| |
| Autor |
Mesaj |
modream
Data înscrierii: 05/Mai/2008 Mesaje: 10
|
Trimis: Mar Mai 06, 2008 11:41 am Titlul subiectului: Insonorizare pasaje roti prin exterior |
|
|
Vreau sa-mi insonorizez pasajele rotilor, pe exterior, am vazut ca la unele masini este un fel de mocheta acolo.
Eu m-am gandit asa: sub aparatorile de plastic de pe interir pun Vibroplast M1, un strat de autovapant, apoi pun aparatoarea de plastic la loc, si apoi: - Splen de 8mm sau Izoton v10 si un strat, doua de autovapant sa le izolez de umezeala si de actiunile mecanice (pietricele, noroi. etc).
Aici astept sfaturi de la cine se pricepe mai bine, ce materiale ar fi mai potrivite sa reziste si sa-si faca si treaba...
La motor, pe peretele antifoc pun Izoton V10. |
|
| Sus |
|
 |
zenmaster Pasionat
Data înscrierii: 20/Sep/2007 Mesaje: 71 Locație: bucuresti
|
Trimis: Mar Mai 06, 2008 1:29 pm Titlul subiectului: |
|
|
salut, din cate stiu eu splenul si izotonul nu prea sunt de gasit in ultima vreme. tu te-ai asigurat ca ai de unde sa le procuri? _________________ music matters |
|
| Sus |
|
 |
modream
Data înscrierii: 05/Mai/2008 Mesaje: 10
|
Trimis: Mar Mai 06, 2008 1:59 pm Titlul subiectului: |
|
|
Stiu ca se gasesc cam greu, dar totusi vor aparea in curand.
Intrebarea mea era care este mai potrivit de folosit pentru ce doresc eu sa fac. |
|
| Sus |
|
 |
EnZ0 Priceput
Data înscrierii: 12/Feb/2008 Mesaje: 264 Locație: Braila/Craiova
|
Trimis: Mar Mai 06, 2008 2:17 pm Titlul subiectului: |
|
|
O intrebare: de ce vrei tu sa insonorizezi pasajele de la roti?? _________________ Volvo 480 ES , BLACK EDITION, full option, alcantra leather.
Daewoo Tico - in construction - |
|
| Sus |
|
 |
modream
Data înscrierii: 05/Mai/2008 Mesaje: 10
|
Trimis: Mar Mai 06, 2008 2:19 pm Titlul subiectului: |
|
|
pentru ca zgomotul de rulare acolo isi are originea |
|
| Sus |
|
 |
zenmaster Pasionat
Data înscrierii: 20/Sep/2007 Mesaje: 71 Locație: bucuresti
|
Trimis: Mar Mai 06, 2008 2:25 pm Titlul subiectului: |
|
|
http://www.standartplast.lv/index.php?navig=400 te poti uita aici si vezi exact ce si cum sa folosesti. dupa cum se vede... nu prea se antifoneaza cum te-ai gandit tu pasajele rotilor ci mai degraba pe interior, pe sub mocheta.
am vrut si eu sa fac acelasi lucru la masina mea insa am abandonat ideea. te va costa destul de mult, iar in cazul meu mai bine imi schimb masina cu una mai bine insonorizata din fabrica
bafta, sper sa iti iasa si sa ne arati si poze. _________________ music matters |
|
| Sus |
|
 |
modream
Data înscrierii: 05/Mai/2008 Mesaje: 10
|
Trimis: Mar Mai 06, 2008 2:33 pm Titlul subiectului: |
|
|
Cunosc site-ul standartplast....
Ca pret nu cred ca ma va costa prea mult, vreo 4 bucati de splen (0.6 mp bucata) si 2 cutii de autovopant, deci sub 250 lei...
Am vazut ca pe site ei arata doar antifonarea in interior, insa aceasta este cu atat mai eficienta cu cat se face mai aproape de sursa zgomotului.
Parerea mea este ca o izolare la modul la care am eu de gand, ar avea rezultate destul de bune. Am observat ca zgomotul de rulare pe diferite suprafete (criblura, sosea foarte neteda, diferite tipuri de autostrada) reprezinta peste 40% din sursa de zgomot in masina - zic eu.
Oalele rotilor capteaza cea mai mare parte din acest zgomot, de aceea aici cred ca trebuie intervenit cu izolarea. Degeaba ma chinui sa izolez in interior cand pietricelele lovesc interiorul pasajului rotii , sau cand ploua, toata zona aia este "spalata" de stropii de apa proiectati in plasticele alea de acolo...
Insist cu intrebarea mea: ce material (si din punct de vedere al rezistentei la deformatiile mecanice) este mai potrivit pentru zona aia? Izoton sau Splen ?
Deasemeni, pentru lipit pe peretele antifoc in compartimentul motor ? |
|
| Sus |
|
 |
EnZ0 Priceput
Data înscrierii: 12/Feb/2008 Mesaje: 264 Locație: Braila/Craiova
|
Trimis: Mar Mai 06, 2008 7:06 pm Titlul subiectului: |
|
|
Parerea mea fara suparare este ca arunci bani aiurea spre exemplu de la rotile din fata nu stiu ce zgomot iti vine tie in interior, ca scapi de zgmotul din mers, ar trebuie sa antifonezii interior poadeaua si planseu din fata de la picioare perete care te desparte de motor, pt ca un motor face destul de mult zgomot in ture.
Si ca sa scapi de zgomotul produs de cauciucii cumpara cauciucurii de la firme de renume si sa fie de top produsul, era si pe descovery cum ca cei de la michelin proiecteaza cauciucurile lor de top pt niste limuzice de la Rolls Royce (parca asa se scrie ) si era un anilizator de sunet pus pe pista si limuzina rula cu viteze intre 120-160km/h si se verifica nivelul de zgomot produs de diferite materiale folosite in producerea anvelopelor. _________________ Volvo 480 ES , BLACK EDITION, full option, alcantra leather.
Daewoo Tico - in construction - |
|
| Sus |
|
 |
ssrli Audiofil

Data înscrierii: 18/Iul/2007 Mesaje: 2751 Locație: Cj-N
|
Trimis: Mar Mai 06, 2008 8:37 pm Titlul subiectului: |
|
|
Eu personal as aplica 2-3 straturi de autovapant pe exterior si as folosi splen sau izoton in interiorul masinii.
Un sandwich de m1 si izoton / splen ar fi si mai interesant. _________________ Scoruri, nu povesti...
151.4 - Maxi 3000
148.2 - Mini 2000 |
|
| Sus |
|
 |
Taazz20 Pasionat

Data înscrierii: 03/Apr/2007 Mesaje: 102
|
Trimis: Mar Mai 06, 2008 9:05 pm Titlul subiectului: |
|
|
| k tot suntem la capitolu antifonari,cu ce pot sa antifonez si io sa nu se mai auda motoru tare in masina k am un diesel shi e zgomotos,cu ce pot sa antifonez si io capota ? |
|
| Sus |
|
 |
ssrli Audiofil

Data înscrierii: 18/Iul/2007 Mesaje: 2751 Locație: Cj-N
|
Trimis: Mar Mai 06, 2008 10:39 pm Titlul subiectului: |
|
|
| Taazz20 a scris: | | k tot suntem la capitolu antifonari,cu ce pot sa antifonez si io sa nu se mai auda motoru tare in masina k am un diesel shi e zgomotos,cu ce pot sa antifonez si io capota ? |
In mod normal pe capota este ceva pasla
Ai putea sa aplici pe capota insonorizant. Daca nici atunci nu e suficienta reducerea de zgomot ceva gen splen ar fi indicat intre pasla si insonorizant.
De restul masinii te-ai ocupat ? _________________ Scoruri, nu povesti...
151.4 - Maxi 3000
148.2 - Mini 2000 |
|
| Sus |
|
 |
Taazz20 Pasionat

Data înscrierii: 03/Apr/2007 Mesaje: 102
|
Trimis: Mie Mai 07, 2008 2:59 am Titlul subiectului: |
|
|
| inca nu m-am ocupat de restu masini,e pasla pe capota da nu antifoneaza destul,tot se aude in masina, e veche,motoru merge bine da dieselurile vechi se aud mai tare,si ma gandesc sa pun si ceva care sa reziste la temperaturi mari |
|
| Sus |
|
 |
modream
Data înscrierii: 05/Mai/2008 Mesaje: 10
|
Trimis: Mie Mai 07, 2008 9:37 am Titlul subiectului: |
|
|
Nu cred ca ar fi bani aruncati. Este foarte simplu de facut urmatorul experiment: - ia o bucata de tabla, lipeste burete pe o parte si arunca pietricele pe partea cu burelete, apoi si pe cealalta parte. In care caz se va produce mai putin zgomot ? Cred ca este evident.
Intr-adevar, nu strica nici o izolare la interior, dar eu zic ca foarte importanta este si cea in imediata vecinatate a sursei de zgomot (se absorb undele sonore produse).
Va rog nu mai veniti cu tot felul de propuneri gen: "schimba-ti cauciucurile cu unele mai bune si mai scumpe" si "izoleaza mai bine motorul" ca ala se aude cel mai tare, ca nu in sensul asta v-am ceruta parerea. Stiu foarte bine ce rol au cauciucurile in scaderea zgomotului de rulare si cat de tare se aude motorul meu.
Multumesc |
|
| Sus |
|
 |
zenmaster Pasionat
Data înscrierii: 20/Sep/2007 Mesaje: 71 Locație: bucuresti
|
Trimis: Mie Mai 07, 2008 10:50 am Titlul subiectului: |
|
|
salut, inca o chestie. vad ca vrei sa izolezi sub aparatorile de plastic, pe ele nu vrei sa pui nimic?
eu as merge pe o combinatie de m1 si izoton (de pe site-ul producatorului - Noise damping self adhesive material specially designed to damp noises in frequency range 1000-5000Hz)
nu stiu de ce intrebi de rezistenta la deformare mecanica pentru ca oricum ar fi acoperite de aparatorile de plastic, nu? nu stim ce masina ai, asa ca intrebam.
bafta! _________________ music matters |
|
| Sus |
|
 |
modream
Data înscrierii: 05/Mai/2008 Mesaje: 10
|
Trimis: Mie Mai 07, 2008 10:55 am Titlul subiectului: |
|
|
sub aparatori am zis ca pun m1 - pe tabla adica, iar peste ele (deci la exterior) splen/izoton si un strat de autovopant sa le protejeze...de aia intrebam de rezistenta... nu stiu daca intre aparatori si tabla am loc prea mare...vreau sa pun neaparat ceva izolant exterior
- am o Astra H |
|
| Sus |
|
 |
|