 |
|
| |
| Autor |
Mesaj |
zenmaster Pasionat
Data înscrierii: 20/Sep/2007 Mesaje: 71 Locație: bucuresti
|
Trimis: Mie Mai 07, 2008 11:08 am Titlul subiectului: |
|
|
parerea mea este ca orice vei pune pe partea exterioara se va distruge in scurt timp. sunt materiale facute pentru interior. cred ca vei avea destul loc intre tabla si aparatoare, asa ca eu te sfatuiesc sa pui acolo.
inca un lucru la care sa ai grija daca pui pe exterior este sa te asiguri ca la viraje rotile nu ating. vei aplica un minim de 1.5cm de material si sa stii ca nu e putin. eu mi-am pus roti foarte putin mai mari decat cele din talon si am urme de frecare pe aparatori. trebuie sa incerci cu rotile virate la maxim si sa vezi ce loc ai.
sper sa te ajute. sa ne tii la curent  _________________ music matters |
|
| Sus |
|
 |
modream
Data înscrierii: 05/Mai/2008 Mesaje: 10
|
Trimis: Mie Mai 07, 2008 11:13 am Titlul subiectului: |
|
|
| da, la chestia asta m-am gandit si eu, sa nu incarc prea mult si sa atinga rotile. pana la urma poate pun tot materialul sub aparatoare si apoi plasticele le dau cu cateva straturi - mai gros, 3-4 mm - cu autovopant, care sigur nu cred ca o sa se distruga usor |
|
| Sus |
|
 |
EnZ0 Priceput
Data înscrierii: 12/Feb/2008 Mesaje: 264 Locație: Braila/Craiova
|
Trimis: Mie Mai 07, 2008 2:24 pm Titlul subiectului: |
|
|
| modream a scris: | Nu cred ca ar fi bani aruncati. Este foarte simplu de facut urmatorul experiment: - ia o bucata de tabla, lipeste burete pe o parte si arunca pietricele pe partea cu burelete, apoi si pe cealalta parte. In care caz se va produce mai putin zgomot ? Cred ca este evident.
Intr-adevar, nu strica nici o izolare la interior, dar eu zic ca foarte importanta este si cea in imediata vecinatate a sursei de zgomot (se absorb undele sonore produse).
Va rog nu mai veniti cu tot felul de propuneri gen: "schimba-ti cauciucurile cu unele mai bune si mai scumpe" si "izoleaza mai bine motorul" ca ala se aude cel mai tare, ca nu in sensul asta v-am ceruta parerea. Stiu foarte bine ce rol au cauciucurile in scaderea zgomotului de rulare si cat de tare se aude motorul meu.
Multumesc |
Eu nu inteleg de ce ceri parerii daca nu vrei sa ne alfi parerea sau vrei sa zicem toti ca tine, ca ce faci tu este bun?
Apropo rotile din fata cel putin sunt destul de departe de habitaclu , si in majoritatea cazurilor cauciucile arunca pietricele in zona pedalierului spre exterior si in capetele de la pragurii.
Si in alta ordine de idei la viteze mai mari de 100km/h sigur nu auzi tu micile pietricele dupa sosele cum lovesc plasticu ala ...
Da in fine ce rost are sa ne spunem parera daca tu nu o vrei sa o auzi ... _________________ Volvo 480 ES , BLACK EDITION, full option, alcantra leather.
Daewoo Tico - in construction - |
|
| Sus |
|
 |
modream
Data înscrierii: 05/Mai/2008 Mesaje: 10
|
Trimis: Mie Mai 07, 2008 3:01 pm Titlul subiectului: |
|
|
eu vreau sa va aud parerea referitor la ce v-am intrebat.
dar la intrebarea mea referitoare la cum sa insonorizez pasajele rotilor tu mi-ai raspuns ca mai bine schimb cauciucurile....
Nu este vorba numai de pietricelele care sar, este vorba ca pe diferite suprafete de rualre, zgomotul creste cateodata foarte mult, daca nici asta nu ai observat, atunci ce sa mai zic...Zgomotul ala e clar ca se produce fix in zona de contact a cauciucurilor cu soseaua. |
|
| Sus |
|
 |
ssrli Audiofil

Data înscrierii: 18/Iul/2007 Mesaje: 2751 Locație: Cj-N
|
Trimis: Mie Mai 07, 2008 5:18 pm Titlul subiectului: |
|
|
| modream a scris: | - ia o bucata de tabla, lipeste burete pe o parte si arunca pietricele pe partea cu burelete, apoi si pe cealalta parte. In care caz se va produce mai putin zgomot ? Cred ca este evident.
Intr-adevar, nu strica nici o izolare la interior, dar eu zic ca foarte importanta este si cea in imediata vecinatate a sursei de zgomot (se absorb undele sonore produse).
Multumesc |
Ia spune-mi tu mie cate pietricele zboara acolo ? Si spune-mi daca zgomotul care-l auzi tu in mers e zgomot de lovituri...
Oricum ai aparatoare de plastic. Si oricum nu mergi pe drumuri pline de pietre.
Inca o intrebare : crezi ca diferenta de distanta care o castigi facand toata afacerea in exterior o sa fie dramatica ?
Pe masura ce un zgomot se propaga mai departe de sursa, unda pierde energie. Cu cat esti mai departe cu atat e mai usor de absorbit energia undei.
Inzonorizarea intregii masini ar trebui sa fie importanta..nu doar a pasajelor rotilor. _________________ Scoruri, nu povesti...
151.4 - Maxi 3000
148.2 - Mini 2000 |
|
| Sus |
|
 |
Sharkky Audiofil

Data înscrierii: 11/Mar/2007 Mesaje: 1891 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie Mai 07, 2008 5:41 pm Titlul subiectului: |
|
|
| Taazz20 a scris: | | inca nu m-am ocupat de restu masini,e pasla pe capota da nu antifoneaza destul,tot se aude in masina, e veche,motoru merge bine da dieselurile vechi se aud mai tare,si ma gandesc sa pun si ceva care sa reziste la temperaturi mari |
Ca sa nu mai auzi motorul inauntru asa tare, ar trebui sa izolezi peretele dintre habitaclu si motor ... |
|
| Sus |
|
 |
Taazz20 Pasionat

Data înscrierii: 03/Apr/2007 Mesaje: 102
|
Trimis: Mie Mai 07, 2008 6:25 pm Titlul subiectului: |
|
|
| asha shi ala cu ce as putea sa il izolez |
|
| Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum You can attach files in this forum You can download files in this forum
|
|