzorul, si tot asa timp de alte cateva saptamani si alte telefoane. Si iata ca am ajuns in data de 21 martie dupa o luna si 12 zile si tot n-am primit nimic. Toate discutiile au fost purtate la numarul 0729432170 cu domnul Calin Adrian.
Va rog domnilor sa-mi spuneti care este problema cu acest difuzor si cand o sa mi-l trimiteti. Nu ma dezamagiti.
Multumesc. |
|
| Sus |
|
 |
Vladutz Priceput
Data înscrierii: 11/Iul/2006 Mesaje: 493
|
Trimis: Mie Mar 21, 2007 5:51 pm Titlul subiectului: |
|
|
Stimate domn,
In primul rand dorim sa ne cerem scuze pentru intarzierea produsa, insa vina nu ne apartine. Service-ul pentru produsele DLS este tinut de importatorul oficial. Datorita aglomeraratiei produse la departamentul de service al dansilor, s-a ajuns la aceasta intarziere nedorita. Am ridicat problema dumneavoastra si ni s-a promis ca pana la sfarsitul acestei saptamani vom primi difuzorul reparat inapoi. De indata ce il primim, acesta va va fi expediat, pe cheltuiala noastra, cu scuzele de rigoare.
Incercam, pe cat posibil, sa mediem relatia dintre importator si client in probleme de garantie, tocmai pentru a usura viata clientului si a-l scuti de eventualele neplaceri cauzate de termene nerespectate, intarzieri nejustificate, etc. Cu toate acestea exista cazuri in care, cu toate interventiile noastre se intarzie nejustificat solutionarea unor probleme de garantie, strict din vina importatorului. Ne cerem scuze inca odata,atat in numele dansilor si in numele nostru si va asiguram ca facem tot posibilul ca astfel de situatii sa nu se mai repete.
Cu stima,
Vlad Cristian Neacsu
Director Vanzari, Asociat
Be-Loud.ro |
|
| Sus |
|
 |
varosebastian
Data înscrierii: 21/Mar/2007 Mesaje: 10 Locație: Tg. Mures
|
Trimis: Vin Mar 30, 2007 12:27 pm Titlul subiectului: |
|
|
| Dupa cum ma asteptam a trecut week-end-ul cu pricina si a mai trecut inca o saptamana de atunci si.....nimic. Pe mine nici macar nu ar trebui sa ma intereseze ce probleme aveti dumneavoastra si distribuitorii dumneavoastra, atata timp cat eu am platit si nu ma pot bucura de marfa. Va rog sa-mi dati pe PM un numar de telefon si o persoana de contact a importatorului pentru a-mi exprima sentimentele mele fata de dansii. Daca doriti cu adevarat, precum pretindeti, sa va multumiti clientii, ati putea lua de pe raft o cutie pe care scrie DLS 269, sa scoateti un difuzor si sa mi-l trimiteti. Cred ca am avut destula rabdare pana acum. |
|
| Sus |
|
 |
Vladutz Priceput
Data înscrierii: 11/Iul/2006 Mesaje: 493
|
Trimis: Vin Mar 30, 2007 12:43 pm Titlul subiectului: |
|
|
| Am avut o convorbire cu importatorul si, cerandu-si scuze, m-au amanat din nou. Solutia este cea propusa de tine, respectiv descompletarea unui set de difuzoare noi. Da-mi pe mail o adresa la care sa ti le expediez si o rezolvam asa. |
|
| Sus |
|
 |
varosebastian
Data înscrierii: 21/Mar/2007 Mesaje: 10 Locație: Tg. Mures
|
Trimis: Vin Mar 30, 2007 12:53 pm Titlul subiectului: |
|
|
| Ti-am trimis pe mail-ul contact@be-loud.ro adresa mea. |
|
| Sus |
|
 |
obie_triceps Priceput

Data înscrierii: 03/Iul/2006 Mesaje: 295 Locație: Braila/Bucuresti
|
Trimis: Vin Mar 30, 2007 6:04 pm Titlul subiectului: |
|
|
| Vladutz a scris: |
Service-ul pentru produsele DLS este tinut de importatorul oficial. Datorita aglomeraratiei produse la departamentul de service al dansilor, s-a ajuns la aceasta intarziere nedorita. Am ridicat problema dumneavoastra si ni s-a promis ca pana la sfarsitul acestei saptamani vom primi difuzorul reparat inapoi
|
intrebare de baraj
cum as mai putea avea acum incredere in produsele DLS daca "Datorita aglomeraratiei produse la departamentul de service al dansilor, s-a ajuns la aceasta intarziere nedorita."?
toata lume mi-a laudat sistemele DLS dar acum formularea aceea ma ca pune pe ganduri.....  |
|
| Sus |
|
 |
mihai Site Admin
Data înscrierii: 27/Iun/2006 Mesaje: 1952
|
Trimis: Vin Mar 30, 2007 7:04 pm Titlul subiectului: |
|
|
Daca o firma are departament de service, nu inseamna ca repara numai ce importa... si nici nu inseamna ca daca importa DLS nu mai importa nimic altceva.
Acel departament de service repara de la JBL, Pioneer, DLS, Magnat, Valor, Infinity si multe altele
DLS pica rar, stai linistit...
Si eu am avut saptamana asta statia CA51 la ei si noroc ca a fost vorba doar de o lipitura ca altfel n-o vedeam cateva saptamani... Dar asta nu inseamna ca o sa-mi schimb parerea despre DLS. Se mai intampla, asta e. |
|
| Sus |
|
 |
around the world Pasionat

Data înscrierii: 13/Feb/2007 Mesaje: 66 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar Apr 03, 2007 8:18 am Titlul subiectului: |
|
|
DLS ca orice alta firma are produse ieftine , produse intermediare si produse scumpe . Pana acum ceva timp toate produsele DLS se fabricau in Suedia si erau ideale ca si sunet si calitate . Acum majoritatea gamei DLS se fabica in china .Din acest motiv calitatea DLS a scazut . In Suedia se mai fabrica gamele de varf : Iridium, Nobelium . Oricum am da-o ideea domnilor este : ATAT CAT DAI ATAT FACE ! Un produs ieftin n-o sa sune niciodata nici bine nici mult mai ales intr-un regim de utilizare extensiva (cum facem mai toti dupa ce le punem pe masini . Un difuzor in "blana" are viata scurta asa ca luati si asta in calcul ) _________________ LESS IS MORE !!!!!!!!!!!!! |
|
| Sus |
|
 |
asus Consultant Be loud!


Data înscrierii: 01/Aug/2006 Mesaje: 2144 Locație: sibiu
|
Trimis: Mar Apr 03, 2007 8:57 am Titlul subiectului: |
|
|
faptul ca DLS ca si multi alti producatori din multe alte domenii produc in tari orientale, nu inseamna o scadere a calitatii. sa fim seriosi, China, Taiwan &co nu prea fac altceva de vreo 10-15 ani incoace, deci au ajuns sa fie chiar specializati in treburile astea. daca pana acum 10 ani un produs Made in Taiwan era privit ca un produs de o calitate indoielnica, acum faptul ca am un procesor, o memorie ram, sau un difuzor fabricat de taiwanezi, a devenit o calitate a acelui produs. vreti nu vreti, cam majoritatea productiei mondiale in incredibil de multe domenii se va muta in acele zone, nu doar datorita mainii de lucru ieftine, cat mai ales a naturii umane a acelor oameni, care uneori imi dau impresia ca formeaza o noua rasa, Homo Sapiens "Roboticus".
Crezi ca DLS de exemplu, ar fi dispus sa-si piarda clientii prin aruncarea pe piata a unor produse de calitate indoielnica care le poarta numele? ei bine, or fi devenit ei mai "comerciali" in ultimul timp, dar totusi nu au unu nume atat de cunoscut consumatorului de rand cat sa-si permita o scadere a calitatii. si asa isi cam dau in cap cu produse gen seria K la difuzoare/sisteme, dar iti garantez ca indiferent de tara de productie, tot prost ar suna fata de alte modele DLS. si la pretul lor nici nu e de mirare, vorba ta, cat costa atata fac. _________________ ptr intrebari legate de comenzi/stoc
0788.315.434 / 0788.269.156 / 021.569.26.06
NU PE MP |
|
| Sus |
|
 |
mihai Site Admin
Data înscrierii: 27/Iun/2006 Mesaje: 1952
|
Trimis: Mar Apr 03, 2007 10:47 am Titlul subiectului: |
|
|
Mai, nu va mai bagati peste topicul altcuiva.
Nu vreau sa comentez daca calitatea DLS a scazut sau nu dar pot sa va spun ca la garantie se intorc si DLS la fel de des ca orice alte branduri sau mai rar. In nici un caz mai des. Si chiar daca se mai intampla, rata de incidenta este mult prea mica ca sa ne provoace probleme. Daca ar pica des nu ar mai fi rentabil pentru noi sa le vindem (uite problema din topicul de aici) si n-ar mai fi rentabil nici pentru importator sa le importe...
Referitor la problema cu acel 269, ieri s-a trimis un set NOU pentru ca reparatia difuzorului in garantie nu era gata. Te rog sa ni-l trimiti si pe celalalt dupa ce primesti setul nou. |
|
| Sus |
|
 |
varosebastian
Data înscrierii: 21/Mar/2007 Mesaje: 10 Locație: Tg. Mures
|
Trimis: Mar Apr 03, 2007 12:28 pm Titlul subiectului: |
|
|
| Ok, am sa-l trimit. Pe adresa de service? |
|
| Sus |
|
 |
mihai Site Admin
Data înscrierii: 27/Iun/2006 Mesaje: 1952
|
Trimis: Mar Apr 03, 2007 7:36 pm Titlul subiectului: |
|
|
ti-am trimis adresa pe PM
mersi! |
|
| Sus |
|
 |
varosebastian
Data înscrierii: 21/Mar/2007 Mesaje: 10 Locație: Tg. Mures
|
Trimis: Joi Apr 05, 2007 6:06 pm Titlul subiectului: |
|
|
| Pentru curiozitatea mea, prin ce firma ati trimis pachetul ca inca...nimic. |
|
| Sus |
|
 |
mihai Site Admin
Data înscrierii: 27/Iun/2006 Mesaje: 1952
|
Trimis: Joi Apr 05, 2007 8:49 pm Titlul subiectului: |
|
|
Cargus.
Cautam AWB-ul acum si ti-l trimit in seara asta mai tarziu pe PM.
Poate nu te-au gasit acasa etc... Da maine dimineata un telefon la ei si intreba-i cand iti aduc pachetul trimis pe numele tau. |
|
| Sus |
|
 |
varosebastian
Data înscrierii: 21/Mar/2007 Mesaje: 10 Locație: Tg. Mures
|
Trimis: Joi Apr 05, 2007 9:39 pm Titlul subiectului: |
|
|
| Am fost miercuri pe la pranz la ei si mi-au spus ca nu au niciun pachet pe numele meu si daca a fost trimis luni trebuiau sa mi-l aduca marti. Oricum le dau maine un telefon, desi ei au numarul meu si trebuiau sa ma sune. |
|
| Sus |
|
 |
|